دانلود کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید اثر پیتر هالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

نویسنده:پیتر هالینز
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید نوشتهٔ پیتر هالینز و ترجمهٔ علیرضا عبادی است. غلامرضا صادقی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

پیتر هالینز در کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید تلاش کرده است تا مهارت‌هایی را به مخاطب خود بیاموزد تا از طریق آن‌ها بتواند به مدل اندیشیدن انیشتین نزدیک شود. شنیدن این اثر صوتی به شما کمک می‌کند تا تصمیات بهتری برای زندگی خود بگیرید و در تحلیل‌های خود دچار خطا نشوید. در این اثر با لیستی از توصیه‌های سطحی روبه‌رو نیستید، بلکه توجه خاص به الگوهای رفتاری و روان‌شناختی انسان‌ها و راه و روش تفکر استراتژیک را فرا خواهید گرفت. با شنیدن این اثر قرار نیست همچون انیشتین، با رسیدن به قانون نسبیت راز کیهان را کشف کنید، اما قطعاً راهکارهایی برای موفقیت در زندگی خود می‌آموزید.

شنیدن کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

«معمولاً افراد می‌خوان بفهمند که چطور خلاقانه‌تر فکر کنند و مشکلاتی رو که تو زندگی با اون‌ها مواجه می‌شن حل کنند. اون‌ها ممکنه بیشتر منطقی یا کمتر احساسی فکر کنند، اما در نهایت همه‌ی این تلاش‌ها و فکر کردن‌‌ها در جهت حل مشکلاته. اگه جاده مسدوده فقط می‌خوایم راه رو باز کنیم تا بتونیم به مسیرمون ادامه بدیم. ما نیازی به استخراج معنا یا درس از این اتفاق نداریم. مردم فقط می‌خوان به این سوال جواب بدن که چطوری می‌تونم مشکلاتی رو حل کنم که نتونستم با کمترین تلاش ممکن برطرفشون کنم. بیشتر موارد حل خلاقانه‌ی مسئله در واقع کشف چیزی جدید یا یادگیری چیزی نیست، این کار نیازی به یک نبوغ یا ظهور ناگهانی نداره که تنها افراد کمی قادر به انجام اون‌اند. در واقع حل خلاقانه‌ی مسئله درباره‌ی ایجاد ارتباط بین مفاهیم نامرتبط یا درک ناگهانی مفاهیم اساسیه که یک مشکل رو قابل حل می‌کنه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان