دانلود و خرید کتاب مثل اینشتین بیاموزید پیتر هالینز ترجمه میترا میرزایی آریا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل اینشتین بیاموزید اثر پیتر هالینز

کتاب مثل اینشتین بیاموزید

معرفی کتاب مثل اینشتین بیاموزید

کتاب الکترونیکی «مثل اینشتین بیاموزید» نوشته پیتر هالینز با ترجمه میترا میرزایی آریا در موسسه انتشاراتی فلسفه چاپ شده است. توانایی فراگیری یکی از مهمترین مهارت‌هاست که می‌توانید خود را با آن مجهز کنید، زیرا کسب هرچیز ارزشمند در زندگی، نتیجه‌ استفاده از تکنیک‌های مؤثر وکارآمد یادگیری است.  افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء ظرفیت حافظه، انتخاب تکنیک های برتر، هدف گذاری هوشمندانه، تندخوانی موثر و همه ی نکاتی که برای آموختن لازم دارید، به تفضیل دراین کتاب آمده است

درباره کتاب مثل اینشتین بیاموزید

این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌های یادگیری است که شیوه‌های آموزش سریع و به حافظه‌سپردن بیشتر را تضمین می‌کند حتی اگر از مبحثی متنفر باشید. شاید، هنوز هم از این همه یادگیری و آموختن خوشحال نباشید اما حداقل درمدت زمان کم، به موفقیت بیشتری رسیده‌اید و تا دیر نشده می‌توانید به سراغ فعالیت‌های دیگرتان بروید. پیترهالینز نویسندهٔ معاصر، روان‌شناس و پژوهشگر در زمینهٔ انسان‌شناسی است. او کتاب‌های پرفروش بسیاری در زمینهٔ روان‌شناسی یادگیری و تقویت ذهن به رشتهٔ تحریر درآورده است. وی برای خودآموزی، انضباط شخصی، تفکر خلاق، استفادهٔ حداکثر از کارایی مغز و کسب مهارت‌های مختلف، تکنیک‌های ویژه‌ای دارد که در کتاب‌های متعدد خود به آن‌ها پرداخته است.  روش های این کتاب مختص به گروه خاصی نیست و برای تمامی اقشار جامعه نگاشته شده است. هر روش، ویژگی خاص خود را دارد که البته ممکن است با هم شباهت ها یا تفاوت هایی داشته باشند؛ از این رو، شما می توانید یک روش یا چندین روش و سبک متناسب با شخصیت خود را برگزینید

کتاب مثل اینشتین بیاموزید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب «مثل اینشتین بیاموزید» برای کسانی نوشته شده است که قصد دارند سرعت، کارایی و دقت در یادگیری را به طورهمزمان بیاموزند.

بخشی از کتاب مثل اینشتین بیاموزید

اصل شماره‌ی ۵: نیمکره‌ی سمت چپ مغز من فعال است.

این یک افسانه است که چون نیمکره‌های مغز گرایش‌های مختلفی دارند (یکی مربوط به خلاقیت و دیگری مربوط به منطق است)، افراد باید این تفاوت‌ها را روند یادگیری خود لحاظ کنند.

به‌عنوان مثال افرادی که نیمکره‌ی راست قوی دارند خلاق، انعطاف‌پذیر و دارای آزادی‌عمل می‌باشند وکسانیکه نیمکره‌ی چپ فعال دارند منطقی‌تر،محتاط‌تر و تحلیلی‌تر می‌باشند. شاید این افسانه‌ی رویایی خریدارانی هم داشته باشد ولی نمی‌توان بر مبنای آن گفت: یادگیری تنها با یک نیمکره انجام می‌شود و به آن قسمت اهمیت ویژه‌ای داد.

هر دو نیمکره تقریبا در تک‌تک پردازش‌های مغزی نقش دارند و مطالعات نشان می‌دهد افراد هیچ نیمکره‌ی غالبی ندارند. معنای این جمله چیست؟ یعنی این که اگر فردی هنری یا تحلیل‌گرا هستید دلیل نمی‌شود که دیگر بخش‌های زندگی را نادیده بگیرید. می‌توانید در آن بخش‌ها هم همان‌قدر خوب یا حتی بهتر هم باشید. پس اجازه ندهید اصل نیمکره‌ی برتر، مغز شما را از کشف دیگر حوزه‌ها باز دارد.

به مشکلاتی فکر کنید که در اثر تمرکز بیش از حد روی عملکرد‌های یک نیمکره پیش خواهد آمد، مثلاً این‌که خودتان را دست کم بگیرید و تحلیل و شناخت درستی از شخصیت و ظرفیت‌های خودتان نداشته باشید.

حال که تعدادی از اصول را از سر راه برداشته‌ایم و کمی بیشتر به توانایی‌های یادگیری خود باور پیدا کرده‌ایم، وقت آن رسیده است که به مبانی یادگیری بهتر بپردازیم و اصول آن را بیاموزیم.

دام نبوغ
دیوید رابسن
یادگیری یادگیری
باربارا اوکلی
سلطه بخت
لئونارد ملودینو
تیزذهن بمانید
سانجی گوپتا
صدای پنهان ذهن
ایتن کراس
بازی بلندمدت
دوری کلارک
ذهن توسعه یافته
آنی مورفی پال
چگونه تغییر کنیم؟
کیتی میلکمن
انگیزه های پنهان در رفتارهای آشکار
کوین سیملر
تفکر سیاه و سفید
کوین دوتون
قدرت پشیمانی
دنیل اچ. پینک
طرح های جنون آمیز
سافی باکال
مهارت های ارتباطی
الیزابت کونکه
عمل خلاقانه
ریک روبین
دوراندیشی
استیون جانسون
یک سال با نظم
مارتین میدوز
یادگیری را یاد بگیرید
باربارا اوکلی
نقشه ذهن
فلورین راسلر
چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟
دنیل ویلینگهم
زندگی های پنهان درون گرایان
جن گرانمن
آداب معاشرت
برایان تریسی
۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب)
اس. جی. اسکات
شیوه‌ی چوپان
کوین لمن
۱۰ جهش طلایی تا رتبه ۱۰۰
مهدی براتی
تکنیک خرج کردن پول با روش قانون ارتعاش
گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت
بدن هرگز دروغ نمی‌گوید
آلیس میلر
یادگیری معکوس در دوره ابتدایی
جاناتان برگمن
تندخوانی
رایان جیمز
یادگیری یادگیری
باربارا اوکلی
هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)
رولف دوبلی
بازی‌های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان
فاطمه بدرطالعی
هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری)
منصور متین
اردو، ماجرای من است (دفتر اول)
حامد تقدیری
نقشه دستیابی به هدف
برایان تریسی
حرمت نفس
فرهنگ هلاکویی
همه دروغ می‌ گویند
داوید وویتس
دنیا بر اساس استانداردهای ما پیش نمی رود! (پادکست)
احمد پدرام
چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟
دنیل ویلینگهم
بولت ژورنال
رایدر کارول
آدمی همان است که می خواند
رابرت دی‌یانی

نظرات کاربران

Mohammadjavad.Alihajmohammad
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

این کتاب واقعا توقعاتی رو که ایجاد میکنه (با خوندن روی جلدش و توصیف و توضیح پیرامونش) برآورده میکنه. مستقیم و بدون طفره رفتن ترفندها رو بیان کرد و تحلیل ها رو در اختیار گذاشت. ترجمه ی روانی هم داره. در کل

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌های یادگیری است که شیوه‌های آموزش سریع و به حافظه سپردن بیشتر را تضمین می‌کند حتی اگر از مبحثی متنفر باشید. شاید، هنوز هم از این همه یادگیری و آموختن خوشحال نباشید اما حداقل در مدت

- بیشتر
کاربر ۳۸۹۱۲۶۲
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

کتابی بینظیر برای افرادی که درست مطالعه کردن بلد نیستن

xara
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

سلام لطفا در بی نهایت قرار بدید ممنون

کاربر 1417537
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

لطفا کتاب را در بی نهایت قرار بدید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
افرادی که به صورت فردی می‌آموزند ترجیح می‌دهند تنهایی کارکنند وافسار پردازش افکار را خود به دست بگیرند. همه چیز در ذهن خودشان روی می‌دهد وبرای خود‌خوانی، ابزار و روش‌های خودشان را دارند، نه این‌که با دیگران هیچ تعاملی نداشته باشند، اما لحظه‌ی آخربه کنج غار تنهایی خودشان می‌خزند و به دنبال ارتباط‌ها می‌گردند. آن‌ها می‌دانند چه سؤالاتی از خود بپرسند وکجای اطلاعات‌شان ناقص است. با توضیحات دیگران مطلب برای‌شان جا نمی‌افتد و باید خودشان قدم به قدم آنرا بررسی کنند. برای یادگیری بهتر تاریخ اسپانیا این افراد باید به همراه چند کتاب ومتون سخنرانی خود در گوشه‌ای چله نشینی کنند.
شهرزاد
۵٪ درهنگام گوش‌دادن به یک سخنرانی ‫- ۱۵٪ هنگام خواندن ‫- ۲۰٪ از پردازش‌های دیداری‌وشنیداری ‫- ۳۰٪ از اطلاعات نمایشی (این مورد و مورد قبلی در دسته‌بندی روش‌های نمایشی هستند.) ‫- ۵۰٪ از بحث‌های گروهی( این مورد و بعدی از روش‌های مشارکتی هستند.) ‫- ۷۵٪ از طریق انجام تمرین ‫- ۹۰٪ از طریق آموزش به دیگران
Amin Psi
ترتیب متفاوتی را درهنگام خواندن ومرور پیش بگیرید که با ترتیب اولیه در دریافت اطلاعات تفاوت داشته باشد. از نکات آخر فصل پایانی کتاب شروع کنید و به مقدمه برسید ازبخش نتیجه گیری مقاله یا تحقیق به سمت مقدمه بیایید.
کاربر ۲۹۱۴۲۲۶
بسیاری از افراد ترکیبی از مدل‌های مختلف هستند بنابراین می‌توانید از یازده روش مورد بحث، چند تا را انتخاب کنید. مهم دانستن آن است که باخودشناسی روشی را پیش بگیریم که نیازها و علایق ما را برآورده کند و فقط در این زمان است که می‌توانید مثل اینشتین یاد بگیرید.
شهرزاد
برای یادگیری هرچه بهتر تاریخ اسپانیا، می‌توانید با پاسخ‌دهی به تعدادی نمونه سؤال شروع کنید تا جرقه‌های فکری از نوک قلم سرازیر شوند. اگر استفاده از لغات برای شما ارجعیت دارد، باید تصاویر، جداول ونمودارها را به صورت توصیفاتی ساده در قالب کلمات درآورید و بعداً جزییات را هم اضافه کنید. یادداشت‌های منظم و مفصل که بارهاو بارها نوشته شده‌اند، برای این افراد مناسب هستند. باید بلند فکرکردن‌های خود را به‌صورت نوشتار در‌آورید و سؤالاتی طرح کنید تا بعداً به آن‌ها پاسخ دهید.
شهرزاد

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان