دانلود و خرید کتاب گندزدایی از مغز فیث جی. هارپر ترجمه سمیه (ندا) دادرس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گندزدایی از مغز اثر فیث جی. هارپر

کتاب گندزدایی از مغز

معرفی کتاب گندزدایی از مغز

کتاب گندزدایی از مغز نوشتهٔ فیث جی. هارپر و ترجمهٔ سمیه (ندا) دادرس است. انتشارات ارمغان گیلار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهکارهایی علمی برای غلبه بر اضطراب، افسردگی، عصبانیت، هیجان و تنش است.

درباره کتاب گندزدایی از مغز

کتاب گندزدایی از مغز به قلم فیث جی. هارپر، راهنمایی برای رهایی از ترس‌ها و نگرانی‌ها است. هارپر در کتاب حاضر با زبان طنز و کنایه، راهکارهایی را به ما می‌آموزد که با کمک آن برای همیشه از شر افکار منفی خلاص شویم. با کمک این کتاب نه‌تنها با ساختار مغز آشنا می‌شویم، بلکه راهکارهایی هم برای مثبت‌اندیشی می‌آموزیم. کتاب حاضر در زمرهٔ آثار پرفروش سایت آمازون بوده است؛ پس اگر در جست‌وجوی کتابی هستید که افزون بر علمی‌بودن، زبان آن صمیمی و خودمانی باشد، «گندزدایی از مغز» گزینهٔ خوبی است. فصل‌های اولیهٔ این کتاب شما را با سیستم عصبی و سازوکار مغز آشنا می‌کند و سپس راهکارهایی برای پاک‌سازی مغز به شما می‌آموزد. لحن کوبنده و صریح نویسنده در کنار طنز کلامش، کتاب حاضر را به اثری خواندنی بدل کرده است.

خواندن کتاب گندزدایی از مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فیث جی. هارپر

فیث جی. هارپر روان‌درمانگر، مشاور، مدرس و نویسنده‌ای آمریکایی است. او همین‌طور معلم یوگا و مدیتیشن، متخصص رفتارشناسی جنسی و مشاور حرفه‌ای است و درمورد سلامت روان به فرد، خانواده یا گروه مشاوره می‌دهد. هارپر متخصص کار با افراد دارای بیماری‌های ذهنی سخت، مزمن و کسانی است که اختلالات هم‌زمان دارند. او چندین کتاب منتشر کرده که عموماً پرفروش و موفق بوده‌اند. کتاب‌های او دربارهٔ موضوعاتی همچون کنترل خشم، اضطراب و لذت در روابط است. از آثار او می‌توان به کتاب‌‌های «گندزدایی از مغز»، «مهارت‌های مقابله‌ای» و «این ذهن مضطرب شماست» اشاره کرد.

بخشی از کتاب گندزدایی از مغز

«می‌شود اسم دو فصل اول این کتاب را گذاشت: این مغز شماست! در باقی کتاب هم اسمش باشد: این مغز شما در زمان درمان است. توی این سال‌ها، با بچه‌ها، جوانان و بزرگسالانی کار کردم که تلاش می‌کردند از بند یک آسیب روانی رها شوند. همیشه هم این شباهت بین بیشتر آن‌ها توجهم را جلب می‌کرد. بچه‌ها شیفته‌ی حالت ستبر و زمخت آسیب بودند و بزرگترها شیفته‌ی درک نمادین آن می‌شدند.

آسیب عین یک زخم است که وسط جسم شما سر باز کرده و اگرچه دلمه‌هایش لخته بسته اما درمان نشده. عفونت آن در زیر پوستتان جاری‌ست. جا خوش کرده و مانده و گاهی حتی نمی‌دانیم که هست یا راهی یافته و آن را نادیده گرفته‌ایم. حالا وقتی که یک زخم را درمان نکنیم، چه می‌شود؟ بچه‌ها عاشق این جای قصه‌اند. زخم به همه‌جا سرایت می‌کند. خون و خونریزی راه می‌افتد و درد دارد و خیلی حال‌بهم‌زن است. البته که این‌طور است. باید زخم را بشوییم و درمانش را آغاز کنیم. ولی جای زخم که می‌ماند. بزرگترها هم اینجای کار را دوست دارند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان