دانلود و خرید کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما ژوزف مورفی ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما اثر ژوزف مورفی

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

معرفی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشته ژوزف مورفی است که با ترجمه زینب رحمانی منتشر شده است. این کتاب به‌شما یاد می‌دهد دیدتان را کمی گسترده کنید و گنجینه بی‌کران درون خود را ببینید، ثروت بی‌کران اطراف‌تان را خواهید دید.

درباره کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشته ژوزف مورفی، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های راهنماست که تا به امروز به رشته تحریر در آمده و بسیار نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفته است. بیش از یک میلیون تن در سراسر جهان با به کارگیری نکات این کتاب و فقط با تغییر نگرش و افکار خود توانسته‌اند اهداف و آرزوهای خود را به واقعیت مبدل کنند.

تکنیک‌های ذهن محور و تحول‌آفرین نویسنده بر مبنای قاعده‌ای اثبات شده و کاربردی بنا نهاده شده‌اند؛ این که اگر بدون کوچک‌ترین تردیدی به چیزی باور داشته باشید و تصویر ذهنی زنده و شفافی از آن در ذهن‌تان بسازید، تمام موانع ناخودآگاهی را که از دستیابی شما به خواسته‌تان جلوگیری می‌کنند، از سر راه بر می‌دارید و در دنیای واقعی به آن عینیت می‌بخشید.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما، که مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی‌تان را مستحکم کنید، بر ترس‌های روانی‌تان غلبه کنید، عادت‌های ریشه‌دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری‌های جزئی‌تان را درمان کنید.

تکنیک‌های ساده‌ای را که در کتاب قدرت ذهن ناخود آگاه شما ارائه شده‌اند، به طور کامل فرا گیرید و ببینید کنار زدن موانع ذهنی‌ای که بین شما و اهداف و خواسته‌های شما قرار گرفته‌اند، چقدر می‌تواند آسان باشد.

ویژگی منحصر به‌ فرد این کتاب، اجرایی و عملی بودن واقع‌بینانه‌ آن است. در این کتاب با روش‌ها و دستور‌العمل‌هایی آسان و کاربردی آشنا خواهید شد که به‌ راحتی می‌توانید آن‌ها را در زندگی روزمره‌ خود به ‌کار ببرید. ویژگی‌های خاص این کتاب برایتان جذاب و گیرا خواهد بود چون به‌ خوبی برایتان توضیح می‌دهد که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می‌کنید، به ‌دست می‌آورید. بارها و بارها بسیاری از مردم در هر گوشه‌ از جهان این سؤال را کرده‌اند که: «چرا هر چقدر دعا می‌کنم، باز جوابی نمی‌گیرم؟» در این کتاب با علت این تجربه مشترک آشنا خواهید شد. آنچه از این کتاب، اثری به‌ غایت ارزشمند و عصای دستی همیشه حاضر و مؤثر در مواقع سختی و مشقت می‌سازد، تشریح جامعی است که درباره‌ روش‌های متنوع برانگیختگی و فعال‌سازی نیروی ذهن ناخودآگاه و دستیابی به پاسخ‌های درست و روشنگرانه ارائه کرده است.

خواندن کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتبا را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال پیشرف و شادی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

برخلاف باور عموم، اعتقاد به آن چیز و هدف خاص نیست که باعث برآورده شدن دعای فرد برای به‌ دست‌ آوردن آن می‌شود. دعای فرد هنگامی برآورده می‌شود که ذهن ناخودآگاه او به فکر یا تصویر ذهنی او واکنش و پاسخ ‌دهد. قانون باورمندی، اصل و قانونی پنهان و رمزآلود در تمام ادیان و مکاتب جهان است. همین قانون است که تمام حقایق روان‌شناختی در پس معجزات و قوانین مذهبی را تعریف و توجیه می‌کند.

با وجود تفاوت‌های فاحش و عمیق بین باورها و قوانین تعریف‌ شده در ادیان و مکاتب بودایی، مسیحیت، اسلام و یهودیت، پیروان آن‌ها برای دعاهای خود پاسخ می‌گیرند. چطور چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ در جواب باید بگوییم صرف نظر از مکتب، دین، آیین، قوانین دینی، شکل دعا و نماز، ورد، سحر، جادو، نذر، قربانی‌ها و خلاصه هر اصول و چهارچوبی که به آن پایبند هستید، فقط و فقط اعتقاد و باورمندی یا قوه‌ ادراک و پذیرش ذهنی به چیزی که برایش دعا می‌کنید است که تمام مرزها را می‌شکافد و شما را به مطلوبتان می‌رساند.

قانون زندگی، قانون باور و باورمندی است. باور می‌تواند خود را به ‌شکل جمع‌وجورتر در قالب فکر و ایده‌ای خاص در ذهن‌تان نشان دهد. وقتی فرد می‌اندیشد، احساس خاصی را تجربه می‌کند و چیزی را باور می‌کند، شرایط ذهنی، جسمانی و محیطی او نیز در این راستا متحول می‌شود. روش و تکنیکی که بر اساس شناخت و آشنایی کامل از کاری که انجام می‌دهید و دلیل و انگیزه‌ انجام آن کار شکل می‌گیرد، به شما این امکان را می‌دهد که تمام خوبی‌های زندگی را در قالب نماد و تجسمی ناخودآگاهانه در دنیای بیرون تحقق بخشید. با نگاهی بنیادی به این واقعیت پی می‌بریم که «دعای برآورده‌ شده همان نیاز، میل و آرزوی قلبی شماست.»

نمایش های ایرانی؛ جلد اول
صادق عاشورپور
دانستنی های جالب و اطلاعات عمومی آیا می دانید؟
سیدیوسف حسینی
کلید
جو ویتال
معیار لغات قویم
میرزامحمد کشمیری
HAND 2؛ (1402)
الشن تاج ور
آموزش گرامر زبان انگلیسی
فاطمه ترکمن
مسخره
اکبر رادی
با این کتاب باهوشی را قبضه کنید!
موسی زمان‌زاده
درمان دارویی بیماری های عفونی در سگ و گربه
والری جی ویبه
رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)
مارتین م. آنتونی
هشت نویسنده در جستجوی شخصیت
حسن خوش خبر
فرمان های شفابخش
فلورانس اسکاول شین
ان. ال. پی. در ۲۱ روز
هری آلدر
عادت های اتمی
جیمز کلیر
در باب زندگی پس از مرگ
الیزابت کوبلر روس
قدرت بیان
برایان تریسی
ملت عشق
الیف شافاک
وسواس فکری
پگی جی. پارکس
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

فاطمه خسروی
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

کتاب خوبی بود با اینکه یه کم بعضی وقتا اغراق بود ولی ارزش یه بار خوندنو داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان