دانلود و خرید کتاب جهانی نو اکهارت تله ترجمه هنگامه آذرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهانی نو اثر اکهارت  تله

کتاب جهانی نو

معرفی کتاب جهانی نو

کتاب جهانی نو کتابی در مورد آگاهی و بیداری‌ست؛ راهنمایی برای پیمودن مسیر دشوار رسیدن به خودآگاهی و آرامش درونی. اکهارت تله، معلم معنوی و پژوهشگر قهار حوزه‌های روان‌شناسی و خودیاری، کتاب جهانی نو را در ادامه‌‌ی کتاب نیروی حال نوشت تا به مخاطبانش کمک کند روی بال‌های خودآگاهی، به زندگی بهتری دست پیدا کنند و به سمت نور و شادمانی بروند. انتشارات کلک آزادگان این اثر را با ترجمه هنگامه آذرمی منتشر کرده است. نسخه الکترونیکی کتاب را می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب جهانی نو اثر اکهارت تله

ما چقدر خودمان را می‌شناسیم؟ شناختمان از وضعیت درونی و زندگی‌مان تا چه حد مبتنی بر واقعیت است؟ چقدر در لحظه‌ی حال زندگی می‌کنیم و تا چه میزان در بند گذشته و آینده هستیم؟ تله در کتاب جهانی نو درمورد خودآگاهی و بیداری می‌گوید، در مورد حضور در لحظه‌ی ناب حال و بیدار شدن از رویاها و افسوس‌های گذشته و آینده. نویسنده معتقد است ذهن بشر شرطی شده و در بسیاری از موارد نمی‌تواند از دیدگاه خودش به دنیا بنگرد. این ذهن شرطی‌شده چطور می‌تواند بر تلقیناتی که از کودکی حمل می‌کند چیره شود و دنیا را شفاف ببیند؟ چطور می‌شود منِ درون را بیدار و آگاه کرد؟

جهانی نو درواقع جهان درون ماست؛ جهانی که از آن غافلیم و ممکن است هیچوقت کشفش نکنیم. تله سعی می‌کند پلی به جهان درون خودتان بزند تا ببینید که هستید، کجا ایستاده‌اید و از زندگی چه می‌خواهید. خوشبختانه تعلیمات کتاب ساده، روان و در دسترس‌اند و شما را گمراه نمی‌کنند. نویسنده سعی می‌کند آرام و به تفصیل پیش برود و من درونی را در ابعاد مختلف بررسی کند؛ او در این راه از آموزه‌های معنوی ادیان نیز کمک می‌گیرد و به دستاوردهای اندیشمندان و دانشمندان نیز می‌پردازد.

کتاب جهانی نو در سطح جهان فروش بسیاری داشته و بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته است. در ضمن به زبان‌های زیادی درآمده تا به افراد در سرتاسر دنیا کمک کند به جهان نوی درون خودشان سفر کنند و طعم بیداری و آگاهی را بچشند. نویسنده که خود در زندگی چالش‌های بسیاری داشته و تجربه‌ی زیسته‌ی پرباری را در کارنامه دارد، در این کتاب نگاه ساده و در عین حال عمیقی به زندگی ارائه می‌‌دهد که برای هر کس جذاب و راهگشاست.

خرید و دانلود کتاب جهانی نو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

جهانی نو کتابی مخصوص بزرگسال‌هاست. هر بزرگسالی یک جهان نو در درونش دارد و با کشف آن می‌تواند طعم آرامش و رهایی را بچشد. هر کس که طالب آرامش و رهایی است، هر کس که می‌خواهد از زندگی‌اش استفاده‌ی بهتری داشته باشد، هر کس که دوست دارد آن سمت دیگر زندگی را ببیند، می‌تواند از کتاب جهانی نو کمک بگیرد.

چرا باید کتاب جهانی نو با ترجمه هنگامه آذرمی را بخوانیم؟

جهانی نو کتابی برای بهتر زندگی کردن است؛ برای نهایت استفاده از فرصت یک‌باره‌ای که در اختیارمان قرار داده شده است. در واقع کتاب جهانی نو راهی برای رسیدن به خودشناسی، آگاهی، بینش و آرامش است که هرکدام می‌توانند کیفیت زندگی را به‌شدت تغییر دهند. در ضمن کتاب جهانی نو در زمینه‌ی کتاب‌های خودیاری عملکرد بسیار موفقی داشته است؛ بسیاری از متخصصان زبان به تحسین این کتاب گشوده‌اند و نامش در فهرست کتاب‌هایی که باید خواند ثبت و ضبط شده است. این کتاب فرصتی نو است تا به جهان‌بینی خاص خودتان برسید و دنیا را به شکلی نو و تازه ببینید.

درباره اکهارت تله

اکهارت تله معلم معنوی و نویسنده‌ی آلمانی، سال ۱۹۴۸ پا به دنیا گذاشت. تله هنوز کودک بود که پدر و مادرش از هم جدا شدند و زندگی به‌سرعت روی تلخش را به او نشان داد. تله در زمینه‌های مختلفی مثل فلسفه، ادبیات، روانشناسی و نجوم مطالعات گسترده داشت و مدتی در دانشگاه کمبریج تحصیل کرد. او در تمام طول زندگی‌اش با افسردگی و اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کرد و روزی ناگهان در بین امواج احساسات تلخ، به حقیقت عجیبی رسید. این حقیقت به‌قدری در زندگی او تاثیر گذاشت که از یک فرد پریشان، معلمی معنوی ساخت که راه‌های رسیدن به ساحل امن آرامش و صلح درونی را خوب می‌دانست.

عنوان کتاب در زبان اصلی

عنوان اصلی کتاب A new earth‌ است؛ عنوانی که با انتخاب مترجم به جهانی نو ترجمه شده و به جهان تازه‌ی درون اشاره دارد.

ژانر کتاب

کتاب جهانی نو اثری در ژانر خودیاری و خودشناسی است و زمینه‌های معنوی دارد. در واقع این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان به نوری در درون خودتان برسید و با استفاده از آن راحت‌تر و بهتر زندگی کنید.

از خواندن کتاب جهانی نو چه درس‌هایی می‌گیریم؟

کتاب جهانی نو به ما کمک می‌کند نفس یا من خودمان را بشناسیم، بتوانیم در لحظه‌ی حال حضور پیدا کنیم و با موج‌ها حرکت نکنیم. در واقع این کتاب به ما یاد می‌دهد در جهانی که همه‌ی ما را شبیه به هم می‌خواهد، خودمان باشیم، زندگی کنیم و نگذاریم فرصت یگانه‌ی زندگی‌مان در خواب و رویا تلف شود.

معرفی مختصر فصل‌های کتاب جهانی نو

کتاب جهانی نو ده فصل دارد و در هر فصل گام‌به‌گام خواننده را به سمت بیداری درونی و آگاهی می‌کشاند. در ادامه نگاهی به فصل‌های کتاب می‌اندازیم:

فصل اول در مورد شکوفایی آگاهی بشر می‌گوید و برای خواننده شرح می‌دهد ضرورت آگاهی چیست و اصلاً باید دنبال رسیدن به آن باشد.

فصل دوم نفس و وضعیت حال حاضر انسان را شرح می‌دهد و به ما نشان می‌دهد کجا ایستاده‌ایم و چقدر در این نقطه به بیداری و آگاهی نیازمندیم.

فصل سوم به سراغ نفس و وجود انسان می‌رود و تفسیر جالبی از نفس انسان ارائه می‌دهد. شناخت نفس بیشتر از هر چیز دیگری برای رسیدن به خودآگاهی ضروری است.

در فصل چهارم انواع نفس را با جزئیات می‌شناسیم و می‌توانیم تشخیص دهیم در کدام دسته قرار داریم.

فصل پنجم به احساسات و هیجانات منفی می‌پردازد و سعی می‌کند موانع مسیر شما را برایتان ملموس کند و شرح دهد.

فصل ششم به سراغ آزادی می‌رود و مفهوم آزادی را می‌شکافد چراکه آزادی لازمه‌ی رسیدن به بیداری است.

در فصل هفتم نویسنده به ما کمک می‌کند خودمان را ببینیم، ببینیم که واقعا هستیم، حضور داریم و در هستی فردی یگانه‌ایم که باید صدای خودمان را پیدا کنیم.

فصل هشتم فصل سفر به درون است. جهان نوی درون خودتان را کشف کنید و به سراغش بروید تا درهای بیداری به رویتان باز شوند.

در فصل نهم شما کشف می‌کنید که هدف درونتان چیست، آن آرامش درونی‌تان کجا قرار داد و در کل به دنبال چه چیزی هستید؟

فصل دهم فصل جهانی نو است؛ جهانی که شما بعد از مرارت‌های بسیار کشف کرده‌اید و می‌توانید در آن آرام بگیرید و زندگی را عریان ببینید.

افتخارات و جوایز کتاب و نویسنده

قرار گرفتن در لیست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»، قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، ترجمه شدن به زبان‌های متعدد و فروختن میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان، بخشی از افتخارات این کتاب محبوب هستند. در ضمن می‌توانید نظرات خوانندگان کتاب در سراسر جهان را بخوانید که چطور با آموزه‌های تله روزگارشان را بهبود بخشیده‌اند.

تله به‌طور کلی کارنامه‌ی درخشانی دارد. روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۰۸ او را محبوب‌ترین نویسنده‌ی کتاب‌های معنوی در آمریکا دانست و کلاس‌های مراقبه و سخنرانی‌اش مخاطبان بسیاری دارند. در ضمن آثار دیگر او مثل نیروی حال و سکون سخن می‌گوید نیز در سطح جهان بسیار پرفروش شده‌اند.

نقد کوتاهی بر کتاب

روح و روان انسان بسیار پیچیده است؛ به خصوص در دنیای امروز که انسان در بمباران رسانه‌ها و روانشناسی تاریک است. کتاب جهانی نو راه‌های خوبی برای رسیدن به خودآگاهی ارائه می‌دهد ولی این راه‌ها ممکن است برای تمام انسان‌ها پاسخ‌ده نباشند و تنها برای بعضی کار کنند. اصولاً پیچیدن نسخه‌ی واحد برای گروهی با تنوع بی‌نهایت چندان امر ممکنی به نظر نمی‌رسد.

کدام ناشران و مترجمان کتاب جهانی نو را ترجمه کرده‌اند؟ با چه عناوینی؟

جهانی نو در سطح دنیا با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. این مسئله مترجم‌های ایرانی را هم تشویق کرد که این اثر را برای خوانندگان ایرانی ترجمه کنند. مترجم‌ها و ناشرهای متعددی به سراغ این کتاب رفتند که نام بعضی از آن‌ها به شرح زیر است:

جهانی نو، ترجمه‌ی هنگامه آذرمی، انتشارات کلک آزادگان

زمینی نو، ترجمه مسیحا برزگر، نشر خانه معنا

ملکی دیگر ملکوتی دیگر، ترجمه سیامک عاقلی، نشر نامک

زمین نو، ترجمه‌ی رویا منجم، نشر علم

یک زمین جدید، ترجمه‌ی آزیتا وجدان‌پرست، نشر ذهن زیبا

طلوع زمینی نو، ترجمه‌ی مریم تقدیسی، نشر پندار تابان

زمینی نو، ترجمه‌ی میترا معتضد، نشر البرز

سرزمین تازه، ترجمه‌ی چیستا یثربی، نشر پوینده

کدام ترجمه از کتاب جهانی نو را بخوانیم؟

در بین ترجمه‌های معتددی که از این کتاب منتشر شده، ترجمه‌ی هنگامه آذرمی را می‌توان نسخه‌ی نزدیک‌تر و روان‌تر این کتاب دانست. آذرمی تجربه‌ی پرباری در زمینه‌ی کتاب‌های خودیاری و معنوی دارد و زبانش زبانی ساده، ملموس و خوش‌خوان است. در ضمن آذرمی تا حد ممکن به آموزه‌های نویسنده وفادار می‌ماند و در فضای کتاب دست نمی‌برد تا خواننده با کمترین تغییرات ممکن به روح کتاب دست پیدا کند.

درباره هنگامه آذرمی؛ مترجم

هنگامه آذرمی، مترجم پرکار ایرانی، متولد سال ۱۳۴۰ است. او در انگلستان تحصیل کرده و با زبان‌های فرانسه و مجاری نیز آشنایی دارد. آذرمی آثار معنوی مهم و پرفروشی را ترجمه کرده و آثار تاثیرگذاری را برای مخاطبان ایرانی به ارمغان آورده است. او در ترجمه تبحر زیادی دارد و آثارش روان، سهل‌خوان و وفادارند و روح اثر را حفظ و به مخاطب منتقل می‌کنند.

درباره انتشارات کلک آزادگان

انتشارات کلک آزادگان فعالیتش را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. بیشتر کتاب‌های این ناشر در حوزه‌ی خودیاری، روان‌شناسی عمومی، هنر، خودشناسی و... هستند و در این زمینه‌ها آثار معتبر، پرفروش و مهمی را به انتشار رسانده است. راز، نیمه تاریک وجود، نیروی حال و... ازجمله کتاب‌های پرفروش و موفق این نشر هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

بخشی از کتاب جهانی نو

واژگان، چه با صدا بیان شوند و چه به صورت اندیشه ناگفته باقی بمانند، می‌توانند کم و بیش تأثیر یک خواب مصنوعی را بر شما داشته باشند. شما خود را به راحتی در آن‌ها گم می‌کنید و به خواب مصنوعی می‌روید و کاملا به این باور می‌رسید که هر گاه واژه‌ای را بر چیزی می‌چسبانید، می‌دانید که آن چیز چیست. حقیقت این است که شما نمی‌دانید آن چیست. شما فقط رازی را با برچسبی پوشانیده‌اید. هر چه، مانند پرنده، حتی یک سنگ کوچک و به طور یقین بشر، در نهایت نافهمیدنی‌ست، زیرا از ژرفای نامفهومی برخوردار است. همه آن چه را می‌فهمیم، تجربه می‌کنیم و در باره‌اش می‌اندیشیم، سطح ظاهری حقیقت است که کم‌تر از نوک یک کوه یخی می‌باشد.

در زیر آن سطح ظاهری، نه تنها همه چیزها با همدیگر، بلکه با سرچشمه کل هستی نیز که خود از آن آمده‌اند، پیوند دارند. گل یا پرنده و حتی یک سنگ می‌تواند راه بازگشت به پروردگار، به منشأ و خود شما را نشانتان بدهد. هنگامی که به چیزی می‌نگرید یا آن را در دستان خود می‌گیرید و بی آن که واژه یا برچسبی ذهنی به آن تحمیل کنید، به آن اجازه بودن می‌دهید، حسی از شگفتی و احترام در شما پدید می‌آید. جوهر آن به آرامی خود را به شما می‌نمایاند و جوهر خودتان را به شما بازمی‌تاباند. از این روست که هنرمندان بزرگ، این جوهر ذاتی را احساس می‌کنند و در انتقال آن حس از طریق هنرشان موفق می‌شوند.

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظرات کاربران

Eglantine
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خط به خط کتاب، انسان رو به تفکر وامیداره. محتوای اصلی کتاب در مورد "Ego" یا همون‌طور که کتاب میگه "من درون" هست که نویسنده توضیحات مفصلی دربارش آورده. همچنین در این کتاب در مورد "آگاهی و بیداری بشر" توضیح

- بیشتر
mafian
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

این کتاب دیدگاه جدیدی به آدم میده. یه نوع بیداری که ما رو از وابستگی های بی ارزش آزاد می کنه.

مریم صادقی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

هنوز این کتاب رو تموم نکردم اما سطر ب سطر این کتاب دنیایی ازاگاهی رو دراختیار ما قرار میده .این کتاب باید بارها و بارها خونده بشه تا حق مطلب ادا بشه .بایک بارخوندن راه ب جایی نمیبرید چراکه کتاب

- بیشتر
simin
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

هر چی از خوب بودنِ این کتاب بگم، الحق که کم گفتم جرعه جرعه خوندمش معررکه بود، معرکا خیلی دوستش داشتم🥰🥰

مائده
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

مطالعه ی این کتاب رو به کسانی که احساس گمگشتگی و سردرگمی میکنن و نمیدونن کی هستند توصیه میکنم. اگر باهاش مرتبط نشدید یعنی هنوز وقتش نرسیده که مرتبط بشید باهاش

زینب اسدی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

فوق العاده به معنی واقعی کلمه

fariba
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

با سپاس از مترجم خواندن کتاب را برای همه حدااقل یکبار در طول زندگی توصیه میکنم واقعا به جهانی نو وارد میشوید

زهرا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷

کتابیه که هر خط شو چندبار میخونم، نه تنها باید خوند بلکه عمیق هم باید بهش فکر کرد..

کاربر 7542615
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

این کتاب سطح اگاهیمون رو خیلی میبره بالا ولی درکش سخته برای همین چندین بار باید خونده بشه تا هردفعه بهتر متوجه شین

mariaa
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

خواندن این کتاب واقعأ مهم است. در طاقچه بی نهایت هم گذاشته شده است امیدوارم همه بخوانند..با وجود سخت بودن فهمیدن معنا ، امّا اگر به جمله ای که می خوانیم بیاندیشیم خواهیم فهمید.. واقعأ یک کتاب عالی بود. طاقچه جان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۶)
با هر چه بجنگید، آن را نیرومندتر می‌سازید و در برابر هر چه مقاومت ورزید، بیش‌تر در برابر شما پافشاری می‌کند.
mafian
گذشته هیچ قدرتی برای پایان دادن به حضور شما در لحظهٔ اکنون ندارد. فقط کینهٔ شما از گذشته می‌تواند چنین کند. و رنجش چیست؟ کوله‌باری‌ست از احساسات و افکار گذشته.
mafian
چنان چه افکارتان نشانگر کمبود و نیازمندی ـ چه از نظر مالی، پذیرفته شدن یا عشق ـ باشد، این افکار به صورت بخشی از آن کسی درآمده است که فکر می‌کنید هستید و شما همیشه با کمبود رو به رو می‌شوید.
Eglantine
آگاهی، بزرگ‌ترین ابزار دگرگونی‌ست.
Eglantine
چگونه می‌توان اکنون در آرامش بود؟ از طریق آشتی کردن با لحظهٔ حال. لحظهٔ حال، میدانی‌ست که بازی زندگی در آن روی می‌دهد. زندگی در هیچ جای دیگری نمی‌تواند روی دهد.
mafian
اگر دچار الگوی رفتاری التزامی مانند سیگار کشیدن، پرخوری، نوشیدن، تماشای تلویزیون و اعتیاد به اینترنت یا هر چیز دیگری هستید، می‌توانید این شیوه را به کار بگیرید: زمانی که متوجه پیدایش نیاز اجباری در خود می‌شوید، دست نگه دارید و سه نفس آگاهانه بکشید. این کار، آگاهی ایجاد می‌کند.
Eglantine
فقط یک مسؤول برای شر، روی این سیاره وجود دارد و آن ناآگاهی بشر است.
Eglantine
«من درون» هنگامی که برای خود هویتی می‌یابد، دیگر به راحتی آن را رها نمی‌کند. شگفت آن که گاه «من درون» که در جست و جوی هویتِ قوی‌تری‌ست، بیماری به وجود می‌آورد تا توسط آن به خود نیرو ببخشد.
Eglantine
هر چه که «من درون» به دنبالش است و به آن وابسته می‌شود، جایگزینی برای آن بودنی‌ست که حس نمی‌کند.
من خودم رو دوست دارم
با دیدن آن کسی که نیستید، حقیقت آن کسی که هستید، خودش پدیدار می‌شود.
اِلوچ

حجم

۳۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۲۹,۰۰۰
۵۰%
تومان