دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه حمیدرضا دلفانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب الکترونیکی «معجزه شکرگزاری» نوشتهٔ راندا برن با ترجمه حمیدرضا دلفانیان در انتشارات شبگون چاپ شده است. راندا برن نویسنده موفق استرالیایی است که او را با مستند راز می شناسند، همچنین نویسندهٔ کتاب معروف و پرطرفدار دیگری به نام معجزه شکرگزاری است. کتاب معجزه شکرگزاری یک برنامه ۲۸ روزه در قالب تمرین­‌هایی برای شکرگزاری و سپاس برای ما ارائه داده است. تا طبق این الگو بتوانیم به درستی این مسیر را پیش برویم و به صلح و آرامش پایدار درونی برسیم. راندا برن در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی شد.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

به عقیده راندا برن و بسیاری از افراد موفق در زمینه‌های مختلف، اگر یاد بگیریم و بیاموزیم که در زندگی‌مان شکرگزار باشیم، نوع نگرش ما به دنیا عوض می‌شود و یاد می گیریم که چگونه چیز های مثبت زندگی خود را ببینیم.در کتاب معجزه شکرگزاری اولین کاری که باید انجام دهیم این است که نعمت‌هایی که دارید را بشماریم. برای داشتن حال خوب همیشه باید خدا رو شکر کرد. اما شکر به معنی این نیست که تنها روی زبانمان جاری شود. ما باید در عملمان از خود سپاسگزاری کنیم.

آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه، برای این‌که تضمین کنید روزتان از رویدادهای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا سرشار خواهد بود، این است که صبحتان را با سپاس‌گزاری شروع کنید.

اتفاقاتی که راندا برن آن ها را معجزه شکرگزاری نامیده است. پولی که منتظرش نبودید. لبخند کودکی در خیابان، یک پیشرفت و ارتقای کاری، یک نجات پیدا کردن از مشکل و… . زندگی همواره سرشار از یک اتفاق غیره منتظره است.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. راندا برن به واسطه کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری، هم به نوعی تحت تاثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به گونه‌ای بیانگر تاثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجله تایم، در شکل دادن جهان تاثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باور داشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۳۱۵۷۷
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

کتاب بسیار عالی ما بیشتر بر رو نداشته هامون تمرکز می کنیم اما با تمرین های این کتاب وشکرگزاری تمرکزمون بیشتر میره سمت نعمت های که داریم

shiva yegane
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

عالی بود بسیار مفید و کاربردی خیلی لذت بردم

محمد سعید حقیقی فرد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

این کتاب شبه‌علم است. یک رویکرد پر از مغلطه برای به استثمار کشیدن ذهن خواننده با استفاده از استدلال‌هایی با فرضیاتی کاملا غلط. خواندن آن صرفا باعث اعتیاد شما به توهمی زاییده‌ی ترشح دوپامین ناشی از تکرار می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان