دانلود و خرید کتاب قدرت جذب پول ژوزف مورفی ترجمه نیلوفر شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت جذب پول

کتاب قدرت جذب پول نوشتهٔ ژوزف مورفی و ترجمهٔ نیلوفر شریف پور است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است. چگونه پول را جذب کنیم؟

درباره کتاب قدرت جذب پول

این حق شماست که ثروتمند باشید. شما در دنیا هستید تا زندگی سرشار از شادمانی، درخشش و آزادی را تجربه کنید. بنابراین تمام پولی که دارید باید یک زندگی سرشار از شادمانی و هدف را برایتان به ارمغان بیاورد.

فقر باعث یک بیماری ذهنی است؛ بنابراین فقر باید از روی زمین ریشه‌کن شود. ما باید از لحاظ روحی، ذهنی و مادی رُشد آشکاری داشته باشیم. حق شما برای رشد و ابراز خودتان در تمام مسیرها حتمی است و نباید از آن محروم شوید. محیط اطرافتان باید با زیبایی و تجملات احاطه شده باشد.

چرا باید فقط به آن مقداری که دارید کفایت کنید وقتی می‌توانید از ثروت بی‌نهایت جهان هستی لذت ببرید؟ در کتاب قدرت جذب پول یاد می‌گیرید با پول دوست شوید و همیشه مقداری پول اضافی داشته باشید. تمایل شما برای ثروتمندبودن یک تمایل برای داشتن زندگی با رضایت بیشتر، شادتر و حیرت‌انگیزتر است. این بحث و انگیزه مرتبط با عالم هستی است. 

سعی کنید اهمیت واقعی پول را درک کنید: به عنوان وسیله‌ای برای تبادل کالا. اهمیت واقعی پول یعنی مستقل از خواسته‌هایتان باشید. به مفهوم زیبایی، تجمل، فراوانی همراه با تهذیب و تزکیه است.

هیچ تقوایی در نتیجه فقر بدست نمی‌آید. فقر همانند سایر بیماری‌های ذهنی، یک بیماری است. اگر از لحاظ جسمی بیمار باشید، گمان می‌کنید که برخی مسائل مرتبط با شما اشتباه هستند. بنابراین به دنبال کمک خواهید رفت، یا کارهایی را برای آن شرایط در همان لحظه انجام خواهید داد. همین‌طور هم اگر همیشه در چرخه زندگی خویش پولی نداشته باشید، برخی مسائل در اطرافتان اشتباه هستند.

خواندن کتاب قدرت جذب پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند پولدار شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت جذب پول

«اگر تنها هدف شما جمع‌آوری پول باشد، خیلی ساده یک انتخاب اشتباه انجام داده‌اید. فکر می‌کنید که این تمام آن چیزی است که می‌خواهید، اما بعد از آنکه تمام تلاش‌هایتان را در این زمینه انجام دادید متوجه خواهید شد که پول تمام آن چیزی نبوده است که می‌خواستید. آنچه واقعاً آرزوی آن را دارید و صحیح است این است که با این پول فراوانی که بدست آورده‌اید به آرامش ذهنی برسید. می‌توانید میلیون‌ها یا خیلی خیلی بیشتر پول داشته باشید، اگر آرزوی چنین ثروتی را دارید، در عین حال می‌توانید آرامش ذهنی، یکدلی و یکرنگی و سلامت کامل و نیز ذات پاک خویش را حفظ کنید.

هر کسی می‌تواند پول کافی داشته باشد، اما این برای زندگی ما کافی نیست. مطمئناً آن‌ها کسانی هستند که می‌خواهند به فراوانی برسند و موارد اضافه بر نیاز خود را بدست آورند. او باید آن را داشته باشد. انگیزه‌ها، تمایلات و خواسته‌های ما برای غذا، لباس، خانه، ابزارهای بهتری از حمل و نقل، ظاهر بهتر و نسل بهتر،- همگی فراوانی‌هایی هستند که خداوند به ما هدیه داده است و همگی آن‌ها خوب هستند. هنوز ما ممکن است این خواسته‌ها، تمایلات و آرزوهای خودمان را در جهت اشتباه هدایت کنیم، در نتیجه اثرات شرارات‌آور و منفی در زندگی ما آشکار خواهد شد.

انسان‌ها طبیعت شرور و بدی ندارند. هیچ شرارتی در ذات شما وجود ندارد؛ ذات شما ذاتی پاک است، هوشمندی از ابتدا در ذات شما قرار داده است.

برای مثال یک پسر می‌خواهد به دانشگاه برود، اما پول کافی ندارد. او می‌بیند پسرهای همسایه از رفتن به دانشکده و دانشگاه دست برداشته‌اند؛ تمایل او افزایش پیدا می‌کند. به خودش می‌گوید: "من هم آرزوی آموختن دارم." چنین فرد جوانی ممکن است برای آنکه (به هدفش) رسیدن به دانشگاه برسد، مرتکب دزدی شود.» 

نظرات کاربران

Pantea Madelat
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

ترجمه بسیار بدی بود به حدی که بخش عمده متن نامفهوم و بی سر و ته بود!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان