دانلود و خرید کتاب قدرت من هستم جوئل اوستین ترجمه حمیدرضا دلفانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت من هستم اثر جوئل اوستین

کتاب قدرت من هستم

نویسنده:جوئل اوستین
ویراستار:اعظم خانجانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت من هستم

کتاب قدرت من هستم نوشتۀ جوئل اوستین و ترجمۀ حمیدرضا دلفانیان و اعظم خانجانی است. انتشارات شبگون این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، حاوی حرف‌هایی است که امروزِ شما را متحول می‌کند.

درباره کتاب  قدرت من هستم

کتاب قدرت من هستم (بخوانید قدرتِ «من هستم») می‌کوشد به خوانندۀ خود یادآوری کند که با توجه و نگاه به خودِ خودش می‌تواند به آرامش برسد و در زندگی موفق باشد.

جوئل اوستین، نویسندۀ این کتاب، گاه برای انتقال معنا و پیام موردنظرش از خاطرات یا داستان‌هایی که می‌داند نیز استفاده کرده است.

خواندن کتاب  قدرت من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  قدرت من هستم

«خوب است که رویاها و اهدافی داشته باشیم. ما باید ایمان خود را افزایش داده و به ایمان بزرگتری اعتقاد داشته باشیم. اما نکته اینجاست: در زمانی که منتظر تغییر اوضاع هستیم و در زمانی که منتظر تحقق وعده‌ها هستیم، نباید از جایگاهی که داریم ناراضی باشیم. شاید شما باور دارید که بچه دار خواهید شد؛ باور دارید که خانه دار خواهید شد یا باور دارید که ازدواج خواهید کرد. این عالی است، اما طی پنج سال آینده از مجرد بودن ناراضی نباشید، از خانه‌ای که دارید ناراضی نباشید و از اینکه بچه ندارید ناراضی نباشید. یاد بگیرید که از فصلی که در آن هستید لذت ببرید.»

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۶۱۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

فوق العاده کتاب خوبی هست حتمن مطالعه کنید

کاربر ۴۲۲۰۹۹۱
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

کتاب خوبیه و توصیه میکنم تهییه اش کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان