دانلود و خرید کتاب نیمه تاریک وجود دبی فورد ترجمه معصومه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

کتاب نیمه تاریک وجود

معرفی کتاب نیمه تاریک وجود

کتاب نیمه تاریک وجود نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ معصومه نصیری و ویراستهٔ زهرا سلیمان است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است. این کتاب که متن کامل است، پرفروش‌ترین اثر دبی فورد محسوب می‌شود؛ با خواندن این کتاب به قدرت، خلاقیت، استعداد و رویاهای خود جانی دوباره ببخشید.

درباره کتاب نیمه تاریک وجود

برای قضاوت نشدن، پذیرفته شدن، محترم ماندن و در نهایت داشتن زندگی سالم و شاد باید درون خود را شناخت و با آن مواجه شد. بسیاری از انسان‌ها تلاش می‌کنند تا احساسات منفی‌شان را انکار و یا پنهان کنند تا در جامعه پذیرفته شوند. این احساسات همان سایه‌ها یا نیمه‌ٔ تاریک وجودمان هستند که همیشه برای روبه‌رو شدن با آن‌ها مقاومت می‌‌کنیم و از شناخت و تحلیل کردن‌شان طفره می‌رویم. کتاب نیمه‌ تاریک وجود با ارائه‌ٔ روش‌ها و تمرین‌های موثر کمک می‌کند تا از سایه‌های درونی خود که از چشم دیگران پنهان کرده‌ایم، آگاهی پیدا کنیم و برای رشد و ارتقای شخصیت خود تلاش کنیم.

کتاب نیمه تاریک وجود شما را با تمام زوایای پنهان درونتان آشنا و به بهترین نسخه خودتان تبدیل می‌کند. کتاب نیمه تاریک وجود (The Dark Side Of The Light Chasers) جزو بهترین آثار در زمینۀ خودسازی و خودشناسی به شمار می‌رود که از زمان انتشارش تا به الان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کتب در سراسر جهان بوده و به ۱۹ زبان نیز ترجمه شده است. این اثر ارزشمند در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز تدریس می‌شود و تمام مشاوران و متخصصان نیز مطالعه‌ٔ آن را توصیه کرده‌اند.

در واقع رویاهایی که در سر می‌پروانید، تنها زمانی به آن‌ها می‌رسید که اشتباهات و رنج‌های گذشته‌ٔ خود را به یاد بیاورید و از آن‌ها درس بگیرید. برای داشتن آینده‌ای بهتر تنها پذیرفتن گذشته کافی نیست، بلکه باید آن را در آغوش بگیرید و دوستش داشته باشید؛ حتی اشتباهاتتان را! زمانی‌که یاد بگیرید تمام آن چیزی که هستید و تجربه کرده‌اید، هر چقدر سخت و دردناک بوده در آغوش بگیرید، به تکاملی می‌رسید که حتی فکرش هم نمی‌کردید.

کتاب نیمه تاریک وجود شما را با مهارت‌ها و قدرت‌های شخصی درونتان آشنا می‌سازد. تمام انسان‌ها از روبه‌رو شدن با انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی خود می‌ترسند، غافل از آنکه آن‌ها قادر هستند افراد را به روشنایی‌های زندگی‌شان هدایت کنند. اگر تمام جنبه‌های وجودی خود را درک کنید و آن‌ها را بپذیرید، انسان‌های اطرافتان هم از نتیجه‌ٔ آن نیز بهره خواهند برد.

دبی فورد (Debbie Ford) در این اثر به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های درونی خود را شکوفا کنید و نسبت به خود و دیگران حال بهتری داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید به نسخه‌ای بهتر از خودتان تبدیل شوید، حتما کتاب نیمه تاریک وجود را مطالعه کنید.

درباره دبی فورد

دبی فورد (Debbie Ford) سال ۱۹۵۵ در کالیفرنیا به دنیا آمد. او مدرس، معلم، سخنران و نویسنده‌ای است که به خاطر کتاب نیمه تاریک وجود به شهرت جهانی دست یافت. این کتاب در سال اول انتشار خود عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را از آن خود کرد.

بعد از اینکه اپرا وینفری، مجری معروف آمریکایی این کتاب را در برنامه‌اش مورد نقد و بررسی قرار داد، طی مدت چند هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز در اواخر سال ۲۰۰۰ و اوایل ۲۰۰۱ قرار گرفت. دبی فورد سال ۲۰۱۳ در سن ۵۷سالگی پس از مبارزه طولانی مدت با بیماری سرطان، دیده بر جهان فروبست. در آغوش سایه خود، طلاق معنوی، بهترین سال زندگی شما، نامه‌ای از بهشت و... تنها بخشی از آثار ارزشمند او محسوب می‌شوند.

خواندن کتاب نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند خودشان را بهتر و بیشتر بشناسند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان