دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد هنریت آن کلاوسر ترجمه ساغر ترکمن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد اثر هنریت آن کلاوسر

کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد

کتاب «بنویس تا اتفاق بیوفتد» نوشتۀ هنریت آن کلاوسر و ترجمۀ ساغر ترکمن است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. بنویس تا اتفاق بیفتد یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزۀ موفقیت است.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد

بنویس تا اتفاق بیفتد یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این کتاب در ایران هم طرف‌داران زیادی دارد و ترجمه‌های مختلفی از آن به چاپ رسیده است. هنریت آن کلاوسر، دکترای فلسفه که در حوزۀ موفقیت فعالیت می‌کند تاکنون کتاب‌های زیادی نوشته است که معروف‌ترینشان «نوشتن در هر دو طرف مغز» و «بنویس تا اتفاق بیفتد» نام دارند. او در کتاب‌هایش تلاش می‌کند تا به افراد برای رسیدن به اهدافشان کمک کند و می‌توان گفت که موفق هم بوده است.

مهم نیست که اهداف و رؤیاهای افراد تا چه اندازه دست‌نیافتنی، اغراق‌آمیز و یا دشوار باشد. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد از معجزۀ نوشتن می‌گوید و نشان می‌دهد چطور نوشتن اهداف در رسیدن به آن کمک می‌کند. اینکه هدف اصلی فرد چیست، از ندگی اش چه می‌خواهد و در مرحلۀ بعد برنامه‌ریزی برای آن، بعد از آوردن بر روی کاغذ شفاف‌تر می‌شود و فرد را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد راهکارها و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهد تا خوانندگان بتوانند با بهره‌مندی از آن‌ها خواسته‌هایشان را به واقعیت تبدیل کنند. کتاب همچنین مثال‌هایی واقعی از زندگی مردم عادی می‌آورد که با نوشتن اهداف توانستند به آنچه در سر دارند برسند.

هنریت آن کلاوسر عقیده دارد که نوشتن اهداف و رؤیاهای زندگی شبیه به آویزان کردن علامتی است که می‌گوید: برای کارکردن و تلاش آماده هستم. فرد با یادداشت‌کردن به خود اعلام می‌کند که وارد بازی شده است و به قسمتی از خودآگاه مغز که سیستم فعال‌ساز شبکه‌ای نام دارد، هشدار می‌دهد تا وارد این بازی شود.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد شامل ۲۰ فصل می‌شود. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «بنویسید تا اتفاق بیفتد»، «بدانید چه می‌خواهید»، «ایده‌های خود را جمع‌آوری کنید»، «برای دریافت‌کردن آمادگی داشته باشید»، «ترس‌ها و احساسات را بررسی کنید»، «خودتان را از درگیری‌ها خلاص کنید»، «کارهایتان را ساده بگیرید»، «بر روی نتیجه کار تمرکز کنید»، «محیط پیرامون خود را تغییر دهید»، «زندگی روزانۀ خودتان را بنویسید»، «متعهد شوید»، «اهداف را بچینید»، «‌موانع را بردارید»، «یک گروه تشکیل دهید، چه کاری؟ تا چه زمانی؟»، «ابتکار عمل داشته باشید»، «نامه‌ای به خدا بنویسید»، «مقاومت معنا و مفهوم دارد»، «یک مراسم ایجاد کنید»، «رها شوید و تعادل ایجاد کنید»، «شکرگزاری» و «شکست‌ها را مدیریت کنید»

 خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و کسانی که قصد دارند اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

«دانشمندان دهۀ شصت، از طریق کنترل از راه دور، ‌میمون‌های جزیره‌ای در ژاپن را کنترل می‌کردند. این میمون‌ها سیب‌زمینی‌های شیرین را از دل خاک بیرون می‌آوردند و با شستن آن‌ها در رودخانه تمیزشان می‌کردند. وقتی که تعداد زیادی از میمون‌ها این کار را انجام دادند، پریمات‌ها در جزیرۀ دیگری هم دقیقاً همین کار را انجام دادند. دکتر کن کیز این تجربه را شبیه مسئولیت شخصی یک فرد برای رسیدن به آرامش و فکر می‌داند. ممکن است این موضوع را ندانید که صدها میمون قادرند آگاهی مشترک خودشان را به یک تفاهم دسته‌جمعی تبدیل کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان