دانلود و خرید کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی ترجمه حمیدرضا دلفانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

کتاب آیین دوست یابی

معرفی کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ حمیدرضا دلفانیان است و انتشارات شبگون آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ راه و روش اصولی دوست یابی است.

درباره کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی، برای استفاده به عنوان کتاب مرجع درسی در دوره‌های سخنرانی موثر و روابط انسانی نوشته شده و تا به امروز در این رشته‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.  هیچ کس به اندازه دیل کارنگی متوجه تغییرات دائمی جریان‌های اجتماعی دوران معاصر نبوده است. او دائما روش‌های تدریس خود را اصلاح کرده و بهبود می‌داد. 

رفتار با دیگران احتمالاً بزرگ‌ترین مشکلی است که با آن روبه‌رو می‌شوید، به‌خصوص اگر اهل کسب‌وکار باشید. این امر در مورد زنان خانه‌دار، معماران یا مهندسین نیز صادق است. تحقیقات نشان می‌دهند که حتی در مشاغل فنی مانند مهندسی، حدود ۱۵درصد از موفقیت مالی فرد وابسته به دانش فنی او و ۸۵درصد آن وابسته به مهارت او در مهندسی انسانی (شخصیت و توانایی رهبری افراد) است.

قوانین ارائه‌شده در این کتاب دربارهٔ دوست یابی صرفا نظریات و حدسیات نیستند، بلکه مانند جادو عمل می‌کنند. تنها هدف این کتاب این است که به شما کمک کند توانایی‌های نهفته و دست‌نخورده را کشف کرده، توسعه داده و به کار بگیرید. 

اگر می‌خواهید بهره‌ای حقیقی و ماندگار از این کتاب ببرید، فکر نکنید که یک بار مطالعه سرسری این کتاب کافی خواهد بود. پس از مطالعه دقیق کتاب، باید هر ماه چند ساعت را برای مرور آن اختصاص دهید. کتاب را هر روز روی میز خود نگه دارید. اغلب نگاهی به آن بیندازید. دائما خود را در معرض فرصت‌های خوب برای پیشرفت قرار دهید که هنوز در کتاب نهفته هستند. به یاد داشته باشید که استفاده از این اصول تنها با تلاش دائمی و شدید در امر مرور و به‌کار‌گیری به عادت تبدیل خواهد شد. هیچ راه دیگری وجود ندارد.

خواندن کتاب آیین دوست یابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی کسانی که می‌خواهند راه و روش صحیح دوست یابی را بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آیین دوست یابی

مثال‌های برجسته‌ای از بیهودگی انتقاد را در میان صفحات تاریخ خواهید یافت. برای مثال درگیری معروف بین تئودور روزولت و رئیس را در نظر بگیرید. این درگیری حزب جمهوری‌خواه را به دو دسته تقسیم کرد، وودرو ویلسون را وارد کاخ سفید کرد و ردی درخشان و برجسته روی جنگ جهانی اول بر جای گذاشت و روند تاریخ را تغییر داد. بیایید حقایق مسئله را سریع بررسی کنیم. وقتی تئودور روزولت در سال ۱۹۰۸ کاخ سفید را ترک کرد، از تفت که به ریاست جمهوری انتخاب شده بود حمایت کرد. سپس تئودور روزولت برای شکار شیر به آفریقا رفت. وقتی برگشت بسیار عصبانی شد. او تفت را به خاطر محافظه‌کاری محکوم کرد، سعی کرد شخصا برای سومین بار نامزد ریاست جمهوری شود، حزب گوزن بزرگ را پایه‌گذاری کرد و تقریبا حزب جمهوری‌خواه را از میان برد. در انتخابات بعدی، ویلیام هاوارد تفت و حزب جمهوری‌خواه تنها در دو ایالت پیروز شدند. این بدترین شکست تاریخ حزب بود.

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

amir
۱۴۰۱/۰۸/۱۶

سلام خسته نباشید لطف این کتاب را در بی نهایت قرار دهید تشکر.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان