دانلود و خرید کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه کریستین هلمستتر ترجمه گیسو ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه اثر کریستین هلمستتر

کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه

معرفی کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه

کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه نوشته کریستین هلمستتر است و با ترجمه گیسو ناصری منتشر شده است. این کتاب سفر به دنیای عشق به خود با پنج دقیقه گفتگو در روز است.

درباره کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه

کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه با بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوشبختی در وجودتان باعث یک تحول عظیم در زندگی‌تان می‌شود و کمک می‌کند تا آن زندگی جادویی که همیشه آرزویش را داشتید، به دست آورید. و از همه مهم‌تر اینکه این برنامه حس آرامش، کمال و شایستگی را در وجودتان بیدار می‌کند.

گفت‌وگو با خود کنار فنجان قهوه، یک روش قوی برای تغییر زندگی است که تنها پنج دقیقه در روز وقت شما را می‌گیرد. گفت‌وگو با خود کنار فنجان قهوه از دو چیز تشکیل شده است: ۱ ـ فنجان قهوهٔ صبحگاهی شما و ۲ ـ گفت‌وگو با خود.  گفت‌وگو با خود به‌طورکلی گفت‌وگویی در مورد خودتان است، آن‌طور که در مورد خودتان می‌اندیشید و کارهایی که انجام می‌دهید. صحبت با خود همان‌طوری است که خودتان را می‌بینید و به خودتان مربوط می‌شود. اگر با چنین چیزی آشنایی ندارید می‌توانید این کتاب را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید و از آن لذت ببرید.  

خواندن کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام و شاد پیشنهاد می‌کنیم.  

درباره کریستین هلمستتر

کریستین هلمستتر در سال ۲۰۱۸ تمام زندگی‌اش را فروخت و به همراه همسر و دخترش سفر به دور دنیا را آغاز کرد. در حال حاضر او در بالای تپه‌های یک شهر قرون وسطایی ایتالیا به نام اُمبریا زندگی می‌کند.

او پیش از این با نام مستعار برسیا استار تعدادی رمان عاشقانه نوشته بود. کریستین که زندگی‌اش را با قصد و نیت خاصی طراحی کرده، از شما دعوت می‌کند در این مسیر او را همراهی کنید.

بخشی از کتاب یک دنیا حال خوب با یک فنجان قهوه

حتی آن دسته از مردم که تا به‌حال هیچ چیز در مورد صحبت با خود نشنیده بودند، فرهنگ زندگی‌شان به‌تدریج تغییر کرد. تصور کنید عکس‌العمل افراد غریبه هنگامی که شما در یک جمع عمومی بر سر کودکتان فریاد می‌کشید: «تو هیچ‌وقت هیچ چیزی نمی‌شوی!»، چطور خواهد بود. چنین جمله‌ای برای گوش‌های مدرن و امروزی ما که هرگز نمی‌توانیم چنین چیزی را که در ملاء عام مطرح شده فراموش کنیم، بسیار هولناک و عجیب خواهد بود. امروزه بیشتر والدین رفتار بهتری نسبت به والدین قدیمی دارند، درک و فهم آنها از مسائل و آسیب‌های اجتماعی و روانی بالا رفته است. آنها می‌دانند چنین جمله‌ای چه تأثیر مخرب‌کننده‌ای می‌تواند داشته باشد. دکتر هلمستتر نقش بسیار مهمی در تغییر این الگوهای فرهنگی داشت. پانزده سال پیش تا قبل از اینکه با پسر دکتر هلمستتر آشنا شوم، چیزی درخصوص ایشان نمی‌دانستم. (گرگ اکنون همسرم است) ولی با این ایده کاملا آشنا بودم که کلماتی که بیان می‌کنید چه با صدای بلند چه در ذهنتان، واقعآ بسیار مهم هستند. درواقع آنقدر اهمیت دارند که باید هنگام صحبت احتیاط کرده و با دقت از کلمات استفاده کنید، حداقل اینکه عادت کنید کلمات و عبارات خوب به کار ببرید و هرگز از عبارات بدی که منجر به آسیب می‌شوند، استفاده نکنید. درنهایت اینکه باید این کار به شکل خودکار انجام شود.

کتاب گفت‌وگو با خود کنار فنجان قهوه، دیدگاه شخصی من از صحبت با خود است که به‌شدت آن را به همگان سفارش می‌کنم. این موضوع ترکیبی از گفت‌وگوی معمولی با خود برای بالا بردن میزان اعتمادبه‌نفس و تنظیم باورها و رفتارها به‌علاوهٔ تأکیدهای فوق‌العاده عالی است و اگر مایل باشید به جز این کتاب می‌توانید از کتاب‌های دیگر، متن آهنگ، شعر یا هر شکل دیگری که می‌تواند الهامات خوبی بدهد و شما را به اوج برساند، استفاده کنید، و البته که در کنار یک فنجان قهوه همهٔ اینها عالی‌تر می‌شود. من با زندگی خودم ثابت می‌کنم که این ترکیب از کلمات و قهوهٔ جاوه و کارهای روزمره، تأثیر بسیار عمیقی روی اخلاق و رفتارتان خواهد گذاشت و حتی روی حسی که نسبت به خودتان دارید، علیرغم شرایط فعلی که امروز در زندگی‌تان دارید.


نظرات کاربران

florial
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

کتابی درمورد استفاده از جملات تاکیدی،و اگر کسی دنبال جملات تاکیدی هست جملات خیلی خوبی توی کتاب میشه پیدا کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۷۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان