دانلود و خرید کتاب بانوی موفق کیت استون ترجمه سیده هاجر میرجلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانوی موفق اثر کیت استون

کتاب بانوی موفق

نویسنده:کیت استون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بانوی موفق

کتاب بانوی موفق نوشتهٔ کیت استون و ترجمهٔ سیده هاجر میرجلالی است. انتشارات نوژین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی بیست عادت به‌سوی ابرقهرمان‌شدن.

درباره کتاب بانوی موفق

کتاب بانوی موفق حاوی عادت‌های پنج‌دقیقه‌ای به‌سوی یک زندگی شادتر، سلامت‌تر و موفق‌تر است. این کتاب که چهار فصل دارد، عادت‌های خوبی را یادتان می‌دهد که زنان موفق و قدرتمند از آن استفاده می‌کنند تا خودشان را برای موفقیت بیشتر آماده کنند و زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشند. کیت استون اضافه کرده است که این عادت‌ها موفقیت ما را تضمین نمی‌کند، اما باعث می‌شود رسیدن به اهدافمان بسیار آسان‌تر شود. این کتاب شامل یک برنامهٔ عملی است که می‌توانیم آن را به‌سادگی در زندگی روزمرهٔ خود اعمال کنیم.

خواندن کتاب بانوی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بانوی موفق

«عادت اول: بیدارشدن از خواب در زمان مشخص

به‌موقع بیدارشدن از خواب در هر روز، به شما کمک می‌کند تا ساعت بدنتان را تنظیم کنید؛ همچنین باعث می‌شود وقتی همه‌چیز در اطراف شما پر از استرس و بی‌نظمی است، بر روی کارتان تمرکز کنید و باثبات باشید. برنامهٔ خواب ثابت، کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد و انرژی شما را در طول روز تأمین می‌کند. حتی اگر بعضی روزها بیدارشدن از خواب واقعاً سخت باشد، این کار را بکنید.

برنامهٔ عملی شما

برای شروع، باید زمانی را برای خودتان مشخص کنید که بتوانید در آن ساعت هر روز از خواب یبدار شوید. اگر هر روز تا ظهر می‌خوابید، سعی نکنید از فردا ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شوید. از تغییر کوچک در ساعت خوابتان شروع کنید. زمانی را تعیین کنید و همان ساعت از خواب بیدار شوید. هر روز در هفته، همان ساعت از خواب بیدار شوید.

عادت دوم: نوشیدن آب

نوشیدن آب زیاد باعث آب‌رسانی بدن می‌شود. این کار برای سلامتی شما سودمند است و نیروی لازمتان را در طول روز تأمین می‌کند. همچنین نوشیدن آب زیاد باعث کاهش خطر سردرد می‌شود و حتی حافظهٔ شما را هم بهتر می‌کند. هر موقع توانستید، به‌جای نوشیدنی‌های شیرین، آب بنوشید؛ به این ترتیب از این مزایا بهره‌مند می‌شوید.

برنامهٔ عملی شما

اگر هنوز هم غالباً نوشابه‌های شیرین می‌نوشید، رفته‌رفته نوشیدن آب یا چای را جایگزین آن نوشابه‌ها کنید. اگر در طول شب فقط آب بنوشید، ممکن است باز هم میل شدیدی به نوشابه‌های شیرین داشته باشید و سخت است که عادت آب‌نوشیدن را در خودتان ایجاد کنید. برای برداشتن یک گام رو به جلو در حذف نوشابه‌های شیرین از رژیم غذایی خود، صبح‌ها و در طول روز هرقدر که می‌توانید و دوست دارید، آب بنوشید. یعنی آهسته و پیوسته عمل کنید.

عادت سوم: داشتن خواب کافی

کم‌خوابیدن عواقب خیلی بدی برای سلامتی شما دارد. خوابیدن ۸ ساعت در روز انرژی کافی را برای شما در طول روز تأمین می‌کند، استرس شما را کم می‌کند، سیستم ایمنی بدن شما را افزایش می‌دهد و توانایی شما را برای یادگیری چیزهای جدید بیشتر می‌کند.

برنامهٔ عملی شما

برنامهٔ ساده‌ای را برای خوابتان آماده کنید. اگر هر روز ساعت ۸ صبح بیدار می‌شوید، زنگ هشدار ساعت یا یادداشتی را برای ساعت ۱۱:۰۰ یا نیمه‌شب قرار دهید تا زمان خوابیدن را به شما یادآوری کند. با خاموش‌کردن تمام دستگاه‌های الکترونیکی، وضعیت را برای خواب بهتر فراهم کنید تا با آمدن پیام یا اعلان، در خوابتان وقفه‌ای به وجود نیاید. (اگر به تلفنتان برای هشدار صبحگاهی نیاز دارید، فقط تمام پیام‌ها را قطع کنید.)

عادت چهارم: لبخندزدن

لبخندزدن، حتی اگر بدون علت باشد، باعث می‌شود مغزتان فرمان شادی بدهد. گسترش این حس شادابی با لبخندزدن به دیگران موجب می‌شود دیگران تصور بهتری از شما داشته باشند و فردی موفق‌تر و درخور اعتمادتر و حتی جذاب‌تر به نظر برسید. اگر هر جایی که می‌روید، لبخند صمیمانه‌ای به دیگران بزنید، فرصت‌های بیشتری برایتان پیش می‌آید.

برنامهٔ عملی شما

از لبخندهای جزئی شروع کنید. هر وقت احساس خیلی خوبی نداشتید، جایی آرام پیدا کنید که بتوانید ۳۰ ثانیه لبخند بزنید.

هر وقت اتفاق خوبی افتاد، عمداً لبخند بزنید؛ حتی اگر اتفاق خوب به‌سادگی بیرون‌رفتن در یک روز زیبا باشد. به چیزهای خوب توجه کنید و لبخند بزنید.

بعد از آن، به دیگران بیشتر لبخند بزنید؛ مثلاً هر وقت به کسی خوشامد گفتید، لبخند بزنید. این لبخند و خندیدن را به عادت تبدیل کنید. این‌گونه هر کجا بروید، روحیهٔ خوب خودتان را به دیگران منتقل می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۹۰۰
تومان