دانلود و خرید کتاب کارآگاه هاف مون اوئن کالفر ترجمه شیدا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآگاه هاف مون اثر اوئن کالفر

کتاب کارآگاه هاف مون

نویسنده:اوئن کالفر
امتیاز:
۴.۱از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کارآگاه هاف مون

کتاب کارآگاه هاف مون نوشته اوئن کالفر و ترجمه شیدا رنجبر است. کتاب کارآگاه هاف مون را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب کارآگاه هاف مون

فِلچر مون شاگرد ۱۲ ساله‌ مدرسه‌ای است که نشان کارآگاه خصوصی دارد. او در یک آزمون برای مرکز کارآگاهی برنشتاین شرکت کرده و با اسم پدرش که با نام خودش یکی است تبدیل به یک کارآگاه حرفه‌ای شده است او دوره‌ آنلاین کارآگاهی را گذرانده و فارغ‌التحصیل شده است. او می‌تواند هر مشکلی که برای اطرافیانش در مدرسه و خانه پیش می‌آید حل کند، ولی حالا او با مشکلی جدی روبه‌رو شده است؛ برای جوان‌های شهر اتفاقات عجیب‌وغریبی می‌افتد. او باید یک پرونده مهم را حل کند و در این راه چندنفری با او همکار شده‌اند.

خواندن کتاب کارآگاه هاف مون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کارآگاه هاف مون

همه‌چیز درست از روزی خراب شد که مجبور شدم اولین قانونِ باب بِرِنشتاین را زیر پا بگذارم. اینکه: نامرئی باش. تکه‌های جورچین را کنار هم بگذار، ولی خودت هیچ‌وقت یکی از آن‌ها نشو.

هِرود شارکی باعث شد این قانون مهم را فراموش کنم.

همان‌طور که همهٔ کارآگاه‌های خصوصی می‌دانند، باب برنشتاین، مأمور افسانه‌ای اف‌بی‌آی (ادارهٔ آگاهی فدرال آمریکا) بود که کارآگاه خصوصی شد و آکادمی برنشتاین را در واشنگتن تأسیس کرد، تا کسانی را که عاشق شغل کارآگاهی بودند، آموزش بدهد. کتاب راهنمای برنشتاین را هم نوشت که هر شاگردی می‌خواست نمرهٔ قبولی بگیرد، باید همه‌اش را حفظ می‌کرد. خودِ من هم راهنما را از اول تا آخر حفظ کردم و در کلاسِ آنلاینم، بالاترین نمرهٔ قبولی را گرفتم، گرچه مجبور شده بودم برای ثبت‌نام توی کلاس از تاریخ تولد پدرم استفاده کنم. خوشبختانه اسم اول هر دوی ما یکی است.

بیست‌وهفتم سپتامبر بود. این روز هنوز که هنوز است، برایم مثل عکسی با کیفیت بالا شفاف و واضح است. روز آخرِ اولین ماه بعد از تعطیلات تابستان بود. متأسفانه تابستان هنوز نمی‌دانست تمام شده و داشت همچنان می‌تاخت. گرما مثل ملافه از روی آسفالت حیاط بلند می‌شد و دور شاگردهای دبستان و دبیرستان مدرسهٔ قدیس جروم می‌پیچید.

حدود همان ساعت همیشگی رسیدم دم در مدرسه؛ یعنی ۸:۵۰ دقیقه. دوست دارم همیشه هرجا می‌روم ده دقیقه زودتر برسم. این‌طوری فرصت می‌کنم نبض امور را در دست بگیرم. ما کارآگاه‌های خصوصی همیشه باید حواسمان به اطرافمان باشد. راهنمای برنشتاین می‌گوید: یک کارآگاه هیچ‌وقت نمی‌داند پروندهٔ بعدی‌اش از کجا سر درمی‌آورد. طبق نظر او؛ اگر چشم‌های کارآگاه خوب باز باشد، پرونده حتی می‌تواند معمایی باشد که قبلاً حلش کرده است. برای همین من هم چشم‌هایم را خوب باز می‌کنم، طوری که می‌توانم به شما بگویم کدام بچه‌ها به انگشتشان دوای زگیل زده‌اند؛ کی در حیاط دبیرستان نامهٔ فدایت شوم رد می‌کند و حتی کدام‌یک از معلم‌ها سر راه خانه به همبرگری مک‌دونالد می‌روند.

نظرات کاربران

AMIr AAa i
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

بسیار عالی.من که کیف کردم

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

اگه از موضوعت کاراگاهی -ماجراجویی خوشتون میاد اگه از مجموعه های نسبتا طولانی و جذاب خوشتون میاد حتما بخونید . معرکه تر از معرکه بود .❤💚 جلد هشت رو بیارید لطفاااا🙏🙏🙏

A
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

واقعا هیچکس نخونده این کتابو؟ خیلی حیفه

کاربر ۳۲۹۰۹۸۷
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

اوین کالفر کتابی به نام آرتمیس فاول نوشته که بعد از هری پاتر بهترین رمان در کل جهان بوده و خواهد بود که در ۸ جلد موجوده و داره رو جلد نهم کار میکنه حتما بخونین خوندم که میگم

.
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

خوبه من دوسش دارم حیفه 6 یا 7 نفر بیشتر نخوندنش بازم میگم ارزون تر کنیددددددد

فرزند قصه‌ها
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

عالی عالی عالی اگه اهل کتاب‌های معمایی هستید حتما حتما حتما این کتاب رو بخونید.عالیییییبیبیییییی

Hediyeh
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

کتاب جالبی بود

Sara
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

انقدر خوبه که اگه فیلمشو نسازن در حقش کوتاهی کردن واسه همه سنین مناسبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان