دانلود و خرید کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول مارک والدن ترجمه مهسا ملک‌مرزبان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول اثر مارک والدن

کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول

معرفی کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول

کتاب الکترونیکی «مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول» نوشتهٔ مارک والدن با ترجمهٔ مهسا ملک‌مرزبان برای گروه سنی کودک و نوجوان در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

درباره کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول

در مدرسهٔ عالی شرارت مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های شرورانه را می‌بینیم. اوتو ملپنس سیزده ساله، برای حضور در مدرسه ی عالی شرارت انتخاب شده؛ مدرسه ای فوق سری برای شرورها. اما تا وقتی دوران کارآموزی اش تمام نشده، حق ندارد از آنجا برود. تنها یک راه پیش رویش است که تا پیش از این هیچ کس موفق به انجامش نشده: فرار! اما چطور؟

درباره مارک والدن

مارک والدن (متولد 1972) نویسنده H.I.V.E. سری رمان او پیش از شروع به نوشتن تمام وقت ، مسئول توسعه بازی های پلی استیشن برای سونی بود. والدن هفت سال را در مدرسه بابلیک گذراند ، یک مدرسه روزانه آموزشی مستقل در کاونتری ، قبل از تحصیل در مقطع کارشناسی ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد در ادبیات ، فیلم و تلویزیون قرن بیستم در دانشگاه نیوکاسل. والدن دارای همسر ، سارا ، یک دختر ، مگان و یک گربه به نام مارج است.

کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانانی که فکر می‌کنند می‌توانند از پس تمرینات مدرسهٔ عالی شرارت بربیایند، این کتاب پرهیجان را بخوانند.

 بخشی از کتاب مدرسه عالی شرارت؛ جلد اول

هلیکوپتر به‌سرعت به جزیره نزدیک شد و طولی نکشید که به نوک درخت‌های جنگلی رسید که اطراف قلهٔ آتش‌فشان را محاصره کرده بود. همین که به وسط جزیره نزدیک شدند، هلیکوپتر اوج گرفت و دو طرف آتش‌فشانِ به‌ظاهر فعال را، قبل از آنکه داخل ابرهای تیرهٔ دود قله فروبرود، اندازه گرفت. اوتو بلافاصله شستش خبردار شد که اوضاع آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. اگر روی ستون آتش‌فشانی فرود آمده بودند، هلیکوپتر به آنی جزغاله شده بود، اما برعکس سرعتش را کم کرد و شناور شد و آهسته‌آهسته وارد ابرهای جوشان شد.

زمانی که هلیکوپتر به فرودش در نقطه‌ای نامعلوم ادامه داد، ترس دیگری به جان اوتو افتاد. به خودش اطمینان داد که باید جایی برای فرود وجود داشته باشد. پسر آسیایی در تمام این مدت همچنان بی‌هیچ حس خاصی نشسته بود و مستقیم به جلو نگاه می‌کرد. دست‌هایش را با آرامش روی پایش گذاشته بود، ظاهراً نگران مکان احتمالی فرودشان نبود. هلیکوپتر شناور روی هوا به پایین رفتن ادامه داد. حالا می‌شد نور محوی را از زیر دید که ابرهای تیره را روشن می‌کرد؛ ابرهایی که ضخامتشان داشت کم می‌شد. ناگهان از درون ابرها بیرون آمدند. اوتو بلافاصله از پنجره سرک کشید و منظرهٔ عجیبی را آن پایین دید.

زیر پایشان خلیج غارمانندی غرق در نور دیده می‌شد؛ یک باند فرود مرکزی داشت و در اطرافش ده‌ها نفر به این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتند. به نظر می‌رسید همگی روپوش‌های نارنجی به تن داشتند و کلاه‌های محکمی سرشان بود. انگار داشتند برای ورود هلیکوپتر آماده می‌شدند.

پسر همان‌طور که از پنجره بیرون را تماشا می‌کرد گفت: «ظاهراً منتظر ما بودن.» و ادامه داد: «شاید الان جواب سؤال‌هایی رو که دنبالش هستیم پیدا کنیم.» طوری حرف می‌زد انگار این طبیعی‌ترین اتفاقی بود که تا آن موقع برایش افتاده بود.

هلیکوپتر با ضربهٔ آرامی روی باندِ فرود نشست و قفل کمربند پسرها با صدای تِلِق باز شد. چند مرد با روپوش نارنجی به هلیکوپتر نزدیک شدند. اوتو متوجه شد جلد چرمیِ هفت‌تیر به شلوارشان آویزان است.

نظرات کاربران

امیررضا عارف نیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

فقط تو رو خدا تو بی نهایت بزارید

* Saba *
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

ترجمه عالی . داستان عااالی . در کل محشررر . ترکیبی از مایکل وی و مجیستریومه خیلی شبیهن . خیلی هیجانیه اصلا نمیتونی کتابو بزاری زمین. حتما پیشنهاد میکنم🤩

آقای کتابدار
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

اوتو ملپنس انسانی حقیقتا نابغه است و بر خلاف میلش به مدرسه شرارت آورده شده و طبیعتاً از این اتفاق خوشحال نیست و به دنبال راهی برای فرار و برگشتن به زندگی قبلی خود است آیا نبوغش او را به

- بیشتر
کاربر ۳۴۳۸۶۵۱
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خوب بود حتما بخونید جلد دومش هم میخونم

• Strawberry🍓
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بنظرم کتاب قشنگی بود ولی یه اشکال داره اونم متنشه بنظرم نویسنده اون طور که باید توصیف میکرده نکرده و بهتر بود همچنین کتابی از زبان شخصیت اصلی(اوتو) باشه فرض کنید، اگه از زبان اوتو بود خیلی خیلی کتاب جذاب تر و

- بیشتر
fatemeh*bahari
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

سلام. . موقع خوندش انگار داری الکس رایدر و مجستریوم و مدرسه جاسوسی میخونی. خداییش ترکیبی از سه تاست ولی برای خودش تکه. امیدوارم پرتقال زودتر ادامه شو منتشر کنه...

AMIr AAa i
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

فوق العاده.ایده ی خوبیه

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

( اوتو ملپنس ) سیزده ساله، برای حضور در مدرسه ی عالی شرارت انتخاب شده؛ مدرسه ای فوق سری برای شرورها. اما تا وقتی دوران کارآموزی اش تمام نشده، حق ندارد از آن جا برود. تنها یک راه پیش رویش است

- بیشتر
کتاب خوره
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

اتو فردی با توانایی ذهنی و هوش بالا است و به این هوشش می بال ولی چه کسی فکر می کند همین هوشش باعث شود تو دردسر بی افتد . به دلایلی اتو باعث می شود رئیس جمهور کار هایی

- بیشتر
sana
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

عالی بود من نسخه چاپیش رو دارم خیلی خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«مطمئنم وقت‌هایی که کتاب می‌خوندین و فیلم تماشا می‌کردین ته دلتون می‌خواستین اون آدم شرور برنده بشه. چرا؟ مگه این برخلاف قوانین جامعه‌ای که توش زندگی می‌کنیم نیست؟ چرا باید این‌طوری فکر کنین؟ واقعاً ساده‌ست، چون شخصیت شرور قهرمان واقعی این داستان‌هاست، نه یه احمقِ خوش‌ذات که نقشه‌های شیطانی اون‌ها رو خنثی می‌کنه.
• Strawberry🍓
«شر مفهومیه که متأسفانه به‌درستی درک نشده. بیشتر آدم‌های عادی شر رو با استفاده از واژه‌هایی مثل «بد» یا «خطا» تعریف می‌کنن، اما هدف من اینه که بهتون نشون بدم معنی واقعی اون به‌مراتب عمیق‌تر و پیچیده‌تر از این‌هاست. این ممکنه تعاریف آدم‌های عادی باشه، اما شما که مثل اون‌ها نیستین؛ شما غیرعادی هستین و برای همین لزومی نداره عمرتون رو در محدودهٔ دست‌وپاگیر قوانین اخلاقی اون‌ها بگذرونین. همهٔ شما استعداد شرور شدن دارین ـ همه دارن ـ اما الان چالش واقعی پیش روی شما اینه که بفهمین شر به معنای خطا نیست. شر باید هدفی داشته باشه؛ عزم و اراده‌ای برای رسیدن به هرچیزی که می‌خواین به هر وسیلهٔ ممکن، قدرت با وجود سختی و مشقت، هوش در دنیایی که بلاهت بر اون حاکمه. شماها رهبران آینده‌این؛ مردان و زنانی که می‌تونن و می‌خوان چهرهٔ این سیاره رو برای همیشه عوض کنن.»
N.Zahra.M
یه نقشه باید نقشه داشته باشه. تو همه‌جای دنیا آدم‌هایی هستن که فقط استعداد و توانایی اجرای یه طرح جنایی ساده رو دارن، اما ما باید همیشه خودمون رو از اون سطح بالاتر ببریم.
N.Zahra.M

حجم

۲۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان