دانلود و خرید کتاب هفته کاری چهار ساعته تیموتی فریس ترجمه سارا حبیبی تبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفته کاری چهار ساعته اثر تیموتی فریس

کتاب هفته کاری چهار ساعته

معرفی کتاب هفته کاری چهار ساعته

تیموتی فریس در کتاب هفته کاری چهار ساعته که از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می‌آید، به ما می‌آموزد که با چه کارهایی می‌توانیم عضوی از جامعه‌ٔ ثروتمندان شویم و آسایش زندگی آنان را به دست آوریم و اصلا چه‌طور می‌توانیم کمتر کار کنیم و بیشتر درآمد داشته باشیم. کتاب هفته کاری چهار ساعته با ترجمهٔ سارا حبیبی تبار در نشر نون چاپ شده است. این کتاب به ۳۵ زبان مختلف ترجمه و فروخته شده و بیش از دو سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده است.

درباره کتاب هفته کاری چهار ساعته

یکی از چیزهایی که این حال خوب را از بین می‌برد تکرار کار روزانه در ساعت‌های خسته کننده و طولانی است. نتیجه این نوع کار ناراحتی و استرس منفی در شما است. پیام کتاب هفته کاری چهار ساعته به خوانندگان این است «به جای بیشتر و سخت‌تر کار کردن، هوشمندانه‌تر عمل کنند.» تیموتی فریس معتقد است که ما باید سیستم کاری و طرز تفکری که مدارس در ما نهادینه کردند را رها کنیم و با انجام چهار اقدامی که در کتاب هفته کاری چهار ساعته گفته شده است به سبک زندگی دلخواه خود دست یابیم.

به گفته‌ٔ این نویسنده‌ٔ کارآفرین، ثروتمندان جدید روش زندگی متفاوتی دارند. آنان به این نتیجه رسیده‌اند که کار در ساعات کاری طولانی (۹ تا ۵) نمی‌تواند خلاقیت‌شان را شکوفا کند تا به نتایج فوق‌العاده برسند. از این روی تصمیم گرفتند به روش خودشان برنامه‌ریزی کرده و از کارهایی پیروی کنند که به آن‌ها این فرصت را می‌داد تا در هفته کم‌تر از ۴ ساعت کار کنند اما در ماه به اندازه‌ٔ یک سال کسب درآمد کنند.

این ثروتمندان جدید جمله‌ٔ کلیشه‌ای «امروز کار کن و در آینده بازنشست شو» را رد می‌کنند و سبک تازه‌ای در زندگی خود ایجاد کرده‌اند که آنان را از افرادی معمولی به ثروتمندان نوین تبدیل کرده است. حال شما می‌توانید در این کتاب با پیروی از چهار راه حل گفته شده، گامی به سوی تغییرات مثبت بردارید.

کتاب هفته کاری چهار ساعته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی پیشنهاد می‌شود که مایل هستند به جای زیادتر کار کردن، خلاقانه‌تر کار کنند و شرایط زندگیشان را خودشان برای خود رقم بزنند و به جمع ثروتمندان بپیوندند.

کتاب‌های مشابه

اگر این کتاب را دوست داشتید و به‌دنبال کتاب‌‌های مفیدی با این حال‌وهوا می‌گردید، مطالعه این عناوین را پیشنهاد می‌کنیم: اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، قدرت عادت اثر چرلز داهیگ، گام‌های غول‌آسا اثر آنتونی رابینز، ذهن متمرکز اثر مایکل هیت و کار عمیق اثر کال نیوپورت.

بخشی از کتاب هفته کاری چهار ساعته

پیش از هر چیز: سؤالات متداول؛ کسانی که شک دارند بخوانند

آیا طراحی سبک زندگی به درد شما هم می‌خورد؟ باید بگویم شانسش هست که این‌گونه باشد. در اینجا به برخی از رایج‌ترین ترس‌ها و تردیدهایی که افراد پیش از خیز برداشتن و پیوستن به جریان ثروتمندان نوین دارند اشاره می‌کنم:

آیا باید کار خود را ترک کنم یا از آن متنفر باشم؟ آیا باید ریسک‌پذیر باشم؟

پاسخ هر سه مورد منفی است. با به‌کارگیری ترفندهای ذهنی جِدی، برای گریز از دفتر تا طراحی مشاغلی که هزینهٔ سبک زندگی شما را تأمین می‌کنند، راه‌هایی برای راحتی مسیر وجود دارد. چگونه کارمندی از فهرست فورچون ۵۰۰۹ می‌تواند به سفر یک‌ماههٔ کشف جواهرات پنهان چین برود و از فناوری برای مخفی کردن ترفندهای خود استفاده کند؟ چگونه می‌توانید تجارتی غیرحضوری راه‌اندازی کنید که بدون هیچ مدیریتی هشتاد هزار دلار در ماه درآمد داشته باشد؟ پاسخ تمام این سؤالات را اینجا می‌یابید.

آیا باید بیست‌ساله و مجرد باشم؟

اصلاً. این کتاب برای هر کسی که از به تأخیر انداختن نقشهٔ زندگی خسته شده و می‌خواهد به‌جای تعویق آنْ زندگی را کامل تجربه کند مناسب است. مطالعات موردی دربارهٔ یک رانندهٔ لامبورگینی بیست‌ویک‌ساله تا مادری مجرد است که به مدت پنج ماه به همراه دو فرزندش به دور دنیا سفر کرده. اگر شما هم از داشتن فهرستی از گزینه‌های انجام‌نشدهٔ همیشگی خسته شده‌اید و برای ورود به دنیایی از انتخاب‌های نامتناهی آماده هستید، این کتاب مناسب شماست.

آیا حتماً باید سفر کنم؟ من فقط می‌خواهم وقت بیشتری داشته باشم.

خیر. این فقط یک گزینه است. هدف رهایی از زمان و مکان و استفاده از هر دوی آن‌ها به شکلی است که خودتان می‌خواهید.

آیا باید در خانوادهٔ ثروتمندی به دنیا آمده باشم؟

خیر. درآمد والدین من روی هم هرگز بیش از پنجاه هزار دلار در سال نبوده و خودم از چهارده‌سالگی کار کردم. من راکفلر نیستم، شما هم لازم نیست باشید.

آیا باید فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر باشم؟

خیر. اکثر الگوهای نام‌برده در این کتاب به هارواردهای دنیا نرفته‌اند و بعضی از آن‌ها هم از دانشگاه اخراج شده‌اند. مؤسسات برتر علمی فوق‌العاده هستند اما اینکه خروجی یکی از آن‌ها نباشید محاسن ناشناخته‌ای دارد. فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر به مسیر مشاغل پردرآمد هشتاد ساعت در هفته هدایت می‌شوند که باید با پانزده تا سی سال کار نفس‌گیر به‌عنوان پیش‌فرض این مسیر کنار بیایند. می‌پرسید از کجا می‌دانم؟ چون خودم آنجا بوده‌ام و این تباهی را از نزدیک دیده‌ام. این کتاب چنین روندی را معکوس می‌کند.

نظرات کاربران

سعید رستگار
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

امان از این تیموتی فریس، نصفه شب بود در کتاب در سوم الکس بنایان، رسیدم به جایی که رفیق الکس توصیه کرد این کتاب را بخوان، ضرر نمیکنی، همون نصفه شب کتاب رو سفارش دادم و چند روز بعد به

- بیشتر
کاربر ۳۰۸۳۰۳۸
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

با این ترجمه،نمیشود با متن کتاب ارتباط برقرار کرد

مانا
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

درباره یک تحول شغلی و فکری که بازنشستگی خوبی داشته باشیم. از زمان بهترین استفاده را ببریم. در لحظه زندگی کنیم. آدم سودمندی باشیم. ‌آدم خسیسی نباشیم که همه چی را برای دوران باز نشستگی به تاخیر می اندازد.

behnam
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

متاسفانه اصلا ترجمه روانی ندارد

maah
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

اگر یک فصل از این کتاب رو بخونید متوجه می‌شید که بهترین راهنمای فریلنسری ه. در ایران مرجعی بهتر از این نداریم. مثالها هم به نظر من که ملموس بودن. ترجمه هم خوب بود و من ایرادی ندیدم.

syna raha
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

تیموتی فریس در دنیا به واسطه این کتاب شناخته میشه این کتاب هم راهنمای عملی و مبنای نظری خیلی قوی داره. ممنون از طاقچه، ترجمه هم روون و گویا بود💗💗

blogofski
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

کتاب دیگه کاربرد نداره به دو دلیل ۱- مطالب کتاب به درد قبل از سال ۲۰۱۰ میخوره ۲- مطالب کتاب به درد اروپا و آمریکا میخوره و تو ایران جواب نمیده ترجمه کتاب هم خیلی ضعیفه

محمد m
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

باسلام..ازشروع تاانتها بدرد نمیخورد...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
یاد بگیرید از خودتان بپرسید: «اگر این تنها کاری باشد که امروز انجام می‌دهم از روزم راضی خواهم بود؟»
Hamid Adibzadeh
اگر در جادهٔ زندگی سرعتت را زیاد کنی خیلی از مناظر را از دست می‌دهی. مهاتما گاندی
niceboy
جهان علیه شما توطئه نمی‌کند ولی به این خاطر که همهٔ امور را برای شما جفت‌وجور کند هم از مسیر خود خارج نمی‌شود.
Hamid Adibzadeh
سختی شخصیت را نمی‌سازد بلکه آن را فاش می‌کند
niceboy
هرکس تنها در محدودهٔ چهارچوب‌های خود زندگی کند، از کمبود تخیل رنج می‌برد
Herrmess
عواقب تصمیمات بد با گذر زمان بهتر نمی‌شود
niceboy
دلتان می‌خواهد فرمولی بسیار ساده برای موفقیت به شما بدهم؟ میزان اشتباهاتتان را دو برابر کنید. توماس جی. واتسون، مؤسس آی‌بی‌ام
niceboy
زندگی یعنی آموختن. من گزینهٔ دیگری نمی‌شناسم
niceboy
وقتی دست به ریسکی می‌زنیم می‌فهمیم آن‌قدر هم ترسناک نیست.
Herrmess
آیا باید فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر باشم؟ خیر. اکثر الگوهای نام‌برده در این کتاب به هارواردهای دنیا نرفته‌اند و بعضی از آن‌ها هم از دانشگاه اخراج شده‌اند. مؤسسات برتر علمی فوق‌العاده هستند اما اینکه خروجی یکی از آن‌ها نباشید محاسن ناشناخته‌ای دارد. فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر به مسیر مشاغل پردرآمد هشتاد ساعت در هفته هدایت می‌شوند که باید با پانزده تا سی سال کار نفس‌گیر به‌عنوان پیش‌فرض این مسیر کنار بیایند. می‌پرسید از کجا می‌دانم؟ چون خودم آنجا بوده‌ام و این تباهی را از نزدیک دیده‌ام. این کتاب چنین روندی را معکوس می‌کند.
نادر رنجه

حجم

۴۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۴۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان