دانلود و خرید کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند؛ جلد دوم دنیل کنی ترجمه شیدا میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند؛ جلد دوم اثر دنیل کنی

کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند؛ جلد دوم

معرفی کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند؛ جلد دوم

کتاب پرونده رمزآلود آقای جکیل از مجموعه خوره‌‌ های ریاضی کارآگاه می شوند نوشته دنیل کِنی و امیلی بووِر و ترجمه شیدا میرزایی است. کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند؛ جلد دوم را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره پرونده رمزآلود آقای جکیل؛ خوره های ریاضی کارآگاه می شوند

استنلی، گرتی، شارلوت و فلیکس، چهار دوست ریاضی‌دان هستند که مدتی قبل توانستند در حل یک پرونده‌ به پلیس کمک کنند. اما این بار اتفاق دیگری در راه است افسر آبرامز از آن‌ها خواسته تا در حل پرونده‌ جدیدی کمکش کنند. چهارده مورد خرابکاری عجیب‌و‌‌غریبی که همگی به یک شکل انجام شده‌اند؛ از جوهر آبی استفاده شده و در همه‌ی موارد گوشه‌ای از پایان کار با جوهر آبی با نام آقای جکیل حک شده است. اما این آقای جکیل کیست؟ داستان از جایی شروع می‌شود که یک نفر پنهانی می‌خواهد وارد یک خانه شود. 

خواندن مجموعه خوره های ریاضی کارآگاه می‌شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

کودکان ۷ تا ۱۲ ساله مخاطبان این کتاب‌اند

درباره نویسندگان مجموعه خوره های ریاضی کارآگاه می شوند

دنیل کنی

دنیل کنی نویسندهٔ ادبیات کودکان و پدیدآورندهٔ مجموعه‌های پُرطرف‌دار بسیاری است. او و همسرش در شهر اوماها در ایالت نبراسکا زندگی می‌کنند و اوقات خوشی را با بچه‌های کوچک جیغ‌جیغو و کم‌خوابشان و چند اژدها می‌گذرانند. می‌پرسید چرا؟ خب، مگر کسی هم در دنیا هست که اژدها دوست نداشته باشد؟ اگر دوست داری دربارهٔ دنیل کنی بیشتر بدانی، به سایت زیر سر بزن.

www.DanielKenney.com

امیلی بوور

امیلی بوور با قدرت تخیل فوق‌العاده زیادی به دنیا آمد. در کودکی فکر می‌کرد هالک شگفت‌انگیز است و همراه سه دوست خیالی‌اش کارهای ماجراجویانه می‌کرد، وقتی به سنی رسید که دیگر نمی‌توانست با دوستان خیالی بازی کند، از تخیلاتش در کارهای پخته‌تری مثل مطالعه، سفر و تدریس استفاده می‌کرد. فقط پس از ازدواج با همسر بی‌نظیرش، مَت و داشتن سه‌تا بچهٔ قد و نیم‌قد بود که فهمید دیگر وقتش رسیده دوباره با دوستان خیالی قدیمی‌اش (و حتی دوستان خیالی جدید) دیدار کند؛ این بار در کتاب‌های خودش. امیلی، مت و فرزندانشان در شهر اوماها در ایالت نبراسکا زندگی می‌کنند. اگر دوست داری دربارهٔ امیلی بوور بیشتر بدانی، به سایت زیر سر بزن.

www.EmilyBoever.com

بخشی از کتاب پرونده رمزآلود آقای جکیل؛ خوره های ریاضی کارآگاه می شوند

فلیکس بالای سرش را نگاه کرد. «من پارسال عاشق زالوهای غول‌پیکر شده بودم. اما این نظر منه. تو چی فکر می‌کنی استنلی؟»

استنلی به عنکبوت‌های غول‌پیکر بالای سرش نگاه کرد. آن‌ها او را یاد عنکبوتی انداختند که در فیلم ارباب حلقه‌ها دیده بود. به خود لرزید.

گرتی زیر لب گفت: «استنلی، دستم رو از جا کندی!»

استنلی زیرلب گفت: «ای‌وای! ببخشید.» می‌توانست لرزش صدایش را با هر کلمه‌ای که بیرون می‌آمد، احساس کند.

شارلوت گفت: «هنوز هم باورم نمی‌شه اومده.»

فلیکس خندید. «چی؟ به‌خاطر این می‌گی که استنلی هر سال قول می‌ده هالووین با ما بیاد اینجا، اما توی سه سال گذشته هر بار فقط تونسته تا دم پارکینگ بیاد؟» 

گرتی گفت: «به حرفشون گوش نده استنلی. کارِت خیلی هم عالیه. تا جایی که من شمردم، فقط پنج‌شش بار مثل بچه‌کوچولوها جیغ کشیدی و تا حالا یه بار هم گریه نکردی.»

گرتی سوراخی در تار عنکبوت ایجاد کرد. استنلی چشمانش را بست و از آن رد شد. گرتی ضربه‌ای به بازوی استنلی زد. «دیدی گفتم هیچی نمی‌شه؟ دیگه تقریباً رسیدیم. فکر کنم فقط یه چیز گندهٔ...»

«وااااااااای!»


نظرات کاربران

(◍•ᴗ•◍)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

مثل جلد اولش زیبا و جذاب💚

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

آیا می خواهید فرزندانتان عاشق خواندن باشند، در یک ماجراجویی گم شوند و شاید حتی از ریاضی لذت ببرند؟ بازرسان ریاضی یک پاسخ دارند! هر کتاب در این مجموعه پرمخاطب رازآمیز و کارآگاهی طراحی شده است تا خوانندگان 9 تا 12 ساله

- بیشتر
الهام فخرایی
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

مثل جلد اول جالب بود ولی این بار پر معما تر. بعضی جاهاش گیج شدم و یکم ترجمه اش بد بود ولی خیلی جالب و حساس بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان