دانلود و خرید کتاب انجمن شاعران مرده تام شولمن ترجمه زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انجمن شاعران مرده اثر تام شولمن

کتاب انجمن شاعران مرده

نویسنده:تام شولمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انجمن شاعران مرده

کتاب الکترونیکی «انجمن شاعران مرده» نوشتهٔ تام شولمن با ترجمهٔ زینب سادات موسوی معلم در انتشارات آستان مهر چاپ شده است. این کتاب فیلمنامهٔ انجمن شاعران مرده است که تام شولمن آن را نوشته و بعد از ساخته شدن فیلم، رمان انجمن شاعران مرده به قلم ان.اچ.کلاین.باوم چاپ شد. داستان کتاب انجمن شاعران مرده درباره‌ٔ ورود معلم ادبیاتی نوگرا به مدرسه‌ای سختگیر با قوانین سنتی است که باعث تغییر در حال‌و‌هوای دانش‌آموزان می‌شود. فیلم انجمن شاعران مرده با بازی رابین ویلیامز جایزه بهترین فیلم را در مراسم اسکار سال ۱۹۸۹ از آن خود کرد.

درباره‌ کتاب انجمن شاعران مرده

یک معلم ادبیات انگلیسی به نام کیتینگ که سبک وسیاق متفاوتی برای تدریس دارد، وارد دبیرستان بسیار قانونمند و خشک ولتون با مدیری متعصب می‌شود. مدرسه ولتون با این قوانین اداره می‌شود: سنت، افتخار، انضباط، سرافرازی؛ اما کیتینگ مفاهیم تازه‌ای را برای بچه‌ها مطرح می‌کند که قوانین سنتی مدرسه را به چالش می‌کشد. او در آموزه‌هایش بسیار از غنیمت‌شمردن دم و لذت‌بردن از زندگی کوتاه این جهانی می‌گوید و به شاگردانش درس «مرگ‌آگاهی» می‌دهد. افکار معلم جدید، حال‌و‌هوای دانش‌آموزان را تغییر می‌دهد و آن‌ها انجمنی به نام انجمن شاعران مرده برای دیدارهای خودشان تشکیل می‌دهند. این افکار به مذاق جامعه متعصب مدرسه خوش نمی‌آید. از این رو آنها در صدد اخراج معلم که حالا در میان شاگردانش مریدان زیادی دارد برمی‌آیند...

کتاب انجمن شاعران مرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب انجمن شاعران مرده رمانی جذاب است که خواندن آن برای تمام دوست‌داران رمان‌های خارجی تجربه‌ای ناب و لذت‌بخش خواهد بود.

بخشی از کتاب انجمن شاعران مرده

داخل. سالن ناهار خوری دبیرستان ولتون – روز – نماهای مختلف

فرمان شروع فیلمبرداری

سمت چپ، یک نقاشی دیواری با اندازه طبیعی، تصویر گروهی از پسربچه‌های مدرسه ای‌ای که با اشتیاق، زنی که نماد آزادی است، نگاه می‌کنند، می‌باشد. سمت راست، یک نقاشی دیواری، مردان جوانی را که دور یک کارخانه دار در جلسه هیئت مدیرهٔ یک شرکت، جمع شده‌اند، نشان می‌دهد.

در بین نقاشی‌ها، یک پسر ایستاده است. صدای موسیقی عجیبی با صدای بلند، شروع و متوقف و با صدای پمپاژ قطع می‌شود. یک معلم با عجله به سمت آن پسر می‌رود، کراوات خود را مرتب می‌کند و او را به سمت بیرون راهنمایی می‌کند. روی دیواری دیگر، یک تصویر کامل از یک مرد اسکاتلندی قرن نوزدهمی با دامن مردانه است.

روبه روی این نقاشی، پسران جوان، پرچم‌هایی در دست دارند، و چند مرد سالخورده با لباس‌های قدیمی، برای تشکیل یک دسته، جمع شده‌اند. مکان ایستادن پسران کوچکترمضطرب (کلاس هفتمی‌ها) را در صف، به آن‌ها نشان می‌دهند و به هر کدام، یک شمع داده می‌شود.

آن‌ها، شمع‌های یکدیگر را روشن می‌کنند، تا تمام شمع‌ها روشن شود. ناگهان، یک موسیقی با شکوه و جلالی کامل، به صدا در می‌آید. آن موسیقی، پاپ است. نوازنده نی انبان با یک دامن مردانه، همانند همان دامن در تصویر، رژه دسته جمعی را آغاز می‌کند.

بهار ذهن
خدیجه کاظمی
پیشرفت در بیولوژی مولکولی و علوم کاربردی
کلود بوچارد
مطالعاتی در آثار جامعه شناسان کلاسیک (جلد دوم)
ریمون بودن
اصول و روش‌ های تربیتی در داستان‌ های قرآن
حمید محمدقاسمی
حفاظت از میراث ناملموس
مرتضی رضوانفر
ماهی یکبار بانو (جلد هشتم)
گروه مترجمين
مبانی فرآیند آبگیری اسمزی مواد غذایی و محصولات کشاورزی
محسن مختاریان
انی احب الامام الحسن (ع)
رضا حیدری ابهری
قهرمان بزدل (۲)؛ آموزش خلاقیت به روش ساده
سعید بهزادی
جلد ۱۷: اطفال ـ فصل ۱۷۸: ارزیابی بیماران با احتمال بیماری روماتولوژیک
ایمان وفایی
از ناتوانی تا لذت جنسی
هاله زاهدی انارکی
نئوبانک ۲.۰
سلیل راویندران
ارتباطات میان فرهنگی؛ نظریه و کاربرد
برایان جی. هورن
فقط اطاعت کنید
جوئل اوستین
به خاطر آن خرگوش
سینتیا لرد
فیزیولوژی تولید مثل (فصل پنجم)
نازنین حاجی‌زاده
جامعه شناسی یا علم الاجتماع
یحیی مهدوی
دخترک چوپان و دودکش پاک کن
هانس کریستین اندرسن
میزبانی وب به زبان ساده
پیتر پلوک

نظرات کاربران

بوک تاب
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

خواندش کیف میده، ولی جوگیر نشید😊 بالاخره مفاهیمی که سعی میکنه به ما خوب بودنش رو تفهیم کنه را خودتون با عقل و دینتون بسنجید و بدونید چیزی که داره میگه برداشت یک انسان نویسنده در جامعه غربه.البته من توی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
آن کس که رؤیایی دارد، دیگر شک و تردیدی نمی‌شناسد.
آلن تواچ

حجم

۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان