دانلود و خرید کتاب چرا مردها... چرا زن ها... آلن پیز ترجمه مینا اخباری آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردها... چرا زن ها... اثر آلن پیز

کتاب چرا مردها... چرا زن ها...

معرفی کتاب چرا مردها... چرا زن ها...

کتاب چرا مردها... چرا زن ها... با عنوان زنان و مردان، کنش و واکنش، اصول زندگی مشترک و شیرین، نگاهی تازه و طنزآمیز به روابط زنان و مردان به بررسی تفاوت‌های زنان و مردان می‌پردازد و راه‌هایی برای شناخت و درک این تفاوت‌ها به هر دو طرف می‌دهد. با درک کردن این تفاوت‌ها، مشکلات قابل پیش‌بینی می‌شوند و حل کردن یا جلوگیری از بروز آن‌ها آسان‌تر می‌شود. کتاب «چرا مردها... چرا زن‌ها»، اثر «آلن و باربارا پیز»، با ترجمه مینا اخباری آزاد در انتشارات پیدایش به چاپ رسیده است.

آلن و باربارا پیز کتاب‌های پرفروش و محبوب بسیاری را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند که تاکنون به بیش از 50 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده، در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به انتشار رسیده و بیش از 25 میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است.

درباره چرا مردها... چرا زن ها...

شناخت ویژگی یک انسان بسیار زمان‌بر است و نیاز به سپری کردن زندگی چند ساله در کنار او دارد اما گاهی بعضی امکانات می توانند این روند را تسریع بخشند. کتاب پیش رو با روشن سازی عادات، رفتارها و عکس العمل های هریک از دو جنس زن و مرد، با زبانی طنز سعی دارد تا زوجین را هرچه سریعتر به شناخت و درک یکدیگر برساند.

نویسندگان کتاب جنجال برانگیز چرا مردها... چرا زن ها... که یک زن و شوهر استرالیایی هستند، درباره‌ی تفاوت طرز فکر زنان و مردان بحث کرده و نتایج بسیار جالبی ارائه می‌دهند. این کتاب نثری ساده، روان و آمیخته به طنز دارد. نویسندگان آن برای نوشتن کتابشان، سه سال از وقت خود را صرف تحقیق بر روی مغز انسان، سفر به مناطق مختلف دنیا، بررسی نظریه‌ی تکامل و مطالعه‌ی تحلیل‌های روانشناسی و تغییر و تحولات اجتماعی نمودند. نتیجه‌ٔ این تحقیقات، کتاب حاضر است که گاه خواننده را به فکر فرو می‌برد و گاه می‌خنداند و به او آگاهی می‌بخشد.

کتاب روانشناسی چرا مردها... چرا زن‌ها، در واقع به خوانندگانش راهنما و دستورالعملی کاربردی برای استفاده در روابطشان ارائه می‌دهد تا هم خود و هم طرف مقابلشان را بهتر شناخته و بتوانند روابط موفق‌تر و پایدارتر همرا با آرامش بیشتری داشته باشند.

این کتاب سعی دارد جهان مردان و زنان را که گاه و شاید بتوان گفت در اکثر مواقع برای یکدیگر ناشناخته است، برای خواننده تشریح کند و از این رو، از میزان سوءتفاهم‌ها، رنجش‌ها و تنش‌ها بکاهد.

کتاب چرا مردها... چرا زن ها... را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب برای تمام افرادی که مایل هستند با شناخت بهتر خود و جنس مخالف زندگی آرام‌تری و شادتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چرا مردها... چرا زن ها...

همه کارها به سادهترین شکل انجام میشد: مرد بهدنبال تهیه غذا میرفت، زن از محل زندگی مراقبت میکرد. وظیفه زن مشخص بود: او با قبول مسئولیت بزرگ کردن بچهها، تواناییهای بسیاری را در خود پرورش میداد و لازم بود تا برای یافتن نشانههای خطر، همواره مراقب اطراف خود باشد. زن در گشت و گذارهای کوتاه با بهرهگیری از نشانههای طبیعی، مهارت فوقالعادهای در پیدا کردن مسیر برگشت بهدست آورد واز قدرت حسی بالایی که داشت برای تشخیص تغییرات کوچک دررفتار وظاهربچههاوبزرگسالان استفاده کرد. موفقیت او با معیار توانایی او در حفظ زندگی خانواده سنجیده میشد.او از ستایش مرد نسبت به مهارتشدر خانهداری و پرورش فرزندان احساس ارزش میکرد و هرگز از او انتظار نمیرفت که به شکار حیوانات برود، با دشمنان بجنگد یا لامپهای سوخته راعوض کند!

شرح وظیفه مرد بسیار روشن بود: او غذا تهیه میکرد. و این تمام آن چیزی بود که همه از او انتظار داشتند.او هر روز جرأت به خرج میداد و بهعنوان یک شکارچی قدم به دنیایی خشن خطرناک میگذاشت تا برای زن و فرزندانش غذا تهیه کند و از آنها در برابر حیوانات وحشی و دشمنان دفاع میکرد؛ او توانایی جهتیابی در مسافتهای طولانی را بهدست آورده بود تا بتواند غذا پیدا کند و به خانه بیاورد؛ مهارت فوقالعادهای در تیراندازی پیدا کرده بود و میتوانست یک هدف متحرک را با تیر بزند. موفقیت او بهعنوان یک مرد با توانایی اودر کشتن شکار وآوردن آن به خانه سنجیده میشد و حس خودارزشی در او با ستایش همسرش از مبارزه و تلاشش برای دستیابی به چنین اهدافی، بهوجود میآمد.او هرگز نیازی نداشت که روابط خود با شریک زندگیاش را تجزیه و تحلیل کند و از او انتظار نمیرفت که آشغالها را بیرون بگذارد یا در تعویض کهنه بچه کمک کند!

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

Anahita
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

اول بگم که متن کتاب جاذبه خوبی داشت و خب خیلی از مطالبی که گفته بود جالب بودو به درد میخورد اما دلیلی که داشت و من زیاد برام جالب نبود این بود که برای همه ی خانوما یا شایدم

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

خیلی عالی و کامل

Dokhtaremardom
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

واقعا در مورد اکثر مواردی که در کتاب نوشته شده بود در زندگیم مشکل داشتم و حالا با خوندن این کتاب احساس میکنم بیشتر متوجه اتفاقاتی که می‌افته هستم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۶۰۰
تومان