دانلود و خرید کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ جان گری ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ اثر جان گری

کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

معرفی کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ نوشتهٔ جان گری و ترجمهٔ سیما فرجی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد تعادل هورمونی به راستی عاملی مهم در زمینه دستیابی به سرزندگی، عشق و انرژی در زندگی زناشویی محسوب می‌شود.

درباره کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

جان گری در کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ توضیح می‌دهد که هورمون‌های بدن ما در ذهن و روانمان تأثیر می‌گذارند. جان گری همچنین در این کتاب توضیح می‌دهد که تعادل هورمونی درحقیقت، برای بهره‌مندبودن از روابط زناشویی موفق و زندگی سرشار از شادمانی و رضایت‌خاطر، عاملی مهم محسوب می‌شود.

جان با رمزگشایی‌کردن از احساسات پیچیدهٔ میلیون‌ها زوج به آنان کمک کرده است تا روابطشان را بهبود ببخشند. اکنون نیز او، با به‌کارگیری نگرش ساده و آموزنده‌اش، نشان می‌دهد که تفاوت‌های هورمونی زن و مرد چگونه در رابطهٔ آنان با یکدیگر و چگونگی واکنش نشان‌دادنشان نسبت به دنیای پیرامون تأثیر می‌گذارد. او توضیح می‌دهد که چرا زنان به منبعی کافی از اکسی‌توسین و مردان به منبعی کافی از تستوسترون نیاز دارند. او همچنین تأثیر منفی فشار و تنش را در تعادل هورمونی شرح می‌دهد و به‌شیوه‌ای علمی به این موضوع می‌پردازد که فشار و تنش مربوط به زندگی‌های امروزی تا چه اندازه بر روابط زناشویی و سلامتی ما اثر منفی می‌گذارد.

یکی از استعدادهای واقعی جان چنین است: او ماهیت بنیادین تفاوت‌های زن و مرد را به‌خوبی درک کرده است و می‌تواند آن‌ها را به‌شیوه‌ای روان و ساده مطرح کند. به‌این‌ترتیب، ما نیز با خواندن این کتاب می‌توانیم آن‌ها را به‌خوبی درک کنیم. او نکته‌ها و راهکارهایی کاربردی را مطرح می‌کند؛ به‌گونه‌ای که همهٔ ما می‌توانیم آن‌ها را به‌کار ببریم. 

جان در این کتاب می‌کوشد عواملی بنیادین را برای دستیابی به تندرستی، شادی و عشقی ماندگار مطرح کند. او راهکارهایی را برای دستیابی به سلامتی طبیعی و انرژی شادی‌بخش زندگی بازگو می‌کند.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: چرا ونوسی‌ها اغلب برافروخته همچون آتش و مریخی‌ها اغلب سرد همچون یخ به‌نظر می‌رسند؟

فصل دوم: زنان ونوسی و مردان مریخی زیر بار فشار و تنش

فصل سوم: زنان ونوسی و مردان مریخی بیرون از مدار

فصل چهارم: آرامش‌یافتن زنان ونوسی، توجه‌نشان‌دادن مردان مریخی

فصل پنجم: زنان ونوسی و مردان مریخی به‌جای یکدیگر قرار می‌گیرند؟!

فصل ششم: چرا زنان ونوسی از حرف‌زدن و مردان مریخی از گوش‌کردن می‌پرهیزند؟

فصل هشتم: زنان ونوسی و مردان مریخی در عشق با یکدیگر تفاوت دارند

فصل هفتم: مرد موقعیت‌های اضطراری، دلیل واقعی نیاز زنان به شما

فصل نهم: یائسگی زنان ونوسی، تغییر هورمونی مردان مریخی

فصل دهم: غذاهایی عالی برای برقراری تعادل میان سیاره‌ها تغذیهٔ مناسب برای سلامت هورمونی

فصل یازدهم: زنان ونوسی و مردان مریخی در حال استراحت

فصل دوازدهم: عشق، رابطهٔ زناشویی و شادمانی

خواندن کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنان ونوسی در آتش خشم مردان مریخی به سردی یخ

«مردان مریخی فقط در موقعیت‌هایی انگیزه می‌گیرند که تولید تستوسترون را در بدنشان برمی‌انگیزند. این موقعیت‌ها همهٔ طرح و برنامه‌هایی را شامل می‌شوند که هیچ‌کس، به‌استثنای مردان موقعیت‌های اضطراری، نمی‌تواند آن‌ها را به‌ثمر برساند.

تصور کنید من به شما، در جایگاه خانم‌های ونوسی، می‌گویم که همهٔ کارهای خانه به‌عهدهٔ خودتان است. تصور کنید می‌گویم مرد زندگی‌تان هیچ وظیفه‌ای در خانه ندارد یا شما نباید از او انتظاری داشته باشید زیرا قرار است خودتان همهٔ کارها را انجام دهید. آیا شما با این موضوع موافقت می‌کنید و می‌گویید که می‌توانید چنین کاری را انجام دهید یا پیشنهاد می‌کنید که وضعیت باید تغییر کند؟ شاید هم چنین می‌گویید: ”هم‌اکنون نیز همهٔ کارها به‌عهدهٔ خودم است؛ پس، چه فرقی می‌کند؟“

تصور می‌کنم بسیاری از زنان به‌معنای‌واقعی جایگاه خودشان را در گروه سوم می‌دانند. همسر این زنان اغلب در کارهای خانه کمک نمی‌کنند؛ مگر این‌که زنان در موقعیت‌های اضطراری، ناامیدکننده و فاجعه‌آمیز به کمک آنان نیاز داشته باشند.

در این فصل قصد دارم به این زنان نشان دهم چگونه می‌توانند، بی‌آن‌که وضعیتی را تغییر دهند، درعین‌حال تغییری کلی را دراین‌باره به‌وجود آورند که چه کسی در خانه چه کاری را انجام دهد. آنان فقط باید مرد زندگی‌شان را اَبَرقهرمانی با این نام تصور کنند..... مرد موقعیت‌های اضطراری!

مرد موقعیت‌های اضطراری هیچ‌گاه نمی‌تواند آلودگی‌ها، به‌هم‌ریختگی‌ها، سطل زباله‌های انباشته‌شده، ظرف‌های کثیف، لولاهای شکسته‌شده، مسیر ورودی پوشیده‌شده از برف و فاضلاب مسدودشده را مشاهده کند و اقدامی انجام ندهد. شما می‌توانید مرد زندگی‌تان را این‌گونه تصور کنید؛ حتی اگر او چنین نباشد. بعضی از زنان ممکن است مرد موقعیت‌های اضطراری را به‌منزلهٔ مردی فراموشکار و بی‌توجه درنظر بگیرند. هوش دیداری مردان هر روز، پس از ساعت پنج بعدازظهر، کمابیش به صفر می‌رسد. اما شما خانم‌ها می‌توانید موقعیتی اضطراری را به همسرتان نشان دهید تا او بی‌درنگ دست‌به‌کار شود و اقدام کند! مرد می‌کوشد موقعیتی بحرانی را از بین ببرد که همسرش آن را به او نشان می‌دهد. تفاوت میان کاری که مرد انجام نمی‌دهد و کاری که انجام می‌دهد به این موضوع مربوط نمی‌شود که آن‌کار تا چه‌اندازه دشوار است یا انجام‌دادن آن چه‌مدت طول می‌کشد بلکه به این موضوع مربوط می‌شود که آن‌کار در نظر همسر این مرد تا چه‌اندازه اضطراری به‌نظر می‌رسد. وقتی مرد بداند که هیچ‌کس نمی‌تواند اقدام کند و کاری را انجام دهد؛ پس، زمان مناسب فرارسیده است تا مرد موقعیت‌های اضطراری اقدام کند و آن‌کار را انجام دهد.

اگر زن هستید و با مرد موقعیت‌های اضطراری زندگی می‌کنید؛ پس، این فصل برای شما نوشته شده است. اگر خودتان مرد موقعیت‌های اضطراری هستید؛ پس، این کتاب را ورق بزنید تا به فصل بعد برسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان