دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه سمیه (ندا) دادرس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن(-۱۹۴۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. برای خرید و دانلود این کتاب می‌توانید اپلیکیشن طاقچه را نصب کنید.

کتاب معجزه شکرگزاری یا چقدر با قانون طلایی شکرگزاری آشنا هستید؟ اثری از راندا برن با ترجمه سمیه (ندا) دادرس است که در انتشارات ارمغان گیلار به چاپ رسیده است. برن در این کتاب مخاطبان را با جادوی سپاس‌گزاری آشنا می‌کند و راهی ساده برای استفاده از راز در زندگی به ما می‌آموزد.

راندا برن معتقد است که سپاس‌گزاری و شکرگزار بودن ساده ترین راه برای استفاده از راز است. او در کتاب معجزه شکرگزاری بیان می‌کند که این راه آسان‌ترین و ساده‌ترین راه برای ازدیاد نعمت در زندگی است. ما در انتظار معجزات و نعمت‌های بیشتری هستیم.

این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند که بیاموزند برای هرچیزی شکرگزار باشند. چرا که شکرگزاری از صمیم قلب، معجزه به بار می‌آورد و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دارد. در حقیقت هر چیزی که در زندگی داریم، پیامی برای ما دارد. ما با شکرگزار بودن به دنیا و به کائنات نشان می‌دهیم که متوجهش هستیم. ما به این ترتیب با کائنات مرتبط می‌شویم، درکمان را از آن نشان می‌دهیم و پیام خودمان را هم به گوشش می‌رسانیم.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

این روزها کمتر کسی در دنیا وجود دارد که بابت نعمت‌هایی که دارد، خداوند را شکر کند. در واقع ساختار تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای است که بیشتر به هر کدام از ما کمبودها و نداشته‌های ما گوشزد می‌شود. هدف نهایی هم این است که بیشتر و بیشتر خرید کنیم و مصرف کنیم تا چرخ اقتصاد لیبرال بیشتر از هر زمانی بچرخد و سرمایه‌داران هرروز پولدارتر شوند.

راندا برن نویسنده کتاب مشهور «راز» در کتاب معجزه سپاس‌گزاری خود سعی کرده به ما گوشزد کند بابت نعمت‌های زندگیمان شکرگزاری کنیم و از این راه به صلح و آرامش درونی برسیم. این کار را در قالب یک برنامه ۲۸ روزه یاد داده و تمرین‌هایی برای هر روز گفته است.

بر اساس ادعای آمده در این کتاب اگر هر روز یکی از تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید، پس از ۲۸ روز تاثیری شگفت‌انگیز در زندگیتان مشاهده می‌کنید. ولی شرط اصلی این است که به این کار از ته دل باور داشته باشید و با انگیزه و اشتیاق کامل هرروز تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند دانشتان را نسبت به زندگی بالا ببرید و سازوکار زندگی را بفهمید و بدانید داشتن چیزهایی که در رویای شماست، چقدر راحت است. فقط باید تمرکز کنید و قدر داشته‌هایتان را بدانید و به این فکر کنید همین داشته‌های شما از کجا آمده‌اند.

زندگی به‌صورت شانسی یا تصادفی پیش نمی‌رود. قانون‌های کائنات بسیار دقیق عمل می‌کنند. به بیان دیگر، شما می‌توانید به‌طور کامل به این قانون‌ها اعتماد کنید!

خلبان در این باره نمی‌اندیشد که کاش قانون‌های فیزیک در طی پرواز او عمل کنند زیرا او می‌داند قانون‌های فیزیک همیشه وجود دارند و به‌صورت تصادفی عمل نمی‌کنند. شما روزتان را با این آرزو شروع نمی‌کنید که کاش قانون جاذبه‌ی زمین سبب شود روی زمین بمانید و در فضا شناور نشوید. شما می‌دانید در این باره هیچ‌گونه رویدادی به صورت شانسی یا تصادفی اتفاق نمی‌افتد و قانون جاذبه‌ی زمین همواره وجود دارد.

اگر می‌خواهید، درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهید، با پیامدهایی خوب و باشکوه روبه‌رو شوید؛ پس، باید قانونی را به‌کار ببرید که این پیامدها را مدیریت می‌کند و این قانون نیز همان قانون جذب است. به بیان دیگر، شما باید اندیشه‌ها و احساساتتان را برای جذب کردن پیامدهایی باشکوه به سوی خودتان به‌کار ببرید. سپاس‌گزاری کردن از خداوند به دلیل دستیابی به پیامدهایی باشکوه در واقع یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای انجام دادن این کار است.

کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کتاب راز را خوانده‌اید و پسندیده‌اید، کتاب معجزهٔ شکرگزاری را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر می‌تواند قدرت عظیم عمل سادهٔ شکرگزاری را به ما نشان دهد و زندگی شما را متحول کند بنابراین اگر در انتظار یا جستجوی تغییری هستید، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

درباره راندا برن

راندا برن ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن به دنیا آمد. او نویسنده معروف و تهیه‌کننده استرالیایی است که در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد، مشهور شد. این مستند در کنار کتاب مشهور راز یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مستندها و کتاب‌های جهان هستند. هرچند که نقدهای بسیاری به آن وارد شده، اما کمتر کسی است که تاثیر زیادی که در مخاطبان داشته را کتمان کند. در واقع این کتاب به شدت توانسته ایده قانون جذب را میان خوانندگان در سطح جهان مطرح کند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را در میان ۱۰۰ زن موفق جهان قرار داده است. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

پرده از راز بزرگی برداشته میشود متن زیر، برداشتی از کتاب مقدس انجیل است، که قرنها افراد زیادی درک درستی از آن نداشتند. «به هرکسی که نعمت بیشتری داده شود، از وفور نعمت بیشتری برخوردار خواهد شد و هرکس که چیزی نداشته باشد، همان اندک چیزی هم که دارد، از او گرفته میشود.» حتما فکر میکنید که این متن غیرعادلانه به نظر میرسد؛ زیرا میگوید که ثروتمندان، ثروتمندتر و فقرا، فقیرتر میشوند؛ اما رازی در این متن نهفته است که کشف آن، دنیای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد. و جواب این راز که قرنهاست به ذهن کسی نرسیده است، یک کلمه پنهانی است به نام: شکرگزاری. «هر کس که شکرگزار باشد، نعمت بیشتری دریافت میکند و هرکس که ناشکری کند، حتی همان نعمتهایی که دارد از او گرفته خواهد شد.» دیدید که با آشکار شدن یک کلمه پنهانی، چطور پرده از رمز و راز یک متن برداشته شد. دو هزار سال از نگارش این کلمات میگذرد، اما هنوز هم مانند گذشته واقعیت دارند: اگر زمانی را برای شکرگزاری صرف نکنید، هرگز چیز بیشتری نخواهید داشت و آنچه دارید را هم از دست میدهید. وعده معجزهای که با شکرگزاری رخ خواهد داد هم در همین کلمات نهفته است: اگر شکرگزار باشید، نعمت فراوانی به شما داده میشود. در کتاب آسمانی قرآن نیز وعده شکرگزاری با صراحت بیان شده است: «و به یاد آورید زمانی را که خداوند فرمود: اگر شکرگزار باشید، به شما نعمت بیشتری خواهم داد و اگر ناشکری کنید، بهراستیکه مجازاتی سخت در انتظارتان است.» مهم نیست که چه دینی دارید یا اصلا انسانی مذهبی هستید یا نه؛ مهم این است که آیههای مقدس قرآن در مورد شما و زندگیتان صدق میکند.این آیات مقدس، قانون اساسی علم و جهان را توصیف میکنند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر 7854443
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کتابش عالیه.خواهشا خودتون بخونید و خودتون تشخیص بدین.

محمد سعید حقیقی فرد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

این کتاب شبه‌علم است. یک رویکرد پر از مغلطه برای به استثمار کشیدن ذهن خواننده با استفاده از استدلال‌هایی با فرضیاتی کاملا غلط. خواندن آن صرفا باعث اعتیاد شما به توهمی زاییده‌ی ترشح دوپامین ناشی از تکرار می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان