دانلود و خرید کتاب بازی زندگی هدی تاج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی زندگی اثر هدی تاج

کتاب بازی زندگی

نویسنده:هدی تاج
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازی زندگی

کتاب بازی زندگی نوشته هدی تاج است. این نوشته پاسخ‌های یک زن جوان‌امروزی است به سؤالات بی‌شمار خود که سعی در یافتن پاسخی قانع‌کننده بوده تا رنج‌زیستن را برای خود هموار کند.

درباره کتاب بازی زندگی

در دنیای پرهیاهوی امروز و گذر از جامعه سنتی به صنعتی، انسان به عوارضی چون اضطراب، افسردگی، اعتیاد و احساس پوچی مبتلا و از سرشت واقعی خود دور شده است. به عقیده روان‌شناسان تنها راه علاج او، بازگشت به اصل وجود خویش است. اگر او می‌خواهد آرامش را به زندگی خود بازگرداند و از سلامت روح و جسم برخوردار شود لازم است به روح خود توجه بیشتری کند.

معنویت سبب دست‌یابی به معنا و هدف زندگی می‌شود از این رو نقش بسزایی در زندگی آدمی ایفا می‌کند. متخصصان رشته‌های مختلف روان‌شناسی، الهیات و روان‌پزشکی، معنویت را از دیدگاه‌های مختلف بررسی و بر وجود آن تأکید کرده‌اند. افرادی چون ویلیام جیمز - فیلسوف و روان‌شناس - که معتقد بود انسان با وجود دین و ایمان به آرامش می‌رسد

خواندن کتاب بازی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازی زندگی

خوب زیستن و لذت بردن از فرصتی که به انسان داده شده است وظیفه اوست، فرصتی طلایی به نام زندگی. در ذهن هر یک از ما اهداف، خواسته‌ها و آرزوهایی جولان می‌دهند و مجموعه تصاویر شخصی از آنچه دوست داریم باشیم و آنچه خواهان به دست آوردنش هستیم پیوسته در ذهنمان به تصویر کشیده می‌شوند.

با پی بردن به توانایی‌های بالقوه و قدرت شگفت‌انگیزی که در درونمان نهفته است موفق می‌شویم ایده آل‌هایمان را به عرصه ظهور برسانیم.

مطالعه، تحصیل و بهره بردن از علوم مختلف از آن رو ضروری است که ما را در یافتن راه‌های مؤثری برای تحقق بخشیدن به آرزوها و اهدافمان یاری می‌دهند. کسی که خواسته‌های شفافی ندارد و برای نیل به اهداف شخصی‌اش تلاش نمی‌کند دچار ناکامی و یأس شده و به‌سختی می‌تواند در زندگی به معنایابی بپردازد.

برای خوب زیستن لازم است انسان به‌منظور رفع نیازهای اصلی‌اش اعم از نیاز به بقا، نیاز به قدرت، نیاز به آزادی، نیاز به عشق و احساس تعلق‌خاطر، نیاز به تفریح و نیاز به پیشرفت و خود شکوفایی تلاش کند.

انسانی که در رفع نیازهایش می‌کوشد و به خود عشق می‌ورزد، احساس رضایت عمیق‌تری نسبت به زندگی خواهد داشت و می‌تواند عشق و مهر وسیعی را روانه جهان کند.

هر کس که به‌شدت و چگونگی ارضاء نیازهایش نیاندیشد، نمی‌تواند به احساس رضایت و آرامش دست یابد. معنویت چیزی است که انسان را در تلاش برای ارضاء این نیازها یاری می‌کند، اما تنها راه حل مشکلات بشر نیست.

این انتظار که تنها به‌وسیله معنویت و ادیان می‌توان همه مشکلات و نیازهای انسان را برطرف کرد ناشی از معنویت افراطی و اغراق در دین است و هنگامی‌که فرد با این واقعیت مواجه می‌شود که معنویت قادر به حل تمام مشکلاتش نیست دچار ناکامی و دین‌گریزی خواهد شد.

ای اهل کتاب در دین خود غلو و (افراط) نورزید ... 

آیه ۱۷۱ سوره نسا

طبق قانون آفرینش هر کس به‌اندازه تلاشش بهره‌مند می‌شود. به‌منظور پیشرفت و خودشکوفایی در هر زمینه، باید علم آن را آموخت و تلاش کرد. به همین دلیل افراد بسیاری هستند که اگرچه به ظلم و ستم می‌پردازند و معنویت و اخلاق در زندگی آن‌ها جایی ندارد اما دستاوردهای عظیمی در زمینه‌های مادی که برای آن‌ها زحمت کشیده‌اند و عمیقاً خواستار آن‌ها بوده‌اند، به دست آورده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان