دانلود و خرید کتاب انیمیشین در تلویزیون جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انیمیشین در تلویزیون اثر جمعی از نویسندگان

کتاب انیمیشین در تلویزیون

انتشارات:انتشارات سروش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انیمیشین در تلویزیون

کتاب انیمیشین در تلویزیون اثر جمعی از نویسندگان متخصص این حوزه است که در انتشارات سروش به چاپ رسیده است.

انيميشن، زايش و نمـايش ايـده‌هـای رؤيـايی، تخيلـی، افسـانه‌ای و تصـورات فـانتزی انسـانی اسـت؛ جان‌بخشی و زنده كردن ايده‌هايی كه با هنر و فناوری درهم می‌آميزد؛ هنری بصری كه با بهره‌گيری از زبان ترسيم، حركت، صدا و تصوير، تصورات ذهنی را بی هيچ مرزی به تصـوير مـی‌كشـد و بـه دنيـای خيالی مخاطبان خود رنگ واقعيت می‌بخشد. 

اگرچه انیمیشن در ابتدا به قصد سرگرمی در دل سینما متولد می‌شود و توسـعه مـی‌یابـد، امـا بـا ظهور تلویزیون، همپا با این رسانه رشد كرده و خصوصاً در حوزه مخاطبان كودک، به هنری اثرگـذار و صنعتی پیشگام در دنیای كنونی تبدیل می‌شود. انیمیشن فارغ از دسـته‌بنـدی‌هـای مختلـف، بخـش گسترده‌ای از مخاطبان را در برمی‌گیرد و جذابیت‌های بصری بالای آن، این هنرـ صـنعت را از انحصـار كودكان خارج ساخته و كاركردهای دیگری نیز بر كاركرد سرگرمی آن می‌افزاید. به‌گونه‌ای كه امـروزه انیمیشن در تبلیغات، تجارت، جلوه‌های ویژه، آموزش، بازی‌های رایانه‌ای و موارد بسیاری دیگر جایگاه بالایی دارد. بااینحال، پس از گذشت پنج دهه از ورود ایران به عرصـه انیمیشـن، ایـن هنـر از سـوی رسانه ملی كه بزرگترین بازار سفارش انیمیشن برشمرده می‌شود در مسیر رشد و توجه قرار گرفته، و شكل‌گیری «مركز صبا» نقطه عطف این توجه و تـلاش بـرای تعریـف جایگـاهی شایسـته بـرای آن و همگانی‌كردن انیمیشن در جامعه است. پویایی این صنعت، رهایی از نگاه حاشیه‌ای و غیرحرفـه‌ای بـه آن، بهبود وضعیت مطالعات انیمیشن و دردسترس بودن منابع مكتوب، ضـرورتی بـر تـألیف و تنظـیم مجموعه‌ها و كتاب‌های تخصصی نظیر كتاب حاضر اسـت تـا بـا فـراهم‌آوردن امكـان بینشـی بهتـر از معیارهای ارزیابی و شرح وظایف عوامل تولید انیمیشن‌های تلویزیونی برای علاقه‌مندان و عاملان ایـن هنر، روند تولید انیمیشن‌های تلویزیونی را هموار سازد و كیفیت و کمیت این تولیدات را ارتقا بخشد. 

ساختار كتاب حاضر به گونه‌ای است كه با رویكردی كاربردی به تولید و ارزیابی انیمیشن تلویزیونی می‌پردازد و می‌تواند كتابی مرجع برای تولید انیمیشن تلویزیونی به شمار آید.

فصل اول كتاب به فرآيند توليد انيميشن تلويزيونی با شيوه‌های دوبعدی به كمک رايانه، دوبعدی رايانه‌ای، سه‌بعدی رايانه‌ای و شيوه عروسكی تكفريم می‌پردازد. در فصل دوم به شرح وظايف عوامل توليد انيميشن تلويزيونی اشاره می‌شود و دو فصل بعدی بر شاخص‌های نظارت و معيارهای ارزيابی توليدات انيميشن تلويزيونی متمركز است.

خواندن کتاب انیمیشین در تلویزیون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و دانشجویان این رشته را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان