دانلود و خرید کتاب اتومبیل ناصر یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اتومبیل

کتاب اتومبیل نوشته ناصر یوسفی است. این کتاب را انتشارات کارگاه کودک منتشر کرده است.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با هدف انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و فعالان حوزه آموزش کودکان آغاز کرده است.

این انتشارات تلاش کرده است نیاز‌های جامعه و تجربه‌های مربیان در حوزه رشد و تکامل کودکان را اولویت قرار دهد و از: ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی، توانمند سازی جوامع محلی، ارتقای خانواده در راستای ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان و ضرورت آموزش‌های پیش دبستانی حمایت کند.

تمامی کتاب‌های این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

این کتاب حاصل تلاش جمعی از کارشناسان، متخصصان و مربیانی است که در حوزه‌ی آموزش پیش از دبستان سال‌ها کار، تحقیق و پژوهش کرده‌اند. این کار هماهنگ و تخصصی بیش از هر چیز بازگو کننده‌ی اهمیت آموزش کودکان و جدی انگاشتن این دوره از سن است، دوره‌ای که می‌تواند اساس رشد و شکل گیری شخصیت باشد.

 واقعیت این است که اگر پایه‌‌های قوی و محکمی برای آموزش هر انسان مهیا نشود، ساختن و بنا کردن هر مجموعه‌ی آموزشی دیگر برای رسیدن به سطح مطلوبی از دانش عبث و بی فایده است. امروزه، روان شناسان تربیتی و متخصصان تعلیم و تربیت بر این اعتقادند که برای دست یابی به مراحل بالاتر رشد، ضروری است که اولین مراحل آن را جدی گرفت. چرا که اگر اولین مراحل رشد به خوبی طی نشود،‌دسترسی به مراحل بعدی میسر نیست و حتی می‌تواند اختلالاتی در رشد روانی هر فرد ایجاد کند.

خواندن کتاب اتومبیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدین و مربیانی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

کاربر 801432
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

نسخه ارائه شده با وجود قیمت بالا نسخه خوانائی نیست. درواقع همون پی دی اف کتاب هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان