دانلود و خرید کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی نیکول ماتجیک ترجمه اعظم گل محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی اثر نیکول ماتجیک

کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی

ویراستار:لیلا بنی طباء
انتشارات:انتشارات سروش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی

کتاب «قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی» نوشتۀ نیکول ماتجیک، ترجمۀ اعظم گل محمدی و ویراستۀ لیلا بنی طباء است و انتشارات سروش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی

کتاب قواعد تعامل در رسانه‌های اجتماعی یک کتاب راهنما برای هر سازمان، ‌نهاد، و یا هر کسی است که به یک راهبرد در رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد. نیکول ماتجیک در کتابش با مخاطب گفت‌وگو می‌کند و ابزارهایی را به او ارائه می‌دهد تا بتواند در مواقع بحران آن را مدیریت کند. نویسنده نخست از اولین‌باری که به‌عنوان یک تحلیل‌گر اطلاعاتی شروع به فعالیت کرد سخن می‌گوید و توضیح می‌دهد که چگونه از رسانه‌های اجتماعی و گوگل آلرتز برای رسیدن به اهدافش استفاده کرد و سپس آن را به همکارانش آموزش داد. نیکول ماتجیک توضیح می‌دهد که چگونه رسانه‌های اجتماعی هم به‌صورت یک فرصت و هم تهدید عمل می‌کنند و همچنین چطور می‌توانند یک فاجعه به بار بیاورند. او تلاش کرده تا به مخاطبانش آموزش دهد که اجازه ندهند رسانه آن‌ها را مدیریت کند. 

کتاب قواعد تعامل در رسانه‌های اجتماعی ابزارهایی به خوانندگان می‌دهد تا بتوانند جلوی فاجعه‌ها و بحران‌های رسانه‌ای را بگیرند و در واقع روش استفاده از کلان‌داده‌ها، رسانه‌های اجتماعی و نفوذ در راهبردهای موردنیاز را آموزش می‌دهد. نیکول ماتجیک در این کتاب به روشی خلاقانه پرتال منبع آنلاین قواعد تعامل در رسانه‌های اجتماعی را در اختیار خوانندگان قرار داده است تا بتوانند به اطلاعات جدید دربارۀ نمونه‌های واقعی بحران‌های سازمانی که به بخش‌های مختلف کتاب مربوط است دسترسی پیدا کنند.

خواندن کتاب قواعد تعامل در رسانه‌های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان رسانه‌ای و کسانی که مسئولیت مدیریت بحران در رسانه‌های اجتماعی را بر عهده دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره نیکول ماتجیک

نیکول ماتجیک (Nicole Matejic) مدیرعامل آمریکایی اندیشکدۀ نظامی Info Ops HQ است که به نیروهای نظامی در عملیات اطلاعاتی در میدان نبرد رسانه‌های اجتماعی درس می‌دهد. او مدرس ناتو و همچنین مدیرعامل مرکزی با عنوان «هیولای رسانه‌های اجتماعی» است که در زمینۀ ارتباطات بحران به بخش‌های دولتی و خصوصی خدمات و آموزش ارائه می‌دهد. این نویسنده معروف به آتش‌نشان اجتماعی است و معمولاً در جاهای مختلف دربارۀ جهاد و جنگ در رسانه‌های اجتماعی سخنرانی می‌کند. نیکل ماتجیک عمدۀ شهرت خود را به دلیل رویکرد خلاقانه‌اش در مورد مدیریت بحران و مسائل بسیار مهم و پیچیده کسب کرده است.

بخشی از کتاب قواعد تعامل در رسانه‌های اجتماعی

«فکر نکنید برای اطلاع‌رسانی باید به اعماق فضای مجازی بروید تا اولین تماس را برقرار کنید. اگر در حال برقراری ارتباط برخط (آنلاین) هستید، یک نفر بدون شک صدایتان را می‌شنود. درواقع تعداد افرادی که روی موج هستند تا به شما برچسب بزنند، بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. شاید یکی از بزرگ‌ترین تغییر نگرش‌های (پارادایم شیفت) ناشی از انقلاب دیجیتالی این باشد که ارتباطات بحران دیگر فقط جنگ واژه‌ها نیست. در حال حاضر میدان نبرد برخط (آنلاین) و رسانه‌های اجتماعی گردابی از متن، زبان عامیانه، تصاویر ویدئویی، پویانماها (انیمیشن)، اطلاع‌نگاشت‌ها (اینفوگراف‌ها)، سخنرانی‌ها و پیام‌های فوری است. آیا تفاوت LOLs (خندیدن با صدای بلند- خخخخ) با LuLz (خنده و تمسخر دیگران) را می‌دانید؟ یا توییت را از پست یا اسنپ‌چت را از وایبر تشخیص می‌دهید؟ تنها راه برقراری ارتباط با مخاطب و نفوذ بر مخاطب، ارتباط‌گرفتن با هدفی روشن، با روش‌ها و در جاهایی است که صدای شما شنیده می‌شود. هنر گوش‌دادن و تعامل هرگز به اندازۀ امروز اهمیت نداشته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان