دانلود و خرید کتاب عادت به اکنون نیل ای. فیوری ترجمه ترانه طبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت به اکنون اثر نیل ای. فیوری

کتاب عادت به اکنون

معرفی کتاب عادت به اکنون

کتاب عادت به اکنون نوشته نیل ای فیوری است که با ترجمه ترانه طبری و زهره جمشیدی‌کیا منتشر شده است. کتاب عادت به اکنون به شما چیره شدن بر طفره‌روی و لذت بردن از تفریح بدون احساس گناه را یاد می‌دهد.

درباره عادت به اکنون

نیل فیوری عادت به اکنون را با زبانی ساده و جذاب نوشته است، چنان که خواننده، با در دست گرفتن این کتاب پرمحتوا، می‌تواند به مفاهیم عمیق و دگرگون‌کنندهٔ این نوشته دست یابد. این کتاب بر مبنای بیش از سی سال تجربهٔ روان‌درمانی، همایش‌ها، کارگاه‌ها و جلسات روان‌درمانی نوشته شده و منبعی قابل اتکا برای رهایی از طفره‌روی و بازیابی کارایی حقیقی به شمار می‌رود.

کتاب عادت به اکنون با تعریف و بازتعریف طفره‌روی، راه را برای چیرگی بر طفره‌روی باز می‌کند. فیوری ویژگی‌های طفره‌روها را بر مبنای سال‌ها پژوهش در این باره برمی‌شمارد و با طرح پرسش‌هایی، خواننده را به تفکر وامی‌دارد که آیا در جرگهٔ طفره‌روهاست یا در گروه انسان‌های کارامد. در ادامه، نویسنده از دلایلی که انسان‌ها به خاطر آن به طفره‌روی روی می‌آورند پرده برمی‌دارد و به دنبال آن، چهره‌های مختلف طفره‌روی را به خواننده بازمی‌نمایاند. فیوری به خواننده می‌آموزد که با طرح جدولی از طفره‌روی‌های روزانه، گام‌هایی برای رهایی از طفره‌روی بردارد. در ادامه، نویسنده از برخی پیام‌های ذهنی ویرانگر، استرس‌زا و افسرده‌کننده نام می‌برد و راهکارهایی برای رها شدن از تفکرات منفی ارایه می‌کند. سپس فیوری، از مفهومی به نام برنامه‌ریزی نکردن سخن می‌گوید و به عنوان راهکاری سودمند، از تفریح بدون احساس گناه برای انجام کار با کیفیت بالا نام می‌برد و اهمیت تفریح را در بالا بردن بازدهٔ کاری شرح می‌دهد. نویسنده به این منظور، سه جدول طراحی کرده که می‌توان کارهای هر روز هفته را در آن نوشت و با محاسبهٔ ساعت‌های مختلف، زمان را به خوبی مدیریت کرد. در ادامه، فیوری از راه‌های خلاق بودن، روان بودن و ایجاد تغییرات جزیی برای پیشرفت سخن می‌گوید و در پایان، راهکاری برای رفتار مناسب با آدم‌های طفره‌روی زندگی به خواننده عرضه می‌دارد.

این کتاب برای همهٔ کسانی که کمال‌گرایی آن‌ها مانع از دست‌یابی به اهدافشان می‌شود، سودمند است. همچنین برای دانشجویانی که کم‌تر از میزان توانشان درس می‌خوانند و در تحصیل شکست می‌خورند، متخصصانی که در کار خود درجا می‌زنند و پیشرفتی ندارند، بسیار کارامد است. «عادت به اکنون» برای همهٔ آنانی که از تفریح کردن احساس گناه پیدا می‌کنند، به خود اجازهٔ لذت بردن و سرگرمی بین کارها را نمی‌دهند و به نیازهای درونی خود برای آسودگی وقعی نمی‌نهند، مناسب است.

این کتاب ارزشند را باید با دقت و شکیبایی فراوان خواند و تمرین‌های آن را انجام داد. می‌توان از جدول‌های تنظیم زمان، گزارش روزانهٔ طفره‌روی، کارهای برنامه‌ریزی نشده و فرم‌های دیگر چند کپی تهیه کرد و با تمرین روزانه، از میزان طفره‌روی کاست و کارامدتر شد. همچنین با ایجاد وقفه‌های تمرکز در طول روز و زمان‌هایی برای استراحت و تفریح کردن و همچنین وقتی مشخص برای انجام کار، تمرکز و انرژی روزانهٔ خود را افزایش داد و از توان، استعداد و زمان استفادهٔ بهینه برد. 

خواندن کتاب عادت به اکنون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال شادی و آرامش در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب عادت به اکنون

زندگی به تفریحات بدون احساس گناه، می‌تواند خشم شما را نسبت به کار کاهش دهد، آغاز یک کار جدید را آسان‌تر سازد، کیفیت کارتان را افزایش دهد، انگیزهٔ شما را تحریک کند و در نهایت، علل نهفتهٔ طفره‌روی را از میان ببرد. با این شیوهٔ راهبردی، می‌توانید تقریباً بدون هیچ گونه فشار روحی، به کار خود بپردازید و از اوقات فراغت بدون احساس گناه لذت ببرید. برنامهٔ عادت به اکنون، ده راهکار قدرتمند را برای چیرگی بر طفره‌روی، در اختیار شما قرار می‌دهد:

۱. ایجاد ایمنی: این راهکار، آموزش می‌دهد چگونه همانند یک بندباز که برای ایمنی، توری را زیر طناب بندبازی پهن می‌کند، شما نیز بتوانید هنگام انجام کارهای دشوار، برای حمایت از خود یک تور ایمنی روانی را به کار ببرید. به این ترتیب، ترس از شکست را در خود کاهش می‌دهید و یاد می‌گیرید چگونه اشتباهات خود را کنار بگذارید و با علاقه‌ای بیش‌تر، در جهت هدفتان پیش بروید.

۲. برنامه‌ریزی مجدد نگرش‌های منفی، از طریق گفت و گوهای ذهنی مثبت: این راهکار، کمک می‌کند تا پیام‌های منفی‌ای را که به خودتان می‌فرستید، تشخیص دهید و متوجه شوید که آن‌ها چه تأثیر مخربی روی شما دارند. در عین حال، کمکتان می‌کند تا این پیام‌های منفی را با عباراتی مثبت جایگزین سازید که شما را به سوی افکار متمرکز بر کار و راه حل‌های سریع هدایت می‌کنند. 

۳. استفاده از نشانه‌ها برای آغاز درمان: این راهکار، آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از عادات قدیمی، عادات مثبت جدیدی را در خودتان ایجاد و تقویت کنید.

۴. تفریح بدون احساس گناه: این راهکار، می‌آموزد که چگونه اوقات فراغت خود را به طور راهبردی برنامه‌ریزی کنید تا بدون این که از نظر ذهنی درگیر کار باشید، به تفریح بپردازید و در ضمیر ناخودآگاهتان اشتیاق بازگشت به کار را پدید آورید.

نظرات کاربران

Hamid Adibzadeh
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

میزان کاربردی بودن یا نبودن یک کتاب خیلی بستگی به وضعیت خواننده داره، گاهی کلی کتاب معروف‌تر و محبوب‌تر که به کلی آدم کمک کرده آنچنان به دردت نمی‌خوره اما یه کتاب غریبه‌تر و راه حل‌هاش و نگاهش به موضوع

- بیشتر
AmirHosseinZz
۱۴۰۲/۰۳/۲۶

کتاب نکات و راه حل های خوبی داره . اما نویسنده خیلی دوست داشته داستان از این و اون بگه. داستانایی که نه جذابن و نه کمکی میکنن. خیلی هم علاقه مند به تکرار مطالبه مثلا یه فصل که شروع

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
روش برنامه‌ریزی عادت به اکنون، این امکان را در اختیارتان می‌گذارد که بدون احساس گناه، تفریح کنید و در عین حال، بر کیفیت و بهره‌وری کار خود بیفزایید.
l🌪️🪄𝔍𝔖✨࿐
شما نمی‌توانید در بارهٔ سرعت پیشرفت خود، بر اساس توانایی و دانش کنونی‌تان قضاوت کنید.
Hamid Adibzadeh
«من درد می‌کشم. دویدن برایم آزاردهنده است و اینجا ایستادن هم آزارم می‌دهد. راه رفتن به من آزار می‌رساند و دراز کشیدن هم برایم آزاردهنده خواهد بود. بدون در نظر گرفتن این که چه کاری انجام دهم، آزار خواهم دید. بنا بر این، بهتر است که بدوم و هر چه زودتر این کار را به پایان برسانم.»
Hamid Adibzadeh
مکرر کار را شروع کنید؛ اتمام کار، خود به خود انجام خواهد شد.
Hamid Adibzadeh

حجم

۷۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۷۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان