نظرات کتاب فریبانه
کتاب فریبانه اثر افسانه نیک‌پور

کتاب فریبانه

انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۲۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

🌱 آونـב
داستان شروع جذابی داره. شخصیت لی‌لی باورپذیر بود و توصیفش از یه آرایشگر عالی بود. نویسنده قلم بسیار خوبی داره، ولی‌اون حد از فداکاری‌ای که برای خانوادۀ ناتنیش انجام می‌داد، با شخصیتش جور درنمی‌اومد. اون حجم از مهربونی‌ای که برای این نوع فداکاری لازمه رو من ندیدم. در طول داستان، بارها به هوش لی‌لی تأکید می‌شه ولی کاملاً خلافش ثابت شد. اعتماد بی‌جا به یه شخص غریبه، آمریکا رفتنش با شیرین و اتفاقات دیگه. از نیمۀ داستان به‌بعد، از اونجایی که لی‌لی می‌ره نیویورک، داستان افتاد تو سراشیبی و جذابیت خودش رو از دست داد. فقط ورق زدم تا تموم شه.‌دلیل نزدیک‌شدن شیرین به لی‌لی خیلی غیرواقعی و دور از عقل بود. اصلا پایانش رو دوست نداشتم.
mahsa
داستان خوبی داشت با اینکه سوژه جدیدی نبود اما داستانش متفاوت و دوست داشتنی بود . فقط مونولوگ های طولانی داشت که برای من جلو بردن داستان سخت می شد . اخرش واقعا شگفت زده شدم و توقعش رو نداشتم . عاشقانه‌های کمی داشت اما جذاب بود . اگه داستانی با ریتم آروم دوست دارید انتخاب خوبیه .
f.s
سلام کتابش خیلی خوب بود.نثرش روان وکشش زیادی داشت.امیدوارم خانم نیک پورموفق باشن
masi1360
توصیه میکنم حتما این کتاب زیبا رو بخونید و کاملا با واژه های عشق ؛ نفرت، انتقام ، انتخاب ، گذشت و پیامد های اینها آشنا بشید و بتونید ازشون درس بگیرید تشکر و سپاس از خانم افسانه نیک پور برای این کتاب زیبا و آموزنده شون ♥️😍🙏🌺
جواد
نثر روان ، پرکشش و جذاب
shima
رمان خیلی خوبی بود. نثر روان و جذابی داشت؛ به طوری که نمیتونستم بین خوندنش وقفه بندازم. مشتاقانه ادامه میدادم تا ببینم لی لی چیکار میکنه؟ چه تصمیمی میگیره؟ پشت این همه نور و رنگی که به یکباره به زندگیش تابیده چه رازی نهفته است؟ نکته جالب برای من اسم رمان بود که واقعا به موضوعش میومد. خوندنش رو توصیه میکنم. از این نویسنده رمان "شاهان، دختر دردانه" هم بسیار زیباست و توصیه میشه.
ماه تابان
ازدیدمن کتاب خوبی بود باموضوعی متفاوت ومتن روان دوستش داشتم
09366607771
فریبانه،کتاب جذاب وغیرقابل پیش بینی. زندگی،انتخاب،بخشش،نابودی وتباهی عمرعزیزبخاطرانتقام ودرنهایت پایان. خانم نیکپوربسیارزیرکانه به نکات ریزتوجه کردن وخواننده رومشتاق برای ادامه ی داستان قرارمیده طوری که حس میکنی خودت توجایگاه کاراکترقرارداری وهمش فکرمیکنی الان بایدچکارکنی؟ کتابش روتوصیه میکنم چون درس خوبی برای زندگی داره❤
fatemeh_gh
خیلی قشنگ بود و نثر روان داشت ممنون از خانم نیک پور
کاربر ۳۲۰۸۴۶۴
بسیارعالی روان جذاب وبه یاد ماندنی

حجم

۴۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

حجم

۴۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد