دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییِر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌های اتمی

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی

کتاب صوتی عادت‌ های اتمی کتاب پرفروش جیمز کلییر است که راه و روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادات خوب و از بین بردن عادات بد به مخاطبان معرفی می‌کند. این اثر جذاب قرار است به شما کمک کند تا با کمک عادات خوب خود، به نتایجی شگفت‌آور دست پیدا کنید.

انتشارات صوتی ماه آوا نسخه صوتی این اثر را با ترجمه لادن شریعت‌زاده و صدای تایماز رضوانی منتشر کرده است. این اثر در زمان انتشارش موفق شد به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کند و تحسین منتقدان و علاقه مخاطبان را از آن خود کند.

درباره کتاب صوتی عادت‌ های اتمی

عادت های اتمی روشی است که به ما کمک می‌کند تا هر روز یک درصد بهتر شویم. در اصل این روش قرار است به ما کمک کند تا با عادات بد خود خداحافظی کنیم و عادت‌های خوبی را جایگزین کنیم که ما را به سمت موفقیت هل می‌دهند. چگونه؟

ما باید رفتارهایی را پیدا کنیم که ما را به سمت موفقیت، خوشحالی و سعادت سوق می‌دهند. باید در مسیری قرار بگیریم که ما را به سمت رسیدن به اهدافمان ببرد. پیدا کردن رفتارها خوب و تلاش کردن برای اینکه به عادت‌های بدل شوند، این کار را می‌کند. جیمز کلییر کمک می‌کند تا درباره کار خود به وضوح و شفافیت برسیم. آن را به کاری جذاب بدل کنیم که ساده باشد و از انجام دادن آن حس رضایت به ما دست بدهد. به این ترتیب می‌توانیم کارهای خوب را به عادت‌های همیشگی خودمان بدل کنیم. 

اما این تمام آن چیزی نیست که قرار است در این کتاب یاد بگیریم. کتاب صوتی عادت‌ های اتمی قرار است به ما کمک کند تا زنجیره عادات بد را بشکنیم. همان کارها و رفتارها آزاردهنده‌ای که سدی در برابر موفقیت ما هستند. شاید این کار به نظر سخت و یا حتی نشدنی برسد، اما خبر خوب است که قرار نیست این کار را تنها در یک شب انجام دهیم. به همان ترتیب که روزی یک درصد پیشرفت می‌کنیم و بهتر می‌شویم، به همان ترتیب هم می‌توانیم با عادت‌های بد خداحافظی کنیم. 

نباید فراموش کنیم که رفتارهای ما و در حقیقت همان عادات ما هستند که هویت ما را شکل می‌دهند. نمی‌توان فراموش کرد که عادات و هویت‌های فردی ما درهم تنیده هستند و اگر دوست داریم ما را به موفقیت‌هایمان بشناسند، باید تمرین کنیم تا عادات خود را در مسیر درست قرار دهیم. 

جیمز کلییر بعد از سانحه‌ای که در دوران تحصیل برایش اتفاق افتاد به ناچار مجبور شد تا تمام فعالیت‌های مورد علاقه‌اش را کنار بگذارد. اما بعد از مدتی تصمیم گرفت که دوباره فعالیت را از سر بگیرد. او چطور می‌توانست همان کارهایی را انجام دهد که مدت‌ها پیش با آن خداحافظی کرده بود و دیگر در زندگی‌اش محلی از اعراب نداشتند؟ روشی که او انتخاب کرد، همان روشی است که در این کتاب صوتی می‌شنوید.  

مارک منسن که با نوشتن کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (هنر ظریف بیخیالی) توانست به یکی از نویسندگان موفق و محبوب بدل شود، کتاب عادت‌های اتمی را کتابی مفید و فوق‌العاده کاربردی می‌داند.

کتاب صوتی عادت‌ های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه ما دوست داریم که نتیجه تلاش‌ها و فعالیت‌هایمان را ببینیم. عادت های اتمی به ما کمک می‌کند تا نتیجه را حی و حاضر در مقابل خود ببینیم. اما البته در صورتی که به راهکارهای ارائه شده در کتاب عمل کنیم. 

درباره جیمز کلییر

جیمز کلییر، نویسنده این کتاب است که با نام خرده عادت‌ها هم شناخته می‌شود. او سخنرانی است که بر عادت‌ها و تصمیم‌گیری‌های پیوسته تمرکز دارد. کتابش، در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و تحسین و تمجیدهای نشریات بسیاری مانند وال استریت ژورنال (The Wall Street Journal)، تایمز (The Times) و ... دریافت کرد.

جیمز کلییر در وبسایت پربازدیدش، (jamesclear.com) مطالب و محتوایی را به اشتراک می‌گذارد که در تجزیه و تحلیل عادت‌ها مفید و موثر است. او همچنین یک خبرنامه ایمیلی دارد که از طریق آن، مطالب جالب را با مخاطبانش درمیان می‌گذارند.

درباره تایماز رضوانی

تایماز رضوانی در سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. او در رشته مکانیک سیالات تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد و در حال حاضر به عنوان گوینده و نمایشنامه نویس فعالیت می‌کند. از میان آثار نمایشی او می‌توان به «ضالین»، «پوست»، «استخوان» و... اشاره کرد. همچنین کتاب‌های صوتی بسیاری با صدای او منتشر شده‌اند که آن‌ها را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید و لذت ببرید.

نظرات کاربران

فواد انصاری
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

هدف گذاری کن،تلاش کن و موفق شو ! این ایده اصلی همه کتابهای زرد موفقیته. اما کسی نمی پرسه که چطور؟ با حذف عادتهای بد و شروع به عادتهای مثبت میشود سبک زندگی را عوض کرد این کتاب با ارایه برنامه

- بیشتر
m.reza
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار عالی بود 👌🏻ادم برای رسیدن به هر هدفی اول باید هویت خود را اصلاح کند و برای اصلاح هویت مهم ترین نکته ، اصلاح عادت هاست.

neginyp
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

توصیه میکنم بخوانید.من این کتاب دوبار خواندم،دفعه ی اول کتاب متنی رو خواندم و بسیار کاربردی بود برام،دفعه ی دوم بعد از یکسال میخواستم یادآوری شه مطالب که این کتاب صوتی رو شنیدم،برای یادآوری عالی بود،وقت کمتری گرفت و سریع

- بیشتر
سپیدددد
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

به نظر من کتاب خیلی خسته کننده ای بود ، کتاب های به این سبک باید تمامی مواردی که گفته میشه رو با ذکر مثال عنوان کنن تا جذابیت کتاب بیشتر بشه

عرفانه
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بر خلاف صدای گوینده که اینقدر خوبه، ترجمه کتاب پر از اشکاله

Alioos
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

کتاب زرده اما ستون اصلی کتاب بسیار مهم و صحیحه ، حتما ارزش خوندن داره! صوت کتاب عالیه اما به طرز باور نکردنی این ترجمه ایراد داره! حتی با منطق! من چندبار و چند ترجمه رو خوندم اما ای کاش فکر میشد!

- بیشتر
کاربر ۵۵۷۱۱۴۴
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

من این کتاب را بارها گوش دادم و اینقدر گویندگی تایماز رضوانی عالی است در این خوانش،که هرچند گوش بدید خسته نمیشید،من خوانش انتشارات دیگر را هم گوش دادم اما هیچ کدام به گیرایی این نیست.در کتاب های صوتی بعد

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۱۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۱۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
۷۶,۴۴۰
۳۰%
تومان