دانلود کتاب صوتی بدرود دون پایگی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بدرود دون پایگی اثر شریل  سندبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی بدرود دون پایگی

معرفی کتاب صوتی بدرود دون پایگی

کتاب صوتی بدرود دون پایگی اثری از شریل سندبرگ، مدیر حوزه فناوری و مدیر ارشد عملیات فیسبوک است. این کتاب صوتی به زنان کمک می‌کند تا موانعی را که در راه پیشرفتشان در کار و حرفه وجود دارد، بشناسند و آن را از میان بردارند.

درباره کتاب صوتی بدرود دون پایگی

کتاب صوتی بدرود دون پایگی کتابی برای شناخت موانع پیشرفت در کار و حرفه و راهکارهای عبور از آن است. شریل سندبرگ در این اثر، مجموعه تجربیات خودش و همچنین صدها زن دیگر را نوشته است. تجربیاتی که بسیار ارزشمند هستند و به تمام کسانی که دغدغه پیشرفت در کار را دارند، کمک می‌کند. 

این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه زندگی شخصی و حرفه‌ای را با هم آشتی دهیم یا به عبارت بهتر، هماهنگ کنیم. اما بدون آنکه یکی را به طور کلی قربانی دیگری کنیم یا حضور در یکی را به نفع دیگری کم‌ رنگ گردانیم. این کتاب همچنین موانع درونی پیشرفت حرفه‌ای را به ما می‌شناساند. همان موانعی که سبب می‌شوند تا به جای پیشرفت کردن عقب‌ نشینی کنیم یا در مسیری که در آن قرار گرفته‌ایم، در جا بزنیم. 

اما نکته مثبت اینجاست که شناخت موانع، اولین قدم برای پیشرفت است. یافتن و به کار بستن راه حل‌های منطقی و عملی عبور از آنها بخش اصلی کار است که در این کتاب به آن‌ها هم می‌پردازیم.

کتاب صوتی بدرود دون پایگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی بدرود دون پایگی را به تمام زنانی که پیشرفتشان برایشان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره شریل سندبرگ

شریل کارا سندبرگ، از معماران و کار آفرینان عصر دیجیتال، ۲۸ اوت ۱۹۶۹ در واشنگتون دی‌سی متولد شد. او مدیر حوزه فناوری، مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک، کنشگر و نویسنده آمریکایی است. او اولین زنی است که در مقام هیئت مدیره‌ فیس‌بوک فعالیت می‌کند. شریل سندبرگ در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است و برای مدتی به عنوان رئیس ستاد در وزارت خزانه داری آمریکا مشغول به کار شد و پس از آن به گوگل پیوست. 

سندبرگ در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند و از سال ۲۰۰۸ تا حالا در فیس‌بوک مشغول به کار است.

از شریل سندبرگ تا به حال کتاب‌های گزینه دوم (گزینه ب، راه‌حل جایگزین) منتشر شده است که از تجربیات او در زندگی شخصی بعد از تجربه از دست دادن همسرش می‌گوید. همچنین کتاب زنان به پیش و تغییر مسیر که درباره زندگی و کار و هماهنگی این دو گزینه در زندگی زنان است.

بخشی از کتاب صوتی بدرود دون پایگی

هیچ‌ وقت فکر نمی‌کردم بتوانم کتابی بنویسم. من نه پژوهشگرم، نه روزنامه‌نگار، نه جامعه‌شناس، اما بعد از گفت‌وگو با صدها زن، شنیدن شرح تلاش‌هایشان، و در میان گذاشتن تجربیات خودم با آنها و درک اینکه آنچه به‌دست آورده‌ایم یا کافی نبوده و یا اصلاً دستاورد درستی نبوده است، مرا بر آن داشت با صدایی رسا‌تر صحبت کنم. نخستین فصل این کتاب اختصاص دارد به طرح کلی برخی از چالش‌های پیچیده‌ای که پیش‌ روی زنان قرار دارد. فصل‌های بعدی بر اصلاحات یا تفاوت‌هایی متمرکز است که ما می‌توانیم ایجاد کنیم: افزایش اعتماد ‌به ‌نفس (پشت میز بنشین)، وادار‌کردن شریک زندگی به مسئولیت‌پذیری بیشتر در خانه (بگذار شریک زندگی‌ات یک شریک واقعی باشد)، مقاومت در مقابل معیارهای دست‌نیافتنی (اسطوره انجام دادن همه کارها). مدعی نیستم که برای این مسائل پیچیده و عمیق راه‌حل‌هایی کامل ارائه می‌کنم. اتکای من به داده‌های کمّی، تحقیقات دانشگاهی، مشاهدات خودم و درس‌هایی است که تاکنون فراگرفته‌ام. 

دیگر نمی‌توان گوشه دنجی را در یک سازمان خصوصی یا دولتی پیدا کرد و به شغلی امن و همیشگی دست یافت. پیشرفت حرفه‌ای دیگر مثل بالا رفتن از نردبان نیست. کاریابی و پیشرفت حرفه‌ای در دنیای امروز، چنانکه در کتاب حاضر گفته شده است مانند بازی کردن در ورزشگاه جنگلی است؛ یعنی نیازمند صبوری، خلاقیت و مجهز شدن به دانش و مهارت‌های مختلف و نو شونده است. 

نظرات کاربران

Marina & مریم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

من خیلی لذت بردم از کتاب.اما صدای گوینده یه جورایی مثل ربات بود😉

نیلوفر
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خیلی کتاب خوبی هست برای خانم ها مخصوصا

M Zahedi
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

کتاب عالی بخصوص برای زنان👌🏻

زمان

۶ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰
۱۰%
تومان