دانلود کتاب صوتی روح پول با صدای مهدیه آهنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روح پول اثر لین توئیست

دانلود و خرید کتاب صوتی روح پول

معرفی کتاب صوتی روح پول

کتاب صوتی روح پول نوشتهٔ لین توییست و ترزا بارکر و ترجمهٔ فرح رادنژاد و آزاده رادنژاد است. مهدیه آهنی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات آموزه آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب رابطهٔ انسان با پول و زندگی.

درباره کتاب صوتی روح پول

کتاب صوتی روح پول که دربردارندهٔ مباحثی در باب چگونگی رابطهٔ فرد با پول و زندگی است، دربارۀ هوشیارانه‌زیستن، به‌تمامی زیستن و سرشار از خوشی‎ ‎زیستن در رابطۀ انسان با پول سخن گفته است. این اثر کمک می‌کند یاد بگیریم جریان ‌‎ ‎پول را ‌درک کنیم و آن را مشتاقانه بپذیریم‌. این اثر صوتی درمورد اینکه چگونه می‌توان رابطۀ خود را با پول و با زندگی دگرگون کرد، توضیحاتی ارائه کرده است. کتاب صوتی «روح پول» در بخش نخست نشان داده است که ارتباط نسنجیدۀ ما با پول چگونه جهان و انسان را آسیب‌پذیر کرده، پایداری زیست‌محیطی را به خطر انداخته و صلح درونی و بیرونی را کمیاب کرده است؛ سپس در بخش دوم در ریشه‌یابی وضع موجود، ما را با دو جهان‌بینی کمبود و بسندگی و عواقب و نتایج هر یک آشنا می‌کند. نویسنده‌های این اثر در بخش سوم که به رابطۀ درست با پول بر محور بسندگی اختصاص دارد، از لزوم جریان‌یافتن و به حرکت درآوردن پول، لزوم هدایت‌کردن و تخصیص‌دادن آن، مشاهده و درک منابع غیرپولی و ارج‌گذاری به آن‌ها و مشارکت هم‌یارانه در همۀ منابع سخن گفته‌اند. ایجاد تغییر و تفاوت در زندگی شخصی و جمعی بحث نهایی کتاب صوتی حاضر است؛ همچنین کتاب «روح پول» پر از داستان‌­های واقعی از تجربه‌های کاری نویسنده‌ها در پروژۀ گرسنگی جهانی در گوشه‌و­کنار دنیا است که می‌تواند رنج آموختن را برای شنونده، شیرین و جذاب و لذت آن را دو چندان کند.

شنیدن کتاب صوتی روح پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب رابطهٔ انسان با پول و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی روح پول

«نوع بشر به نام پول آسیب‌های فراوانی به مادر زمین وارد کرده است. ما جنگل‌های بارانی را ویران کرده‌ایم، بر روی رودها سد زده و آنها را از بین برده‌ایم، جنگل‌های چوب سرخ را از کف بریده‌ایم، در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها بیش از حد صید کرده‌ایم و خاک خود را با زباله‌های شیمیایی، صنعتی و کشاورزی آلوده‌ایم. ما بخش‌های کامل و بی‌عیب جامعه‌مان را به حاشیه رانده‌ایم؛ فقرا را مجبور به زندگی در مسکن مهرهاکرده‌ایم و شاهد از پا افتادن هزاران و درواقع میلیون‌ها نفر بوده‌ایم که بسیاری از آنان در جوانی به خاطر پول درگیر فروش مواد مخدر می‌شوند، به دیگران آسیب می‌زنند و انسانیت خود را در زندگی سراسر جرم، بردگی، یا حبس تلف می‌کنند. ما سنت‌های کهنی را تداوم بخشیده‌ایم که باعث دسترسی متفاوت و نابرابر مردان و زنان به پول و نیز به قدرتی می‌شوند که ما به پول داده‌ایم؛ سنت‌هایی که زنان را زیر یوغ می‌برند و توقعات و تعهدات مردان را با دسترسی ممتازشان به پول، نابهنجار می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان