دانلود کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ با صدای الهام زیدی یام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ اثر جاناتان پاسمور

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ

معرفی کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ

کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ نوشتهٔ جاناتان پاسمور و ترجمهٔ اکبر غریب نواز و صالح مختاری است. الهام زیدی یام گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ

کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ حاوی یک راهنمای تخصصی است که برای کوچ‌های حرفه‌ای، رهبران و مدیران سازمان‌ها نوشته شده است. «کوچینگ» یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجر به سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد. کوچینگ یعنی کمک به توانمندسازی انسان‌ها تا با طراحی چشم‌انداز بزرگ زندگی خود، بتوانند اهداف مثبت خود را کشف و شناسایی کرده و آن‌گاه در جهت تحقق آن گام عملی بردارند. کتاب صوتی حاضر پس از تعریف کوچینگ، درمورد موضوعاتی همچون درک خود به‌عنوان کوچ، درک مراجعان، ارتباط بدون خشونت، گوش‌دادن در کوچینگ، سکوت در کوچینگ، استفاده از احساسات در آن، رویکردهای کوچینگ، مسائل آن و ابزارها و تکنیک‌های کوچ‌ها سخن گفته است.

شنیدن کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کوچ‌های حرفه‌ای، رهبران و مدیران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راهنمای جامع کوچینگ

«نظارت فقط یک روند درون‌گرایانه نیست که به ناظران کمک می‌کند کار خود را بهتر انجام دهند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا به بیرون نگاه کنند و رویکردی سیستماتیک داشته باشند. نظارت باید متمرکز بر یادگیری باشد نه تحت‌نظارت و نه تدریس. عیب‌یابی انتقادی یک روی اصلی برای تولید یادگیری‌ست. سرپرست نقش دوگانه‌ای در تسهیل یادگیری و ترویج کار با کیفیت بالا، توسط ناظران خود دارد. نظارت کوچینگ یک رابطه‌ی یادگیری مشترک است که ناظر را در پیشرفت خود چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و سعی در حمایت از آن‌ها در ارائه‌ی بهترین روش برای مراجع خود دارد. از طریق فرایند تأمل در کار خود، در امر نظارت ناظران می‌توانند عملکرد خود را بررسی و توسعه دهند؛ بعد دوباره به خود انرژی دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۷۸۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۷۸۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳۲,۷۰۰
تومان