دانلود و خرید کتاب روح پول لین توئیست ترجمه فرح رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روح پول

کتاب روح پول نوشتهٔ لین توئیست و ترزا بارکر و ترجمهٔ فرح رادنژاد و آزاده رادنژاد است. انتشارات آموزه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مباحثی دربارهٔ چگونگی رابطهٔ فرد با پول و زندگی است.

درباره کتاب روح پول

کتاب روح پول دربارۀ هوشیارانه زیستن، به تمامی زیستن و سرشار از خوشی‎ ‎زیستن در رابطۀ ما با پول است و ‌اینکه یاد بگیریم جریان ‌‎ ‎پول را ‌درک کنیم و مشتاقانه بپذیریم‌.

خواندن کتاب روح پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روح پول

«نوع بشر به نام پول آسیب‌های فراوانی به مادر زمین وارد کرده است. ما جنگل‌های بارانی را ویران کرده‌ایم، بر روی رودها سد زده و آنها را از بین برده‌ایم، جنگل‌های چوب سرخ را از کف بریده‌ایم، در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها بیش از حد صید کرده‌ایم و خاک خود را با زباله‌های شیمیایی، صنعتی و کشاورزی آلوده‌ایم. ما بخش‌های کامل و بی‌عیب جامعه‌مان را به حاشیه رانده‌ایم؛ فقرا را مجبور به زندگی در مسکن مهرهاکرده‌ایم و شاهد از پا افتادن هزاران و درواقع میلیون‌ها نفر بوده‌ایم که بسیاری از آنان در جوانی به خاطر پول درگیر فروش مواد مخدر می‌شوند، به دیگران آسیب می‌زنند و انسانیت خود را در زندگی سراسر جرم، بردگی، یا حبس تلف می‌کنند. ما سنت‌های کهنی را تداوم بخشیده‌ایم که باعث دسترسی متفاوت و نابرابر مردان و زنان به پول و نیز به قدرتی می‌شوند که ما به پول داده‌ایم؛ سنت‌هایی که زنان را زیر یوغ می‌برند و توقعات و تعهدات مردان را با دسترسی ممتازشان به پول، نابهنجار می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۴۴,۰۰۰
تومان