دانلود کتاب صوتی باشگاه 5 صبحی ها با نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها اثر رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی است. این کتاب هم بیانیه‌ای برای موفقیت، هم کتابی سرگرم‌کننده و در عین حال هوشمندانه برای مفیدتر بودن و هم همراهی برای یک زندگی زیباست که با راهکارهایی که ارائه می‌کند، زندگی شما را تا ابد متحول خواهد کرد. این اثر با ترجمه رضا اسکندری آذر و صدای شاهین علایی نژاد در نشر نون منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما، نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی، مفهوم باشگاه پنج صبحی‌ها را بیش از ۲۰ سال پیش بر اساس یک روال صبحگاهی انقلابی معرفی کرد که مدعی بود به مشتریانش کمک کرده تا بهره‌وری خود را به حداکثر برسانند، خود را به بهترین درجه‌ی سلامتی نزدیک کنند و آرامش خود را در این عصر که سرشار از پیچیدگی‌هاست، زیاد کنند.

اکنون، در کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها که توسط رابین شارما در یک دوره‌ی چهار ساله نوشته شده است، شما نکات ساده‌ای را کشف خواهید کرد که به بسیاری از افراد کمک کرده است تا نتایجی حماسی را به دست آورند و در عین حال شادی، احساس مفید بودن و سرزندگی خود را نیز ارتقا دهند.

از طریق داستانی مسحورکننده -و البته سرگرم‌کننده- در مورد دو غریبه‌ که با یک سرمایه‌دار عجیب‌وغریب آشنا می‌شوند که مربی مخفی آن‌ها می‌شود، باشگاه پنج صبحی‌ها شما را راهنمایی می‌کند تا بدانید نابغه‌های بزرگ، غول‌های کسب‌وکار و عاقل‌ترین مردم جهان چگونه صبح خود را برای رسیدن به دستاوردهای شگفت‌انگیز آغاز می‌کنند.

در این کتاب فرمولی کمتر شناخته‌شده می‌یابید که می‌توانید از آن برای فورا بیدار شدن از خواب استفاده کنید تا احساس متمرکز بودن کنید و از تمام لحظات روز استفاده کنید. کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها همچنین روشی گام‌به‌گام برای استفاده از ساکت‌ترین ساعات سپیده‌دم ارائه می‌کند تا زمانی برای ورزش، تجدید نفس و رشد شخصی نیز داشته باشید.

این کتاب یک تمرین مبتنی بر علوم اعصاب را به خوانندگان خود ارائه می‌کند که ثابت شده است برای به آسانی برخاستن از خواب، آن هم در حالی که بیشتر افراد خواب هستند، مفید است و به شما زمان گرانبهایی می‌دهد تا فکر کنید، خلاقیت خود را ابراز کنید و به جای عجله، روز را با آرامش شروع کنید. این اثر تاکتیک‌هایی فردی برای حفظ موهبت‌ها، استعدادها و رویاهای خود در برابر حواس‌پرتی‌های عصر دیجیتال و انحراف‌های بی‌اهمیت به خوانندگانش ارائه می‌دهد تا بتوانند از ثروت لذت ببرند و تاثیری باشکوه بر جهان بگذارند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

باشگاه پنج صبحی‌ها، درست مانند سایر کتاب‌های رابین شارما، کتابی برای تمامی افرادی است که می‌خواهند به سطوح جدید موفقیت دست پیدا کنند. رابین شارما به خوانندگان خود کمک می‌کند تا مسیر موفقیت را راحت‌تر طی کنند. او در کتاب روش‌های بسیار مفیدی را پیشنهاد می‌کند که به هر کسی کمک می‌کند نه تنها از نظر حرفه‌ای، بلکه از نظر شخصی نیز رشد کند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال چنین کتابی هستید، شنیدن کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها را بشنویم؟

کسانی که رابین شارما را به عنوان نویسنده‌‌ی مورد علاقه‌ی خود عنوان می‌کنند، درباره‌ی او این نکته را دوست دارند که او از یک داستان برای ارائه‌ی یک محتوای باورنکردنی، آن هم به روشی که همه بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند، استفاده می‌کند. شارما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار و رهبر خودسازی، راه متفاوتی برای یادگیری درس‌های مهم زندگی ارائه می‌دهد. نبوغ او در این است که به جای آنکه شخصا مالکیت مطالب را در اختیار بگیرد، از شخصیت یک سخنور قدرتمند برای بیان نکاتش استفاده می‌کند. در واقع کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها به گونه‌ای نوشته شده که تمامی مخاطبان خود را جذب کند و به روشی متفاوت، بر روش زندگی آن‌ها تاثیر بگذارد، به گونه‌ای که بتوانند مسیر موفقیت خود را بسیار ساده‌تر و موثرتر طی کنند.

خلاصه کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

با زنگ ساعت خود بیدار می‌شوید، آن را موقتا خاموش می‌کنید و ترجیح می‌دهید چند دقیقه‌ای اضافه‌تر بخوابید. زنگ ساعت دوباره به صدا درمی‌آید، و شما در حالی که مغزتان هنوز به کار نیفتاده بلند می‌شوید و سریع آماده می‌شوید تا برای کار دیر نکنید. این روند آشنا به نظر نمی‌رسد؟ این روند، کاری است که افراد معمولی انجام می‌دهند: از خواب بیدار شویم و روز خود را پشت سر بگذاریم. اما آیا شما می‌خواهید یک فرد معمولی باشید؟

اگر می‌خواهید مانند ۵ درصد از جمعیت برتر باشید، باید مانند ۹۵ درصد دیگر رفتار نکنید.

راهی برای شروع روزتان با هدف و انرژی وجود دارد، الگویی که به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری انجام دهید و سلامت روحی و جسمی خود را افزایش دهید. همه‌چیز با بیدار شدن در ساعت ۵ صبح شروع می‌شود.

برای اکثر مردم، بیدار شدن در ساعت پنج صبح بدون نیاز به حضور در جایی، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. اما اگر می‌خواهید عالی باشید، باید از این‌جا شروع کنید.

رابین شارما رهبری است که دوست دارد به دیگران کمک کند تا کارآمدتر باشند. او در کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها از داستانی ساختگی درباره‌ی یک مربی میلیاردر استفاده می‌کند که به یک هنرمند مبارز و یک کارآفرین در باب اهمیت زود بیدار شدن برای نشان دادن این که این موضوع چقدر برای موفقیت مفید است، آموزش می‌دهد. او مواردی قانع‌کننده‌ مطرح می‌کند که حتی خواب‌دوست‌ترین افراد را متقاعد می‌کند که برای اینکه واقعا عالی باشند، روزشان را زودتر شروع کنند.

درس‌هایی که از کتاب می‌توان گرفت

۳ مورد از بزرگ‌ترین درس‌هایی که از این کتاب می‌توان گرفت، عبارت‌اند از:

۱- بیدار شدن در ساعت ۵ صبح، نوعی سکوت و خلوتی به همراه دارد که بهبود وضعیت مغز را برای شما فراهم می‌کند، به گونه‌ای که بتوانید مانند حرفه‌ای‌ها عمل کنید.

۲- چهار «امپراتوری درونی» خود را برای رسیدن به تسلط بر خود، متعادل کنید.

۳- زمانی که زود از خواب بیدار می‌شوید زمان را تلف نکنید؛ از فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ استفاده کنید.

بیایید بلند شویم و شروع کنیم!

درباره رابین شارما

رابین شارما، نویسنده و سخنران کانادایی، فردی انسان‌دوست است که زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده تا بتوانند از مواهب خود به بهترین شکل استفاده کنند. او به عنوان یکی از برجسته‌ترین کارشناسان تسلط شخصی در جهان شناخته می‌شود. شارما کتاب‌هایی بسیار پرفروش‌ در عرصه‌ی بین‌المللی از جمله باشگاه پنج صبحی‌ها، راهنمای سرافرازی و وقتی بمیری چه کسی برایت گریه خواهد کرد را منتشر کرده است. این کتاب‌ها در میلیون‌ها نسخه به بیش از ۹۲ زبان به فروش رفته و او را به یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان روی کره‌ی زمین تبدیل کرده‌اند.

به عنوان یک مجری، شارما توانایی برانگیخته کردن مخاطبانش را دارد و در عین حال بینش‌های غیرمعمول و مفیدی را ارائه می‌دهد که منجر به انجام بهترین کار افراد و ارائه‌ی نتایج عالی از سوی تیم‌ها و سازمان‌ها می‌شود.

شارما در یک نظرسنجی مستقل که از میان بیش از ۲۲۰۰۰ تاجر انجام شد، به عنوان یکی از ۵ رهبر برتر در جهان شناخته شده و در پلتفرم‌های مختلف با چهره‌های برجسته‌ی دیگری مانند ریچارد برانسون، بیل کلینتون، جک ولش و شکیل اونیل ظاهر و مقایسه می‌شود.

درباره شاهین علائی نژاد

شاهین علایی نژاد، نویسنده، بازیگر، طراح و کارگردان تئاتر است. او همچنین در زمینه گویندگی کتاب صوتی نیز مشغول به فعالیت است و نسخه صوتی تعداد زیادی از کتاب‌ها با صدای او منتشر شده‌اند. علایی نژاد همچنین دوره‌هایی را برای آموزش تولید کتاب صوتی و گویندگی برگزار می‌کند.

چه کسانی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

باشگاه پنج صبحی‌ها از آن دسته کتاب‌هایی است که به واسطه‌ی پرطرفدار بودن، توسط مترجمان بسیاری ترجمه شده است. از جمله مترجمان و منتشرکنندگان این کتاب می‌توان به زینب رحمانی (انتشارات ارمغان گیلار)، فرشته مهری (انتشارات الینا و انتشارات همخونه)، مهدی قراچه‌داغی (انتشارات نسل نواندیش)، رضا اسکندری آذر (نشر نون)، مینا تاجری نیک‌نام (انتشارات فرشته)، فاطمه فراهانی (انتشارات سبکتو) و سارا ابراهیمی (انتشارات استدیو ۳۱) اشاره کرد.

اگر علاقه‌مند به کتاب‌های صوتی هستید، خوب است بدانید که کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها توسط گویندگان متعددی تهیه شده و قابل استفاده است. از جمله گویندگانی که به گویندگی این کتاب پرداخته‌اند می‌توان به عارف امیری (با ترجمه‌ی مهناز صادقی و سمیه یوسفی، منتشرشده توسط انتشارات رمانو)، رضا عمرانی (با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی، منتشرشده توسط انتشارات ماه آوا)، شاهین علایی‌نژاد (با ترجمه‌ی رضا اسکندری آذر، منتشرشده توسط نشر نون)، مصطفی طالبیان مقدم (با ترجمه‌ی رضا اردلان، منتشرشده توسط انتشارات شنیدار) و دادبه دادمهر (با ترجمه‌ی فاطمه فراهانی، منتشرشده توسط انتشارات سبکتو) اشاره کرد.

فهرست و فصل‌های کتاب

پیام نویسنده و اهداء کتاب

1: اقدام خطرناک

2: فلسفۀ روزانه در باب افسانه شدن

3: برخوردی غیرمنتظره با یک غریبۀ شگفت‌انگیز

4: از حد متوسط و آنچه معمولی است، دست بکشید

5: ماجرایی باورنکردنی برای مدیریت صبح

6: پرواز به اوج بهره‌وری پرهیزکارانه و شکست‌ناپذیر

7: آماده‌سازی برای تحول، در بهشت شروع می‌شود

8: روش 5 صبح: برنامۀ صبحگاهی سازندگان جهان

9: چارچوبی برای نشان دادن عظمت

10: چهار تمرکز تاریخ‌سازان

11: دریانوردی در آب‌های زندگی

12: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح با پروتکل عادت‌سازی آشنا می‌شوند

13: باشگاه ساعت 5 صبح فرمول 20-20-20 را آموزش می‌دهد

14: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح به ضرورت خواب پی می‌برند

15: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح، 10 روش نبوغ مادام‌العمر را می‌آموزند

16: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح با چرخه‌های دوگانۀ عملکرد نخبگان آشنا می‌شوند

17: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح قهرمانان زندگی‌تان می‌شوند مؤخره: پنج سال بعد

در بخشی از کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها می‌شنویم

تفنگ زیادی خشونت آمیز بود. حلقه طناب دار زیادی عهدبوقی بود. و زدن شاهرگ مچ دست با تیغه چاقو، زیادی بی‌صدا بود. بنابراین، سوال به این شکل پیش آمد: «چطور می‌شود زندگی‌ای را که زمانی باشکوه بوده است، به سرعت و خیلی دقیق با حداقل گندکاری و حداکثر اثرگذاری پایان داد؟»

تا همین یک سال قبل، شرایط زندگی به شکل دراماتیکی امیدوارکننده بود. خانم کارآفرین در سطح وسیعی به عنوان یکی از غول‌های صنعت زمینه‌ی کارش، رهبر اجتماع و خیّر بشردوست، مورد تحسین همگان بود. او اواخر دهه سی عمرش را طی می‌کرد و راهبری شرکت فناوری‌ای را بر عهده داشت که در اتاق خوابگاه کالج بنیان‌گذاری کرده بد. این شرکت در نهابت، بخش وسیعی از بازار را از آن خود کرده بود و محصولاتی تولید می‌کرد که مورد احترام مشتریانش بودند.

اما به واسطه خباثت و حسادت شرکا، از پشت خنجر خورده و بخش زیادی از مالکیتش را روی تجارتی که بیشتر عمر را صرفس اختنش کرده بود، از دست داده بود و حالا باید دنبال شغل جدیدی می‌گشت.

ورق چنان به نحوی بی‌رحمانه برگشته بود که خانم کارآفرین تاب تحملش را نداشت. در زیر ظاهر سرد این زن، قلبی دلسوز، مهربان و سرشاز از عشق می‌تپید. احساس می‌کرد چرخ گردون به او خیانت کرده و لیاقتش بیشتر از این‌هاست.

به سرش زد یک قوطی بزرگ قرص خواب را راهی معده‌اش کند. دراین‌صورت، اقدام خطرناک تمیزتر انجام می‌گرفت. با خودش فکر کرد «قرص‌ها را می‌خورم و کار را خیلی سریع یک‌سره می‌کنم. باید از این درد و رنج خلاص شوم.»

همان موقع، روی میز دراور شیک چوب بلوط داخل اتاق خواب تماما سفیدش، متوجه چیزی شد- بلیت شرکت در یک همایش بهینه‌سازی فردی که مادرش به او داده بود. خانم کارآفرین معمولا به کسانی که در چنین رویدادهایی شرکت می‌کردند می‌خندید، با لقب «با شکسته» خطابشان می‌کرد و می‌گفت آن‌ها دنبال جواب‌های یک مرشد قلابی‌اند، در حالی که تمام آنچه برای زیستن یک زندگی پربازده و موفق نیاز دارند درون خودشان است.

شاید زمان آن رسیده بود که درباره عقیده‌اش تجدیدنظر کند. حالا دیگر گزینه‌های زیادی پیش رو نمی‌دید. یا باید به آن سمینار می‌رفت و موفقیتی را تجربه می‌کرد که زندگی‌اش را نجات می‌داد، یا باید آرامش را در مرگی سریع می‌یافت.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

برهان
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

اگر آدمی هستید که کتاب کم خونده یا به راحتی تحت تاثیر جملات احساسی و هیجانی و انگیزشی قرار میگیره، کتاب خیلی خوبیه، این یه کتاب به اندازه تمام کتاب‌های زرد انگیزشی محتوا داره و نیازی نیست کتاب جدید بگیرید اما

- بیشتر
M.tavousi
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

کتاب حیرت‌انگیزی است؛ نویسنده در عین اینکه بسیار ساده و روان، خط داستان را به پیش می‌برد صدها نکته مهم زندگی را با بهترین شیوه ادبی بیان میکند در اینجا به نظرم هنر مترجم، آقای اسکندری قابل تقدیر و تشکر

- بیشتر
کاربر ۲۳۷۸۹۴۷
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

آنچه همه خوبان دارند تو یکجا داری باورم نمیشه یک کتاب اینقدر غنی باشه تک تک خطوط رو باید طلا گرفت آنقدر که نسخه کتاب رو خریدم تا بخونم دوباره و عمیقتر بفهممش انگار چندین کتاب خوندم چون کتاب پیوستگی داشت

- بیشتر
کاربر ۱۹۶۵۴۳۳
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

آن قدر در حد افراط بطرز ملا‌ل‌آوری بِتوصیفهای زائد صحنه‌های داستان تخیلی پرداخته که از هفده فصل کتاب، عملاً تنها یک فصل مرتبط با موضوع سحرخیزی و آثارش هست و شانزده فصل دیگر تماماً نوشته‌های زائد و خسته‌کننده و پرت

- بیشتر
پانته آ
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

من خیلی میخوابیدم و توی یه کانال دیدم نوشته بود اگ این کتابو بخونی مطمئنا سحر خیز میشی واسه همین شروع کردم و این کتاب فوق العاده رو خوندم این کتاب واقعا عالیه و من ۳۰ روز ساعت ۵ صبح

- بیشتر
Farokhnia
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

اگر این کتاب رو به قصد اضافه کردن یک کتاب دیگه به خونده هاتون میخواید بخونید و اشتیاق و وقت لازم رو برای عملی کردن توصیه هاش ندارید توصیه به خوندنش نمیکنم چون در این صورت با کتاب به شدت

- بیشتر
محسن کسائی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

کتاب راهکارهای خوبی برای داشتن یک زندگی رضایت بخش را آموزش میدهد. گوش کردن به این کتاب برایم بی نهایت لذت بخش و دارای مفاهیم بسیاری بود. برای کمک به ایجاد تغییر در زندگی موثر است.

کاربر ۳۳۴۸۱۳۹
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

کتاب فوق العاده ای اصل مطلب رو گفته این کتاب باعث شد مسیر من تغییر کنه چقدر خوشحالم از گوش دادنش شاید بیش از شش بار گوش دادم

آرامش درون
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

کتابی فوقالعاده ست، عالیه،، واقعا ذهن و روح و زندگی رو متحول میکنه البته با عمل کردن بهش

کاربر 2962082
۱۴۰۰/۰۱/۰۱

,بهترین ترجمه

زمان

۱۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۷۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۷۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان