دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۷۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثری از رابین شارما با ترجمه رضا اسکندری آذر در نشر نون به چاپ رسیده است. با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم با ایجاد یک تغییر در سبک زندگی خود، و سحرخیز شدن، خلاقیت و موفقیت را به زندگی خود دعوت کنیم. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ ها داستانی خیالی اما الهام‌بخش است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار آشنا می‌شویم. این افراد هم کدام در زندگی خود مشکلاتی دارند و در تلاش هستند تا با گفتگو با یکدیگر و یافتن راه حل، مشکلاتشان را به نوعی حل کنند. رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتاب پرفروشش راهبی که فِراری‌اش را فروخت به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده ‌است. باشگاه پنج‌ صبحی‌ها کتابی دیگر از اوست که زندگی شما را برای همیشه متحول خواهد کرد.

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

سحرخیزی قرار است منبع الهامی برای شما باشد تا روزی که پیش روی خود دارید، با کمک آن برنامه‌ریزی کنید و بچینید. با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب و در خلال گفتگوها بیان شده است، شما ابزاری برای خلاقیت پیدا می‌کنید و در عین حال آرامش را هم به دست می‌آورید. رابین شارما در باشگاه پنج ‌صبحی‌ها داستان دو غریبه را روایت می‌کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهادهای او را برای دستیابی به موفقیت همه‌جانبه در زندگی می‌پذیرند. نکات ارائه‌شده در این کتاب کاملاً ساده و قابل ‌اجرا و در عین حال بسیار تأثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

این کتاب شامل فصل‌های متعددی است. «اقدام خطرناک»، «برخوردی غیرمنتظره با یک غريبه‌ی عجیب»، «رها کردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است»، «ماجرایی عجیب در رابطه با به دست گرفتن کنترل صبح»، «پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری»، «آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود»، «روش ۵ صبح: برنامه‌ی صبحگاهی سازندگان دنیا»، «چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت»، «چهار زمينه‌ی تمرکز افراد تاریخ‌ساز»، «هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ را می‌آموزند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها درباره‌ی ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه‌ دوگانه‌ عملکرد نخبگان را می‌آموزند» و «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها به قهرمان زندگی خودشان تبدیل می‌شوند» عناوین برخی از فصل‌های کتاب هستند.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به تمام کسانی که دوست دارند با روش‌های ساده، مسیر زندگی خود را به سمت موفقیت تغییر دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌ای محبوب، سخنران و مجری معروفی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که بیست و پنج ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، راهبی که فراری‌اش را فروخت نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

سخنران خطاب به هزاران نفر حاضر در سالن گفت: «زندگی کوتاه‌تر از اونه که از استعدادهاتون استفاده نکنید. شما با فرصت، و البته مسئولیتی برای تبدیل شدن به یک اسطوره، به دنیا اومدید. شما خلق شدید تا پروژه‌هایی در سطح شاهکار اجرا کنید. وجود شما طوری طراحی شده که به‌دنبال حرفه‌های فوق مهم برید. شما خلق شدید برای اینکه به‌عنوان نیروی خیر، روی این سیارهٔ کوچک ایفای نقش کنید. شما در این تمدنی که تقریباً چیزی از تمدن درش باقی نمونده، قابلیت تسلط بر عظمت ذاتی خودتون رو دارید. شما خلق شدید تا اصالت خودتون رو در این جامعهٔ جهانی که اکثریت مردمش دنبال خرید کفش‌های زیبا و به دست آوردن اقلام گرون‌قیمت‌اند و به‌ندرت برای تعالی خودشون سرمایه‌گذاری می‌کنند، از نو به دست بیارید. برای اینکه شخصیت خودتون رو راهبری کنید، بهتره که... در واقع، ضروریه که دیگه یک زامبی سایبری نباشید که بی‌وقفه به وسایل دیجیتال جذب می‌شه. شما باید زندگی‌تون رو جوری از نو بسازید که ارباب زندگی خودتون و اسوهٔ شایستگی باشید، و کنار بذارید اون خودمحوری‌ای رو که اسباب محدودیت انسان‌های نیکِ روزگاره. تمام مردان و زنان بزرگ دنیا اهل "بخشیدن" بودن، نه "گرفتن". انکار کنید اون تفکر غلط رایج رو که می‌گه: "اون‌هایی برنده می‌شن که بیشتر از بقیه جمع می‌کنن. در عوض، کار قهرمانانه رو انجام بدید ـ کاری که بازار کارتون رو با کیفیت ناشی از اصالت و کمک به مردم قبضه می‌کنه. و حینی که اون کار رو انجام می‌دید، بهتون توصیه می‌کنم زندگی خصوصی‌ای بر پایهٔ اخلاقیات و سرشار از زیبایی‌های حیرت‌آور برای خودتون ایجاد کنید و وقتی پای محافظت از آرامش درونتون در میونه، تحت هیچ شرایطی تسلیم نشید. دوستان من، به این طریقه که شما می‌تونید همراه با ملائکه عروج کنید و در میان خدایان راه برید.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

این کتاب رو به بی نهایت∞ اضافه کنید 🙃🙏🏻🍃

کیوان قاسمی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

ما عضو باشگاه لنگ ظهری ها هستیم

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

کتاب باشگاه پنج صبحی ها کتابی داستانی است با اهداف آموزشی که اهمیت سحرخیزی را به خوانندگان خود می‌آموزد. عضو باشگاه پنج صبحی‌ها شوید، اختیار صبحتان را به دست بگیرید و کیفیت زندگی‌تان را بهبود بخشید. در کتاب باشگاه پنج

- بیشتر
آلیس در سرزمین نجایب
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

خلاصه کل این کتاب: ساعت ۵ صبح بیدار بشید و فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ رو انجام بدید. از ساعت ۵ تا ۵:۲۰ دقیقه مشغول فعالیت شدید بدنی بشید. از ساعت ۵:۲۰ تا ۵:۴۰ دقیقه اهداف روزمره رو بنویسید یا مرور کنید. از ۵:۴۰ تا ۶

- بیشتر
علی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

بعضی از مطالبش رو قبلا توو احادیث اهل بیت خونده بودم الآن زمونه ای شده که غیر مسلمون ها بیشتر دارن اسلام رو عمل می‌کنند

Fatemeh Niknam
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

کتاب خوبی برای افرادیکه ذهن و محیط اطراف، شلوغی دارند و میخوان به اغلب کارهاشون به موقع رسیدگی کنندو به هدفهاشون برسند. تا اخر کتاب فقط سه تا شخصیت محوری داره ،مواردی ک ذکر میکنه و برنامه هایی که برای رسیدن

- بیشتر
طیبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

برام عجیبه که چرا تصاویر داخل کتاب در نسخه موجود در طاقچه نیست. در برخی گفتگوها میان شخصیت ها مشخصه تصویری باید باشه که متاسفانه نیست. من ابتدا تردید داشتم اما وقتی نسخه زبان اصلی کتاب رو گرفتم دیدم واقعا

- بیشتر
DINA ELMI
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

واقعا کتاب جذابی بود مثل کتاب های انگیزشی دیگه نبود که حوصله ادم وسط کتاب سر بره

ilan
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

قبل از هرچیزی سلام میکنم خدمتتون. راستش من این کتاب رو نسخه چاپی شو خریدم و تا فصل 8 کاملا خوندم. درواقع این کتاب رو رابین شارما نوشته در سرفصل این کتاب یک سخن زیبا از نویسنده های مختلف اوورده

- بیشتر
faezeh__y
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

چند فصل اول یکم کند پیش میره ولی بعد جذاب تر میشه یه ایراد داره از ترجمه که نمودار ها که درکتاب اصلی آورده شده و خیلی مهم هستند اینجا حذف شده و فقط در ترجمه اومده این نمودار را نشان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷۱۶)
اگر حس می‌کنید که زندگی‌تون به گند کشیده شده، دلیلش فقط اینه که ترس‌هاتون کمی از ایمانتون قوی‌ترن.
مادربزرگ علی💝
"پیروزی در اون ساعات صبح زود اتفاق می‌افته که هیچ کس شاهد تلاش شما نیست و بقیه همه خواب‌ان."
little miss
اما گذشته جاییه که باید ازش درس بگیری، نه خانه‌ای که درونش زندگی کنی.
Nastaran
موبایلت داره برات به قیمت ثروت آینده‌ات تموم می‌شه، این رو می‌دونستی؟ البته، اگر تمام روز داری باهاش ور می‌ری.
سجاد پیرزاد
«از تک‌تک دقایق تمرین متنفر بودم. اما با خودم گفتم: "جا نزن. الآن رنج بکش و باقی عمرت را مثل یک قهرمان زندگی کن."» محمد علی کلِی
Atikh
«بگذریم، اجازه بدید خیلی ساده بهتون بگم: جایی که قلمروی راحتی شما به پایان می‌رسه، دقیقاً همون نقطه‌ایه که بزرگ‌ترین فرصت‌های زندگی‌تون قرار دارن. باورهایی که اسباب آشفتگی شما هستن، حس‌هایی که شما رو می‌ترسونن، پروژه‌هایی که مرعوبتون می‌کنن و آشکار شدن استعدادهایی که بخش ضعیف وجودتون در برابرشون مقاومت نشون می‌دن، دقیقاً، همون جاهایی هستن که شما باید بهشون وارد بشید. به‌عنوان یک تهیه‌کنندهٔ خلاق و جست‌وجوگر آزادی فردی و فرصت‌های عالی، باید به‌طرف این درها برید، چون به عظمت شما باز می‌شن. و بعد، به‌جای اینکه ساختار زندگی‌تون رو جوری شکل بدید که این باورها، حس‌ها و پروژه‌ها رو نادیده بگیرید، اون‌ها رو خیلی سریع، با آغوش باز پذیرا باشید. با قدم گذاشتن درون دایرهٔ ترستون، می‌تونید قدرت فراموش‌شده‌تون رو از نو احیا، و معصومیت و هیبتی رو که بعد از دورهٔ کودکی گم کردید پیدا کنید.»
محمدمهدی
ماریو آندرتی، رانندهٔ فرمول یک گفت: "اگر همه چیز به نظر تحت کنترل می‌آید، معنی‌اش این است که به‌اندازهٔ کافی سرعت ندارید."
xmwhamed
"همه به تغییر دادن دنیا فکر می‌کنند، اما هیچ کس به تغییر دادن خودش فکر نمی‌کند."
hosein._.1
«قربانی‌ها عاشق سرگرمی‌اند و برنده‌ها شیفتهٔ آموزش.»
کاربر ۴۳۱۰۰۴۸
«لحظه‌ای که بیش از هر زمان دیگر حس می‌کنید باید تسلیم شوید، دقیقاً همان لحظه‌ای است که باید انگیزهٔ لازم برای یک هل دیگر را درون خودتان پیدا کنید.»
کاربر ۲۲۰۰۶۸۰

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان