دانلود کتاب صوتی ایستگاه پایانی با صدای هستی‌دخت توکل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایستگاه پایانی اثر کارین ژیه‌بل

دانلود و خرید کتاب صوتی ایستگاه پایانی

امتیاز:
۳.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایستگاه پایانی

کتاب صوتی ایستگاه پایانی داستانی روانشناختی و جنایی نوشته کارین ژیه بل است. داستان دختری به نام ژان که با دریافت یک نامه عاشقانه عجیب، زندگی‌اش متحول می‌شود. باید دید که این نامه از طرف چه کسی است؟ همان قاتل سریالی مشهور یا صرفا کسی که عاشق شده است؟

این کتاب موفق شد تا جایزه کتاب پلیسی مارسی را از آن خود کند. نسخه صوتی این داستان جذاب را با ترجمه آریا نوری و صدای هستی دخت توکل می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی ایستگاه پایانی

ایستگاه پایانی داستان زندگی ژان است. او زندگی آرام و یکنواختی دارد. در اداره پلیس منشی است و هر روز در جریان پرونده‌های جدید قرار می‌گیرد و با آدم‌های مختلفی سر و کار دارد. او هر روز از خانه‌اش با قطار به محل کارش در مارسی می‌رود و در این آرزو است که زندگی یکنواختش تغییری کند. اتفاقی رخ بدهد و کمی هیجان را به زندگی‌اش دعوت کند. این اتفاق در نظر ژان هر چیزی می‌تواند باشد، یک رابطه عاشقانه زیبا و جدید یا حتی حل شدن پرونده قتل‌های مارسی که نظر همه را به خود جلب کرده است. 

یک روز روی صندلی ژان در قطار نامه‌ای عاشقانه است و روی آن نوشته شده است: «ژان، شما چقدر زیبا هستید.» ژان به آرزویش می‌رسد. این همان هیجانی است که انتظارش را داشت. اما این نامه از طرف چه کسی است؟ کسی که صرفا از نگاه و زیبایی او خوشش آمده است؟ یا همان قاتل سریالی مشهور که پرونده‌اش ماه‌ها است دست به دست می‌شود؟ ژان که نمی‌تواند خودش را کنترل کند، پاسخ نامه را می‌دهد و نامه نگاری عاشقانه‌ای را آغاز می‌کند... رخدادی که زندگی منظم، یکنواخت و از پیش تعیین شده او را تغییر می‌دهد.

اما آیا همه چیز به همین جا ختم می‌شود؟ کارین ژیه بل شما را در داستان همراه خود می‌کند تا پرده از تاریک‌ترین رازهای وجود انسانی بردارد.

کتاب صوتی ایستگاه پایانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از داستان‌های جذاب و پرماجرا لذت می‌برید و دوست دارید کتابی بخوانید که ترکیبی از موضوعات جنایی و روان‌شناسی باشد، کتاب صوتی ایستگاه پایانی مناسب شما است. 

درباره کارین ژیه بل

کارین ژیه بل، متولد ۱۹۷۱ در فرانسه است. او در رشته حقوق تحصیل کرده است و همین امروز هم به عنوان حقوقدان فعالیت می‌کند. اما پیش از آنکه وارد این کار شود، کارهای مختلفی را از جمله روزنامه‌نگاری و عکاسی انجام داده است. 

کارین ژیه بل اولین کتابش را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد و سال ۲۰۰۵ توانست جایزه «رمان های پلیسی مارسی» را از آن خود کند. سومین کتابش را سال ۲۰۰۷ منتشر و توجه همگان را به خود جلب کرد. کتاب‌های او به زبان‌های هلندی، ایتالیایی، روسی، لهستانی، ویتنامی و کره‌ای ترجمه شده‌اند. از میان آثار او می‌توان به ایستگاه پایانی، برزخ بی‌گناهان، سایه، تا زمانی که مرگ ما را متحد کند، کاری که با من کردی و آخرین قتل‌ها اشاره کرد. 

درباره هستی دخت توکل 

هستی دخت توکل در  اردیبهشت سال ۱۳۵۲ متولد شد. او در رشته زبان و ادبیات فارسی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرد و از سال ۱۳۷۴ شروع به همکاری با صدا سیمای مرکزی اصفهان کرد. در حال حاضر با رادیو به عنوان گوینده همکاری می‌کند و اجرای برنامه‌های مختلفی را از جمله اجرای برنامه رادیو پیام به مدت ۸ سال، همکاری با رادیو سلامت در آغاز به کار شبکه، همکاری با رادیو اربعین، رادیو بهاران، رادیو آوا و همچنین گویندگی نریشن‌های تلویزیونی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. 

نظرات کاربران

aysan
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

ارزش خوندن داشت.

marzieh
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

کتاب اصلا هوشمندانه نبود و همه چیز از همان ابتدا معلوم بود. در حالیکه کارآگاه بر اشتباه خود پافشاری می کرد. منطق داستان هم اشکالات فراوانی داشت. رویهمرفته کتاب ضعیفی بود

p.kh
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

داستان جالب وجدیدی داشت وهیجان انگیز بود

کاربر ۴۷۱۶۸۹۸
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

بسیار ضعیف و افتضاحه این کتاب کتابهای معمایی زیادی خوندم این فاجعه بود فوقالعاده کودکانه ابتدایی

nil.see
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

رمان عاشقانه معمایی با موضوعی جدید و جالب من لذت بردم

زمان

۸ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان