دانلود کتاب صوتی قدرت پذیرش با صدای هستی‌دخت توکل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت پذیرش اثر کاترین پاندر

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت پذیرش

معرفی کتاب صوتی قدرت پذیرش

کتاب صوتی «قدرت پذیرش» نوشتهٔ کاترین پاندر با ترجمهٔ مطهره انصاری و گویندگی هستی‌دخت توکل در نوین کتاب گویا منتشر شده است. روانشناسان بر این باورند که ما هر آنچه که بخواهیم، می‌توانیم به‌دست آوریم؛ اما قبل از هر چیز، باید ذهن خود را آماده‌ٔ پذیرش آن کنیم.  پاندر در کتاب «قدرت پذیرش» معتقد است که زندگی در تنگنا و محدودیت، خواست الهی نیست و انتخاب چنین مسیری برای انسانی که در واقع در دنیایی از فراوانی بی‌حد و حصر زندگی می‌کند، چیزی جز اثبات حماقت و غفلت او نیست.

درباره کتاب قدرت پذیرش

بخش اعظمی از پذیرش، به این معناست که به جای مقابله‌ٔ ذهنی با آنچه که در پی آن هستیم، آن را از نظر ذهنی بپذیریم. بیشتر ما بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای به زندگی ناچیز و در مضیقه تن داده‌ایم و مانع از رسیدن به کامیابی در این مسیر شده‌ایم. آدمی با زندگی در مضیقه و سختی، سرشت حقیقی خویش را به نمایش نمی‌گذارد، بلکه فقط خود را فریب می‌دهد.

 پاندر ادعا می‌کند که اگر تصادفاً زندگی شما هم به همین منوال است، راه حلی وجود دارد که می‌توانید آن را به‌کار گیرید. او در این کتاب علاوه بر راهکارها، از آدم‌های موفقی مثال می‌آورد که امتیازاتی نسبت به دیگران دارند. پاندرا در بخشی از کتاب از جمله‌ی معروفی می‌گوید که روزی به مرد جوانی پیشنهاد داده زمانی‌که او در تلاش بوده ذهن خود را آماده پذیرش این امر کندکه خوبی نامحدود، میراث اوست: «هر چیز خیلی خوبی، غیرواقعی نیست. هر پیشامدی نیاز نیست که بیش از حد شگفت‌انگیز باشد. نیاز نیست برای استمرار داشتن خیلی خوب باشد.»

کتاب قدرت پذیرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قدرت پذیرش

درست همان‌قدر که ممکن است بیش‌ از حد به دیگران ببخشید ممکن است به همان اندازه به خودتان کمتر از آنچه سزاوارش هستید، بدهید، بیش از حد بخشیدن به دیگران و کوتاهی در توجه به خودتان تعادل قانون را برهم می‌زند و مانع رسیدن به کامیابی می‌شود. قبل از اینکه بتوانید به هر نحوی به دیگران کمک کنید باید بیش از همه توجه خود را به پیشرفت و ترقی خودتان معطوف کنید. به هیچ وجه نمی‌توانید به دیگران ببخشید مگر اینکه اول چیزی برای هدیه دادن به خود داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید توانایی، خردمندی و ثروت را با دیگران سهیم شوید، باید خودتان صاحب این ویژگی‌ها باشید. 

نظرات کاربران

نگار
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

کتاب عالی. کاربردی.

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان