دانلود کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه) با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه) اثر فرانتس کافکا

دانلود و خرید کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه)

معرفی کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه)

کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه) مجموعه‌ای از کلمات قصار و گزین‌گویه‌های فرانتس کافکا، نویسنده مهشور اهل پراگ است. این کتاب را با ترجمه وحید کیان در دست دارید. 

این کتاب مجموعه‌ای از کلمات قصار، جملات پرمعنا و گزین‌گویه‌های نویسنده مشهور کتاب مسخ، فرانتس کافکا است. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا با ذهن و اندیشه‌ها و عقاید او بهتر آشنا شوید. این کتاب به صورت دو زبانه، فارسی و انگلیسی منتشر شده است. این اثر را با صدای فریبا فصیحی و فرهاد اتقیایی می‌شنوید. 

کتاب صوتی تنهایی (۲ زبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب را به تمام دوست‌داران آثار کافکا و علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره فرانتس کافکا

فرانتس کافکا زاده ۳ ژوئیه ۱۸۸۳ یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در سده ۲۰ میلادی است. آثار کافکا در زمره تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به‌شمار می‌آیند.

فرانتس کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند. ماکس برود از این دستور وصیت‌نامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا را منتشر کرد و دوست خود را به شهرت جهانی رساند. مسخ مهم‌ترین اثر کافکا و رمان محاکمه و رمان قصر که ناتمام مانده است از دیگر آثار کافکا هستند. او در نوشته‌هایش اتفاقات پیش پا افتاده را به شکلی نامعقول و فراواقع گرایانه توصیف می‌کند و همین سبک خاص او است که به نام کافکایی می‌شناسیم.

فرانتس کافکا در ۳ ژوئن ۱۹۲۴ بر اثر بیماری سل، درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان