دانلود کتاب صوتی کلبه با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلبه اثر ویلیام پل یانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی کلبه

معرفی کتاب صوتی کلبه

کتاب صوتی کلبه، داستانی لطیف نوشته ویلیام پل یانگ است. کلبه داستانی جذاب و باورنکردنی است که به شما نشان می‌دهد هیچوقت در زمان سختی‌ها تنها نیستید و خداوند برای کمک به شما حاضر است. 

نسخه صوتی کلبه را با ترجمه‌ی فرشته جاویدحسینی و صدای زیبای معصومه عزیزمحمدی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی کلبه

داستان کلبه، داستان زیبایی است که از سختی‌های زندگی می‌گوید و از اینکه در تمام این سختی‌ها خدا در کنار ما ایستاده و به ما کمک می‌کند که روزها را پشت‌سر بگذاریم. خواه او را باور داشته باشیم و خواه نه. او آنجاست و ما را تنها نمی‌گذارد. کلبه داستانی است که شما را به آرامش دعوت می‌کند و همراه با شما به سفری می‌آید که ذهن و روحتان را متحول می‌کند. بعد از خواندن داستان کلبه شما به قلب خودتان سفر کرده‌اید. جایی که محل زندگی خداوند است. 

مک که دوران کودکی سختی را با یک پدر دائم‌الخمر گذرانده و از خانه فرار کرده است در سال‌های پیری خود و زمانی که صاحب خانواده و پنج فرزند بزرگ و موفق و زیبا شده و یک بیماری سخت را هم پشت سر گذاشته است از دوستش خواهش می‌کند سرگذشت او را برای فرزندان و همسرش بنویسد تا بتواند عمق عشقش را به خانواده‌اش نشان دهد و دنیای درونش را به آنها بشناساند. 

کتاب صوتی کلبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کلبه داستان زیبایی است که می‌تواند در روزهای سخت و هنگام ناملایمات زندگی به شما دلداری و آرامش ببخشد. 

بخشی از کتاب صوتی کلبه

وقتی مک به اتاقش رفت، دید که لباس‌هایش را که درون ماشین جا گذاشته بود و یا درون کشوها تا کرده و یا درون کمد آویزان کرده بودند؛ با تعجب دید که یک انجیل را هم روی پاتختی گذاشته‌اند. پنجره را کامل باز کرد تا شب بی‌دردسر وارد اتاق شود، کاری که در خانه خودشان اجازه نداشت انجام دهد چون من از عنکبوتی و هر چیز خزنده‌ی چندش‌آور دیگری می‌ترسید. مثل یک کودک کوچک درون یک صندلی راحتی خودش را جمع کرد و فقط چند بند از انجیل را خوانده بود که به طریقی کتاب دستش را رها کرد. چراغ خاموش شد. آهسته گونه‌اش را بوسید و با رویای پرواز از زمین اوج گرفت.

کسانی که تاکنون به این روش پرواز نکرده‌اند، آن‌هایی را که چنین تجربه‌ای داشته‌اند، احمق قلمداد می‌کنند اما احتمالاً در درون‌شان به آن‌ها حسودی می‌کنند. مک مدت‌ها بود که خواب پرواز ندیده بود، نه از وقتی‌که غم عظیم گریبانش را گرفته بود، اما امشب مک در آسمان پرستاره به پرواز درآمد. هوا صاف و خنک بود اما آزاردهنده نبود. او بر فراز دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و ساحل اقیانوس و تعداد زیادی جزیره‌ی صخره‌ای کوچک پرواز کرد.

شاید عجیب به نظر برسد اما مک یاد گرفته بود که چگونه پرواز کند. یاد گرفته بود چگونه بدون هیچ‌چیز از زمین جدا شود، بدون بال یا هواپیما یا چیزی شبیه آن؛ و فقط با کمک خودش پرواز کند. پروازهای اولیه‌اش از چند سانتی‌متر بالا نمی‌رفت، بیش‌تر از ترس بود یا برای دقیق‌تر گفتن بیش‌تر از ترس افتادن بود. کم‌کم بالا رفتن و فاصله را به چند متر رساندن اعتماد به‌ نفس‌اش را هم بیش‌تر کرد و آن جا بود که کشف کرد سقوط اصلاً دردناک نبود و فقط یک جهش با حرکت آهسته بود.

نظرات کاربران

MaryamHalleh1992
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

واقعا فوق العاده بود هم بافت داستان منحصربه فرد بود و هم اجرا و صدای خانم محمدی عالی بود

Faeze
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

اوایل داستان خیلی خوب بود مخصوصا با گویندگی فوق العاده خانم محمدی. به قسمت ۹ که رسیدم بنظر من مضحک شد. البته براساس عقاید مسیحیت نوشته شده ولی بازم فکر نمیکردم خدا رو به شمایل انسانی دربیاره و اونم این طوری از

- بیشتر
noble
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

زمانی که این کتاب تموم شد دقیقا در همون لحظه دلم برای دوباره شنیدنش تنگ شد.این کتاب را به کسایی که مثل من با خدای خودشون قهر بودند و یا هستند توصیه میکنم.لطفا تا آخرین فایل صوتی این کتاب رو

- بیشتر
Elahe.G
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

برای من این کتاب فوق‌العاده بود 💕

m.m
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

یه داستان فلسفی بسیار لطیف و جذاب که به شما امید و ارامش میده. احتمالا با گوشدادن به این کتاب تمام تصورات غلطی رو که از خدا در ذهن دارید رو دور میریزید و به ارامشی عمیق دست میابید. البته اگر

- بیشتر
کاربر ۱۵۸۶۰۱۳
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

بسیار زیبا بود.کاش طاقچه ی عزیز بعضی ازکتاب های صوتی را رایگان کند.ممنون از شما دوست خوبم

زمان

۱۰ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۲۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۲۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان