دانلود کتاب صوتی فرانکنشتاین با صدای ابوذر عزیزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرانکنشتاین اثر مری شلی

دانلود و خرید کتاب صوتی فرانکنشتاین

معرفی کتاب صوتی فرانکنشتاین

کتاب صوتی فرانکنشتاین نوشته مری شلی، نویسنده زن انگلیسی قرن نوزدهم است که به صورت خلاصه با صدای ابوذر عزیزی منتشر شده است. این کتاب داستان دکتری به نام فرنکشتاین است که براساس یک تصمیم اشتباه زندگی افراد زیادی را نابود می‌کند.

درباره کتاب فرانکشتاین

در فرانکنشتاین، نویسنده از بسیاری از عناصر و فضاهایِ ترسناک آن روزگار به خوبی استفاده کرده است. با این همه، فرانکنشتاین یک رمان دلهره‌آور معمولی نیست و شاید راز ماندگاری آن نیز در همین نکته باشد. شاهکار مری شلی در واقع این بود که برای نخستین‌بار علم را با داستان‌های ترسناک آشتی داد. به زبان دیگر، برای اولین‌بار با خلق هیولایی که محصول علم بود نوع ادبی جدید «رمانتیک ترسناک علمی» را به وجود آورد؛ کاری که در آن زمان سابقه نداشت. از سوی دیگر فرانکنشتاین زمانی منتشر شد که بشر در آغاز راه پیشرفت‌های علمی و شاد از مسیر علم بود. اما شلی از نخستین کسانی بود که بوی خطر را حس کرد و با انتشار فرانکنشتاین هشدار داد که علم تجربی گاهی می‌تواند ترسناک باشد.

شنیدن کتاب فرانکشتاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های عجیب و دلهره آور پیشنهاد می‌کنیم

درباره مری شلی

مری وول اِستوِنکِرافت گادوین شِلی متولد ۳۰ اوت ۱۷۹۷ – درگذشته ۱ فوریه ۱۸۵۱ یک رمان‌نویس، نویسندهٔ داستان‌های کوتاه و سفرنامه‌نویس اهل انگلستان است. از شناخته‌شده‌ترین اثر او  فرانکنشتاین (در سبک نگارش گوتیک) و داستان کوتاه ماتیلدا اشاره کرد. ایدهٔ نگاشتن فرانکنشتاین در سال ۱۸۱۶ در سفر تابستانی به ژنو به همراه لرد بایرون، جان ویلیام پولیدوری و کلر کلرمون به ذهن مری شلی خطور کرد.

نظرات کاربران

نسیم یگانه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

من نسخه چاپی کتاب رو خوندم و بنظرم به عنوان اولین کتاب ژانر ترسناک قابل قبول هست.

کاربر ۲۰۷۴۳۹۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

این چه قیمتی هست؟خجالت بکشید.لطفا اصلا نخرید

بابای مینو
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

احتمالا 8000 تومان بوده نه 80 هزار چون قطعا این قیمت برای کتابی با این مدت زمان بسیار بسیار زیاده طاقچه عزیز لطفا بررسی شود

عااااااااااااالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان