دانلود رایگان کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره با صدای هدی فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره اثر هدی فلاح

دانلود و خرید کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره

معرفی کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره

کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره، داستانی از نویسنده و طنزپرداز بزرگ انگلیسی، پی. جی. وودهاوس است. کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره درباره‌ی مردی به نام جرج است که گرفتار لکنت زبان است...

شنیدن نسخه صوتی کتاب نماینده‌ی کنگره با صدای هدی فلاح به تجربه‌ی بی‌نظیری بدل خواهد شد.

درباره‌ی کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره

کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره درباره‌ی مردی به نام جرج است که با مشکل لکنت زبان دست و پنجه نرم می‌کند. یک روز که سوزان به جرج کمک می کرد تا یه کلمه‌ی بیست و پنج حرفی پیدا کند جرج متوجه شد که سوزان چه دختر دوست داشتنی، مهربان و عزیزی است. ولی هربار که می‌خواست این چیزها را به سوزان بگوید تنها چیزی که از گلویش بیرون می‌آمد خرخر و سرفه بود. بالاخره جرج تصمیم می‌گیرد به لندن برود و به پزشکی متخصص مراجعه کند...

کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان‌های کوتاه لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره برایتان تجربه‌ی خوبی خواهد بود. دوست‌داران آثار نویسندگان انگلیسی نیز از شنیدن کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره لذت می‌برند.

درباره پی. جی. وودهاوس

پی. جی. وودهاوس در ۱۵ اکتبر ۱۸۸۱ در گیلفورد انگلستان متولد شد. پی. جی. وودهاوس را یکی از بزرگترین طنزپردازان قرن بیستم میلادی می‌دانند. او با آنکه زاده انگلستان بود، اما بیشتر عمر خود را در ایالات متحده آمریکا گذراند. پی. جی. وودهاوس در ۱۴ فوریه ۱۹۷۵ در نیویورک آمریکا چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی نماینده‌ی کنگره 

جرج، دستش را گرفت. یکدفعه متوجه شد لکنت زبانش، رفع شده. می‌خواست برای آزمایش بگوید: «حیاط روی چمن رو پوشونده. روی چمن‌ها هیزمه.» ولی در واقع چیزی نگفت. بعد یک مرتبه با صدای بلند گفت: «سوزان! سوزی، دوستت دارم. می‌خوام زنم بشی، همسرم، دوستم، شریک زندگیم بشی.»

سوزان بلافاصله جواب داد: «اوه جرج، البته که می‌خوام. بی هیچ تردیدی، بی هیچ شرطی، بله!»

جر سوزان را در آغوش گرفت. در همین لحظه سر و صدایی از پشت پنجره بلند شد. کسانی که در تعقیبش بودند نزدیک شده بودند.... 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد