دانلود کتاب صوتی بازگشت شازده پسر با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازگشت شازده پسر اثر الخاندرو گیلرمو روئمز

دانلود و خرید کتاب صوتی بازگشت شازده پسر

معرفی کتاب صوتی بازگشت شازده پسر

کتاب صوتی بازگشت شازده پسر، داستانی زیبا و شنیدنی از الخاندرو گیلرمو روئمز است که در ادامه‌ی داستان زیبای شازده کوچولو نوشته شده است. این اثر  برای انتشار از بنیاد سنت اگزوپری مجوز دریافت کرده است.

نسخه صوتی بازگشت شازده پسر که شرح سفر دیگر شازده کوچولو است را با ترجمه‎ی حامد رحیمی و صدای رضا عمرانی و راضیه هاشمی‌ بشنوید و بار دیگر در دنیای جذاب این پسرک غرق شوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی بازگشت شازده پسر

کمتر داستانی در دنیا پیدا می‌شود که اینقدر مورد علاقه مردم دنیا باشد. به زبان‌های مختلف ترجمه شده باشد و هرکسی با هر حس و حالی از خواندنش لذت ببرد. اما شازده کوچولو، سفر جذاب یک پسرک کوچک از سیاره‌اش برای پیدا کردن دوست، تمام این ویژگی‌ها را دارد. آنتوان دوسنت اگزوپری با نوشتن شازده کوچولو نامش را در تاریخ ادبیات جهان جاودانه کرد و حالا الخاندرو گیلرمو روئمز، تصمیم گرفته است تا داستانی به همان اندازه جذاب، لطیف و پرمعنا بیافریند. داستان بازگشت شازده پسر، داستان سفر دوباره‌ی شازده کوچولو است که از اخترک خودش خسته شده است و دوباره می‌خواهد دنیا را بکاود. بازگشت شازده پسر، داستان لطیف و دوباره‌ی چیزهای واقعی زندگی است. همان‌هایی که می‌توان با چشم دل دید. بازگشت شازده پسر از عواطف رقیق انسان‌ها صحبت می‌کند و به ما یادآوری می‌کند زندگی فقط با عشق است که زیباست. 

راننده‌ای شازده پسر را پیدا می‌کند. آن‌ها باهم شروع به گفتگو می‌کنند و کتاب بیشتر حول محور گفتگوهای آن‌ها می‌چرخد. حالا راننده که گویی نقش یک راهنما را برای شازده پسر ایفا می‌کند، او را وارد دنیای عجیب و پیچیده‌ی آدم بزرگ‌ها می‌کند... 

کتاب صوتی بازگشت شازده پسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی بازگشت شازده پسر داستانی است که تمام انسان‌ها از خواندن و شنیدن آن لذت می‌برند. اگر داستان شازده کوچولو را خوانده‌اید، حتما خودتان را به شنیدن کتاب صوتی بازگشت شازده پسر دعوت کنید. 

بخشی از کتاب صوتی بازگشت شازده پسر

«خدا؟ خدا کیه؟ قبلا هم جوری در موردش حرف زدی که انگار اون باعث خیلی از اتفاق‌هاییه که این پایین می‌افته! یا انگار اون می‌تونه از این اتفاقات سر در بیارد. »

«اممم. اون کیه؟ خب اصلا نمی‌دونم باید بپرسیم که کیه یا چیه؟»

«اما تو در موردش حرف زدی.»

«خب آرا، چطور می‌تونم درباره‌اش حرف نزنم؟ اگر می‌دونستم خدا چیه می‌تونستم هر چیزی رو بدونم. میگن اون همون چیزیه که هست. صاحب ازل و ابد. همینطور آغاز و پایان هر چیزی که وجود دارد. بعضی‌ها اونو وجودی جاودان می‌دونند. سلسله‌ای بی‌پایان از علت‌ها و معلول‌ها. بعضی‌ها هم اونو طبق تصورات ما از کمال تعریف می‌کنند؛ خوبی، یا زیبایی. یا با واژه‌هایی مثل خالق، حقیقت و خرد افضل صداش می‌زنند...»

نظرات کاربران

Vartan Shamami
۱۳۹۹/۰۷/۰۲

شاید ادامه ی کتاب شازده‌کوچولو این چنین نباشد اما نویسنده صادقانه افکار و سوالهایی که در زندگی اش داشته و سوال اکثر ما نیز هست را به اشتراک گذاشته است. نکته های خوبی را یادآوری میکند اما نیازی نیست تا

- بیشتر
کاربر ۳۰۷۸۹۵۳
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

اصلا من که نظر میدم خوبه و ادامه ی شازده کوچولو هم هست

farnaz rst
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

گویندگی و انتخاب موسیقی رو خیلی زیاد پسندیدم اما درمورد محتوی کتاب حس میکنم مطالب، عقاید و گفته های به شدت کلیشه ای بود که هیچ تازگی نداشت اما شاید لازم باشه گاهی این مسائل مجددا برامون مرور بشه تا یادآوری

- بیشتر
کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

ادامه‌ای بر شازده کوچولو، نویسنده سعی کرده متفاوت از اگزوپری باشه ولی نتونسته

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتاب در واقع ادامه ی داستان شازده کوچولو هست که اینبار هم با متنی روان و داستانی جذاب پیش می ره و تو هر جمله ای که بیان شده یه نکته ی

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان