دانلود کتاب صوتی در تسلای همسر با صدای امین بسمل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در تسلای همسر اثر پلو تارک

دانلود و خرید کتاب صوتی در تسلای همسر

نویسنده:پلو تارک
گوینده:امین بسمل
انتشارات:انتشارات ژرفا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی در تسلای همسر

کتاب صوتی در تسلای همسر نوشته پلوتارک نویسنده مشهور یونانی با ترجمه مرضیه خسروی و با صدای امین بسمل در اختیار شنونده قرار گرفته است. از این نویسنده‌ آثار دیگری هم به فارسی ترجمه شده است.

درباره کتاب صوتی در تسلای همسر

پلوتارک از چهره‌های شاخص تاریخ‌نگاری در یونان بوستان است. اثر جاودانهٔ او، «سرگذشت‌ها» است که در ایران با نام «حیات مردان نامی» چاپ شده است. پلوتارک در واقع استاد فلسفهٔ اخلاق بود. مجموعه آثار او، شامل زندگی‌نامه‌های ۳۶ نفر از بزرگان تاریخ شرق و غرب است که یکی آثار درخشان ادبیات یونانی به‌حساب می‌آید.

کتابِ «در تسلای همسر»، با نامه‌ای تأثیرگذار از جانب پلوتارک به همسرش آغاز می‌شود و با نوشته‌های دیگری دربارهٔ خشم و قناعت و تعالی اخلاقی ادامه پیدا می‌کند و پایان می‌یابد. کلمات پلوتارک قدرتمند و صریح و تأثیرگذار است و خواننده را در همان بخش اول (نامهٔ پلوتارک به همسرش در سوگ از دست‌دادن دخترشان) درگیرِ متن کتاب و محتوای آن می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی در تسلای همسر

«دختر ما زیباترین موجود جهان بود که می‌شد در آغوش گرفت و دید و به حرف‌هایش گوش داد، و به همین دلیل باید برای همیشه در یادمان زنده باقی بماند و یاد و خاطره‌اش تنها مایهٔ لذت و شادمانی شود و نه آشفتگی و اندوه- اگر باور داشته باشیم که نصایحی که بر دیگران عرضه می‌داریم به هنگام نیاز مددکار خودمان نیز باشند- بنابراین نباید در دیار افسردگی خانه گزینیم یا درها را بر خویش ببندیم و در عوض لذت ناشی از خاطرهٔ او، غم را دستمایه حیات خویش سازیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان