دانلود کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه زندگی شادی داشته باشیم

برای داشتن زندگی شاد راه‌های  زیادی معرفی شده است. برخی به سادگی لبخند زدن و برخی هم گویا نیاز به برنامه‌ریزی‌های جدی دارند. این مقاله از دیدی دیگر به چگونگی داشتن زندگی شاد پرداخته است. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن روزنه‌های شادی در زندگی خود هستید با ما همراه باشید.

کتاب صوتی چگونه زندگی شادی داشته باشیم به شما کمک می‌کند تا یک زندگی شاد داشته باشید. 

شنیدن کتاب چگونه زندگی شادی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه زندگی شادی داشته باشیم

به دیگران کمک کنید

حتی زمانی که به اهداف خود می رسید باز هم در درون خود کمبود هایی احساس می کنیم. احتمالا شاید این اهداف به اندازه کافی برای ما معنا دار نبوده اند و تمامی احساسات ما را در گیر نکرده اند. شک نکنید، زمانی که تصمیم به کمک کردن می گیرید، آنقدر انژی مثبت و حس خوب به سراغ شما می آید که نمی توانید با هیچ کاری در دنیا آن را مقایسه یا جایگزین کنید. به یکدیگر کمک کنید.

شکرگذار باشید

همین الان نگاهی به اطراف خود بیاندازید، به تمام داشته های عاطفی و مالی خود. مطمئنا جا دارد که کامل تر شوند، ولی همین داشته های شما به راحتی یک آرزوی بزرگ و تمام عیار برای بسیاری دیگر به حساب می آید. با تمجید داشته های خود مطمئنا احساس بهتری برای خود به وجود خواهید آورد. همانطور که خود را از نظر مالی با افراد متمول مقایسه می کنید نگاهی هم به افراد کم بضاعت داشته باشید.

با دیگران به اشتراک بگذارید

زمانی که ما زمان، وسایل، اندیشه ها، مهارت ها، دانش، کتاب ها و … را با دیگران به اشتراک می گذاریم، حالمان خوب می شود. یک زندگی بدون به اشتراک گذاری شاید کمی کوچک به نظر بیاید. از همین فردا تصمیم بگیرید که یکی از مهارت های خود را با فردی که به آن نیازمند است به اشتراک بگذارید. در رابطه با وسایل هم نگاهی به داشته های خود در اطراف خانه بیاندازید. مطمئنا وسیله های بلا استفاده زیادی پیدا خواهید کرد که دیگر برای شما کاربردی ندارند و البته فردی دیگر به آن ها نیازمند است.

بیشتر لبخند بزنید

سعی و تمرین کنید که بیشتر لبخند بزنید و ببینید این کار چقدر بر روی دنیای درونی و دنیای اطرافیان شما تاثیر می گذارد. لبخند زدن هزینه ندارد و همیشه امکان پذیر است حتی اگر گاهی لازم است خود را مجبور به لبخند کنید از آن غافل نشوید.

نظرات کاربران

مهدیه فتحی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

عالی بود👌

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان