دانلود کتاب صوتی جنگ با بزمجه ها با صدای امین بسمل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگ با بزمجه ها اثر کارل چاپک

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگ با بزمجه ها

معرفی کتاب صوتی جنگ با بزمجه ها

کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها، داستانی علمی تخیلی از کارل چاپک نویسنده‌ی مهم چک است که درباره‌ی نابودی زمین و از بین رفتن فرهنگ و انسانیت آن هم به دلیل خودخواهی و خودبرتر بینی انسان‌ها است. کتاب جنگ با بزمجه‌ها را پرویز معتمدی آذری به فارسی برگردانده است و انتشارات ژرفا نسخه صوتی آن را با صدای امین بسمل در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها

کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها، روایتی بدیع و نمادین از فرآیند نابودگر خودخواهی است که در زمین آغاز شده و در حال پیش‌رفتن است. کارل چاپک، در داستان جنگ با بزمجه‌ها از مردی به نام ناخدا فان‌توخ می‌گوید که به هوای به دست آوردن و صید مروارید به منطقه‌ی ممنوعه‌ای در سوماترا سفر می‌کند. بومیان منطقه به او هشدار می‌دهند که اینجا محل اقامت شیاطین است ولی ناخدا که به چنین خرافاتی اعتقاد ندارد وارد منطقه می‌شود و آنجا موجودات ریز چهارانگشتی را می‌بیند که زیر دریا زندگی می‌کنند. ناخدا تصمیم می‌گیرد آن‌ها را اهلی کند تا برای خدمت کردن به مردم آموزش ببینند. به همین دلیل همراه گروه دیگری برمی‌گردد. موجودات باهوش هم به راحتی صحبت کردن به زبان انسان‌ها و استفاده از ابزارآلات را یاد می‌گیرند. اما ماجرا به این سادگی تمام نمی‌شود.

کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید که رمان‌های علمی تخیلی بخوانید، کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها نظرتان را به خود جلب می‌کند.

درباره‌ی کارل چاپک

کارل چاپک ۹ ژانویه ۱۸۹۰، در بوهمیا به دنیا امد. او یکی از مشهورترین نویسندگان چک در سده بیستم است. نویسندگی را هنگام تحصیل در دانشگاهای سوربن و پراگ آغاز نمود کار مستقل وی با نوشتن داستان مصلوب آغاز گردید در سال ۱۹۲۰ اولین نمایشنامه اش بنام راه زن انتشار یافت. واژه ربات برای اولین بار در اثری از این نویسنده به کار برده شده است. او نوشته‌ها و آثار بسیاری دارد که به فارسی هم ترجمه شده‌اند و از میان آن‌ها می‌توان به کارخانه ربات‌سازی روسوم، کارخانه‌ی مطلق‌سازی و داستان‌های جن و پری اشاره کرد. کارل چاپک در ۲۵ دسامبر ۱۹۳۸ در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

جملاتی از کتاب صوتی جنگ با بزمجه‌ها

برعکس افسر جوان ناکام که به جای محاصره کردن آهسته‌ی بزمجه‌ها که با شمار نابرابر افرادش، نسبت به بزمجه‌ها به دریا و راندن آن‌ها به سوی مرکز جزیره و بیهوش کردن یکی یکی آن‌ها به وسیله‌ی چوب و چماق، مراتب پیش‌بینی و احتیاط کافی کاری خود را به ثبوت رسانده بود، متاسفانه به هنگام اجرای یورش ناگهانی، خط گروهان ملوانان از هم گسیخته شد و نزدیک به دویست بزمجه به دریا گریختند و جان بدر بردند. هنگامی که مردان یورش‌گر در حال آماده‌سازی بزمجه‌های محاصره شده برای بارکردن به کشتی بودند، از پشت سر آن‌ها از سوی دریا، صدای گوش خراش تفنگ‌های دریایی بلند شد. هیچکس نمی‌دانست که این بزمجه‌هایی که به گونه‌ی تفنگ کوسه‌زنی وحشی در جزیره‌ی کلینگ زندگی می‌کردند، با تفنگ کوسه‌زنی مسلح بودند و هرگز هم معلوم نشد که چه کسی برای آن‌ها این جنگ افزار را تهیه کرده بود.


نظرات کاربران

مهسا رضاپور
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

از نظر من گویندگی کتاب عالیه خود متن و داستان اولش خوب شروع میشه و اواسط کمی خسته کننده و آخر داستان اصلا جذاب نبود

Mixed Nut
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

گویندگی عالی عالی عالی

زمان

۹ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان