دانلود کتاب صوتی آهنگ عشق با صدای علی دنیوی ساروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آهنگ عشق اثر آندره ژید

دانلود و خرید کتاب صوتی آهنگ عشق

نویسنده:آندره ژید
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آهنگ عشق

آندره ژید (‏۱۹۵۱- ۱۸۶۹)، نویسنده فرانسوی برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۱۹۴۷ است. در قسمتی از کتاب می‌شنویم: «همان‌گونه که سنفونی ششم یا سنفونی پاستورال در دنیای موسیقی یکی از دل‌انگیزترین و لطیف‌ترین آثار بتهوون شناخته شده است، اهل نظر داستان آهنگ عشق یا سنفونی پاستورال را نیز در زمینه ادبیات، انسانی‌ترین و پراحساس‌ترین نوشته آندره ژید می‌دانند و از این رو از میان قشر کتاب‌خوان دنیا کمتر کسی را می‌توان یافت که دست کم یک بار این داستان بسیار لطیف و رقت‌انگیز را نخوانده باشد...»
معرفی نویسنده
عکس آندره ژید
آندره ژید
فرانسوی | تولد ۱۸۶۹ - درگذشت ۱۹۵۱

پل گیوم آندره ژید (‏۱۹۵۱- ۱۸۶۹)، نویسنده فرانسوی برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۱۹۴۷ است. پدرش استاد حقوق و مادرش دختر یکی از بورژواهای ثروتمند نرماندی بود. ژید در خانواده‌ای پای‌بند به سنت‌های مذهب پروتستان پرورش یافت و سال‌های نوجوانی و جوانی او، تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت. در کودکی، به سبب بیماری نتوانست به طور منظم به تحصیل در مدرسه ادامه دهد اما از آنجا که در خانواده‌ای علاقه‌مند به علم و فرهنگ می‌زیست، توانست این کمبود را به خوبی کنترل کند و در خانه به تحصیل ادامه دهد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

همان گونه که سنفونی ششم یا سنفونی پاستورال در دنیای موسیقی یکی از دل انگیزترین و لطیف‌ترین آثار بتهوون شناخته شده است، اهل نظر داستان آهنگ عشق یا سنفونی پاستورال را نیز در زمینه ادبیات، انسانی‌ترین و پر احساس‌ترین نوشته

- بیشتر
mohammad reza aghajani
۱۳۹۶/۰۷/۰۶

سلام . داستانی متفاوت از عشق ولی با پایانی تلخ . ممنون از ترجمه این کتاب.

محمدرضا بنانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

آهنگ عشق همان‌گونه که سنفونی ششم یا سنفونی پاستورال در دنیای موسیقی یکی از دل‌انگیزترین و لطیف‌ترین آثار بتهوون شناخته شده است، داستان آهنگ عشق یا سنفونی پاستورال را نیز در زمینه ادبیات، انسانی‌ترین و پراحساس‌ترین نوشته آندره ژید می‌دانند و

- بیشتر
Feri
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

لطفا در تنگ رو هم قرار بدین. بی نظیره

Simin
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

کتاب خوب و شنیدنی با روایتگری خوب و مناسب موضوعی آشنا اما متفاوت با مضامینی آموزنده

hoda
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

موضوع داستان جالب بود .وسوسه هایی شیطانی که انسان را در انتخاب راه درست کور و گمراه میکند . روان شناختی روان انسان بین انتخاب خیر و شر .من بسیار این کتاب برام جالب بود.

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان