دانلود کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم اثر کری لانزدیل

دانلود و خرید کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم

معرفی کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم نوشتهٔ کری لانزدیل و ترجمهٔ سارا نجم آبادی است. گویندگی این کتاب صوتی را سلمان ظاهری و مریم پاک ذات انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان آمریکایی عاشقانه.

درباره کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم، سومین کتاب از مجموعهٔ «تمام چیزها» و ادامهٔ رمان «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» است. این اثر آمریکایی نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد. داستان چیست؟ «ایان» عکاسی موفق است و همسر و دختری دوست‌داشتنی دارد، اما انگار نمی‌تواند خود را از فکر به سال‌های جوانی و یک اشتباه بزرگ خلاص کند؛ اشتباهی که باعث شد مادرش از آن‌ها فاصله بگیرد و خانواده‌اش نابود شود. پس از مدتی، یک سفر عکاسی مهم برای نشنال جئوگرافیک پیش می‌آید. «ایان» مجبور می‌شود دست به انتخاب بزند؛ گذشته‌اش را نادیده بگیرد یا اینکه از طریق به خطرانداختن آینده‌اش، برای جبران اشتباهات گذشته تلاش کند؟ این رمان صوتی، تمامی گره‌های داستانی در دو کتاب قبلی را حل‌وفصل می‌کند؛ همچنین تصویری جذاب از زندگی «ایان» را به نمایش می‌گذارد. کری لانزدیل در کتاب صوتی «تمام چیزهایی که می‌بخشیم»، راوی عاشقانه‌ای جذاب و پر از ابهام و تعلیق است.

شنیدن کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تمام چیزهایی که می بخشیم

«وندی که روی میزش خم شده سرش را بالا می‌آورد و به من نگاه می‌کند. «هنوز مانده.» با خودکاری که در دست دارد به عکسی که در آخرین نقطه‌ی گالری نصب شده اشاره می‌کند. این یکی، عکس سیاه و سفیدی است از یک جنگل نخل در اندونزی. یک عکس پانورامیک که نقش نقش‌بسته بر کتارها جنگل را به تصویر می‌کشد. اما این تصویر فقط تا زمانی زیباست که متوجه می‌شوی این جنگل‌ها چه‌طور برای تولید روغن پالم تخریب می‌شوند. به پیشنهاد وندی این توضیحات را هم روی پلاکارد مربوط به عکس درج کرده‌ام. آثار اریک تلاشی است برای به تصویر کشیدن واقعیت تلخ تأثیر مصرف‌گرای انسان بر تخریب‌هایی که در محیط زیست طبیعی بشر صورت می‌گیرد. و همین باعث می‌شود آثارش اعصاب‌خردکن باشند. این نمایشگاه که مروری بر مجموعه آثار عکاسی اریک است در مقایسه با نمایشگاه‌های قبلی‌ای که وندی برگزار کرده خیلی جسورانه است. وقتی اریک را به وندی معرفی کردم، او دقیقاً دنبال همین می‌گشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
۷۲,۱۰۰
۳۰%
تومان