دانلود کتاب صوتی آخر هفته دخترانه با صدای آشا محرابی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخر هفته دخترانه اثر حسین مسعودی آشتیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی آخر هفته دخترانه

معرفی کتاب صوتی آخر هفته دخترانه

کتاب صوتی آخر هفته دخترانه نوشتهٔ جودی گرمن و ترجمهٔ حسین مسعودی آشتیانی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این رمان عاشقانه‌جنایی را با صدای هنرمندانه آشا محرابی بشنوید که خوب می‌دانسته چطور احساس تک‌تک دختران حاضر در این ماجرای پرفراز و نشیب را شکل دهد.

درباره کتاب صوتی آخر هفته دخترانه

یک دورهمی دوستان قدیمی در خانه مجلل یکی از دختران این جمع که حالا برای خودش نویسنده سرشناسی شده است. در دورهمی‌های دخترانه چه می‌گذرد؟ «آخر هفته دخترانه» نشان می‌دهد که همه دورهمی‌ها مثل هم نیستند و ناگهان مسیر همه چیز می‌تواند عوض شود!

دختری حدود ۴۰ساله، راوی رمان «آخر هفته دخترانه» می‌شود و تعریف می‌کند که چطور به یک مهمانی با دوستان قدیمی هم‌دانشکده‌ای‌اش دعوت می‌شود و علی‌رغم میل باطنی‌اش حاضر می‌‌شود که یکی دو روزی را در جمع جوانانه‌شان سپری کند.

خاطراتی زنده می‌شود، آرزوهای زندگی‌نشده‌ای بیان می‌شود، شوخی‌هایی بامزه، دلخوری‌های کوچک، چشم و هم‌چشمی‌های فراوان و... اما تمام این‌ها فقط بخشی از ماجرا است. این جمع دخترانه پس از گذران دومین شب، ناگهان دچار اتفاقات عجیب و غریبی می‌شوند که بساط این مهمانی و دورهمی کاملا دگرگون می‌شود.

حالا در همین شرایط بحرانی است که هر کدام ظرفیت و توانایی خود را در بحران نشان می‌دهد. بحرانی که باعث از هم فروپاشیدن زندگی چند نفر می‌شود.

رمان «آخر هفته دخترانه» داستان حسرت‌ها و افسوس‌هایی است که در دل داریم و نویسندهٔ این کتاب، توانسته به‌سادگی آن‌ها را بیان کند. ماجرای حسادت‌ها و نفرت‌هایی که حتی بعد از ۲۰ سال، در دل می‌مانند و بالاخره، روزی یا شبی خود را عیان می‌کنند.

راستی شما هم طعم داشتن مادرِ دیکتاتور را در زندگی‌تان چشیده‌اید؟ یا شما هم دوستانی دارید که وقتی عکس‌های مجللشان را در فضای مجازی می‌بینید، در دلتان آه بکشید و وقتی که وارد زندگی‌شان می‌شوید، هزار بار خدا را شکر کنید که جای آن‌ها نیستید؟ اگر این طور است، پس این رمان جنایی‌عاشقانه حتما به کار شما می‌آید. خصوصا که آشا محرابی با درک درستی که از مفهوم اثر داشته، تلاش کرده، حال و هوای تمام شخصیت‌های رمان را به خوبی به گوشتان برساند.

کتاب «آخر هفته دخترانه» نوشتهٔ جودی گرمن از جمله آثار پرفروش آمازون در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. این کتاب با ترجمه حسین مسعودی آشتیانی توسط انتشارات کتاب کوچه منتشر شده و حالا نسخه شنیداری این اثر با صدای آشا محرابی در ۱۱ ساعت و ۳۸ دقیقه آماده شده است.

شنیدن کتاب صوتی آخر هفته دخترانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های عاشقانه و جنایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آخر هفته دخترانه

«همه تا ساعت یازده و نیم بیدار هستیم. در این فکر هستم که چقدر یواشکی رفتن به خانه‌ ساحلی کار خطرناکی است. هنوز تصمیمی برای رفتن نگرفته‌ام. او چرا می‌خواهد مرا ببیند؟ بسیار کنجکاوم و همین حس ‌دارد مرا می‌کشد اما خب این بازی چیزهای دیگری هم در خود دارد. یعنی این پیشنهاد به این معناست که هنوز هم به من فکر می‌کند؟ اگر چنین است، من چه حسی نسبت به او دارم؟ نمی‌توانم انکار کنم که احتمال چنین چیزی چقدر برایم بسیار لذت‌بخش است، حتی اگر احتمالی ضعیف باشد. بعد یاد اصرار صمیمانه‌ ایم می‌افتم که گفت باید این مسئله‌ام را با سدی تمام‌شده بدانم. اگر چنین هدفی داشته باشم، پس ملاقات شبانه با همسر او حرکتی اشتباه است.

من و سدی، تمام دوران دانشکده را صرف رقابت برای جلب توجه اتان کردیم. هر دو می‌دانستیم که دوستش داریم. اتان هم کارش را بلد بود و کاری می‌کرد تا در چنین کارزاری باقی بمانیم. فکر می‌کنم از تماشای رقابت ما دو نفر بسیار لذت می‌برد.»



کاخ کاغذی
میراندا کاولی هلر
وقتی باران می بارد
لیزا د یانگ
زنی در آینه
مینو طوسی
در ژرفای آب
پائولا هاوکینز
نفرت بازی
سالی تورن
مهمان ناخوانده
شاری لاپنا
در خیابانی که تو زندگی می کنی
ماری هیگینز کلارک
بگذار دروغ بگویم
کلر مکینتاش
راز بین دو نفر
کارن ام مک منس
جاده رستگاری
جان هارت
درخواست دوستی
لورا مارشال
خدمتکارها
کاترین استاکت
غریبه ای در خانه
شاری لاپنا
زندگی دوم
اس. جی واتسون
کسی که می شناسیم
شاری لاپنا
زن دوم
ماری کوبیکا
خدمتکار
فریدا مک فادن
دختر قبلی
جی. پی. دلانی
زن کابین شماره ۱۰
روث ور
مهمان شبانه
هدر گودنکاف
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

نــے‌آیش🐋
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

☄️ باید اعتراف کنم که نظر دادن در مورد این کتاب به‌صورتِ مستقل از گویندگیِ شگفت‌انگیزش، به‌شکلی که صرفا بخوام خودِ داستان رو بررسی کنم، کارِ خیلی سختیه چون گویندگیِ خانم محرابی به‌حدی داستان رو نفس‌گیر و پرکشش کرده بود

- بیشتر
zahra
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

کتاب بسیار جذابی است.راوی فوق العاده زیبا اجرا می کند.

بهار
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

کتاب جالبی بود ولی آخرش خیلی آبکی و الکی تموم شد خیلی بچگانه بود حیف متن پر کشش و جذابی که نویسنده تا لحظه آخر پیش برد ولی آخرشو به شدت خراب کرد....ولی گویندگی خانم محرابی بسیار عالیییییی بود.

p.kh
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

اگر از خوندن وشنیدن داستان‌های پلیسی لذت می برید به شما توصیه میکنم ،گویش واجرای خانم محرابی عالی بود ،تا آخر نمی‌تونید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده

aysan
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

کتاب خوبی بود و ارزش خوندن داشت، مضافا اینکه صدای زیبا و‌خوانش‌جذاب اون، دلپذیرترش کرده بود. 👏🏻

shiva irani
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

گویندگی خانم محرابی خیلی خوب بود، خیلی خوب از پس صحبت کردن به جای چند کارکتر براومده بود. درمورد داستان هم اینو بگم که خیلی کم پیش میاد یه کتابیو یکسره بخونم و همش واسه فصل بعدی کنجکاو باشم و

- بیشتر
کاربر ۵۶۰۶۶۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

همه چیز عالی و بی نظیر گویندگی خانم محرابی معرکه اصلا ایراد نمیشه ازشون گرفت عااالی روایت کردن😍

bahar
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

عالی بود

کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

خانم آشا بینظیر اجرا کرد . امیدوارم کتاب های بیشتری رو با صدای ایشون بشنویم و اما کتاب رمان بسیار معمولی و قابل حدس با جملات تکراری

samirab360
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

عالیه با صدای زیبای آشا وداستان زیبا

زمان

۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان