دانلود کتاب صوتی غریبه ای در خانه با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غریبه ای در خانه اثر شاری لاپنا

دانلود و خرید کتاب صوتی غریبه ای در خانه

نویسنده:شاری لاپنا
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غریبه ای در خانه

کتاب صوتی غریبه ای در خانه داستانی جنایی و ماجرای پلیسی از شاری لاپنا است. این داستان درباره یک دعوای خانوادگی است که زندگی یک زوج را بهم می‌ریزد. اما شاید ماجرا، چیزی فراتر از تنها یک دعوا باشد، شاید غریبه‌ ای اینجا باشد...

نشر صوتی آوانامه این اثر را با ترجمه عباس زارعی و صدای سحر بیرانوند منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی غریبه ای در خانه

تام و کارن زوج خوشبختی هستند و زندگی آرامی را در یک محله خود دارند. همه چیز عالی به نظر می‌رسد تا اینکه یک شب وقتی تام به خانه برمی‌گردد، متوجه چیز عجیبی می‌شود. 

کارن از خانه رفته است. بدون اینکه یادداشتی بگذارد، بدون اینکه وسیله‌ای بردارد یا حتی در را قفل کرده باشد. تام موضوع را به پلیس خبر می‌دهد و کمی بعد پلیس خبر تصادفی را به او می‌دهد. تصادف در محله‌ای رخ داده که مناسب زنی مانند کارن نیست. بهرحال تام به موقع می‌رسد و کارن از تصادف زنده بیرون می‌آید. اما مشکل اصلی زمانی است که آن‌ها به خانه برمی‌گردند. همه چیز تغییر کرده است. 

گویی وقتی آن‌ها در خانه نبودند، غریبه‌ای در خانه بوده و چیزی را تغییر داده است...

کتاب صوتی غریبه ای در خانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی غریبه ای در خانه می‌تواند برای تمام طرف‌داران داستان‌های جنایی و پلیسی تجربه جذابی رقم بزند.

درباره شاری لاپنا 

شاری لاپنا، نویسنده رمان‌های جنایی و پلیسی اهل کانادا در سال ۱۹۶۰ به دنیا آمد. او عمده شهرتش را مدیون نوشتن کتاب زن همسایه است؛ این اثر هم در کانادا و هم در سایر کشورهای دنیا بسیار موفق بود. شاری لاپنا پیش از اینکه به نوشتن روی بیاورد، وکیل و معلم زبان انگلیسی بود.

اولین داستان شاری لاپنا که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، تحسین منتقدان را متوجه خود کرد. بسیاری کتاب‌های او را همسنگ و هم رده آثار پائولا هاوکیز، نویسنده رمان مشهور دختری در قطار، می‌دانند. از میان کتاب‌های او می‌توان به زن همسایه که با نام زوج همسایه هم ترجمه شده است، غریبه‌ ای در خانه و مهمان ناخوانده اشاره کرد.

درباره سحر بیرانوند

سحر بیرانوند در سال ۱۳۶۶ متولد شد. او بازیگر، گوينده كتاب صوتی، صداپيشه و دوبلور است و به عنوان گوینده کتاب کودک و نوجوان و کتاب بزرگسال فعالیت می‌کند.

سحر بیراوند از بهمن ۱۳۹۷ تا حالا در انتشارات كودک مهرک (سوره مهر) و از مهر ۱۳۹۷ با انتشارات صوتی آوانامه و از مرداد ۱۳۹۸ با مجموعه کتاب‌های صوتی نوار همکاری می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی غریبه‌ ای در خانه 

بعد ناگهان متوجه می‌شود ماشین همسرش سر جای همیشگی نیست. ناخودآگاه ساعتش را نگاه می‌کند: نه و بیست دقیقه. با خود فکر می‌کند شاید چیزی را فراموش کرده. همسرش بیرون رفته؟ یادش نمی‌آید همسرش چیزی به او گفته باشد، این اواخر سرش خیلی شلوغ بوده. شاید رفته چیزی بخرد یا پیغامی را برساند و هر لحظه ممکن است پیدایش بشود. همسرش چراغ‌ها را هم روشن گذاشته است که باعث شده خانه درخششی خوشایند داشته باشد.

از ماشین پیاده می‌شود و در شب تابستانی قدم می‌گذارد. بوی چمن تازه کوتاه شده به مشامش می‌خورد و ناامیدی‌اش را می‌بلعد. اشتیاق عجیبی برای دیدن همسرش دارد. لحظه‌ای می‌ایستد، دستش را روی سقف ماشین می‌گذارد و به خیابان نگاه می‌کند. بعد کیف و کتش را از روی صندلی برمی‌دارد و با خستگی در ماشین را می‌بندد. از پله‌ها بالا می‌رود و در را باز می‌کند. یک جای کار می‌لنگد. نفس در سینه‌اش حبس می‌شود.

تام در حالی‌که دستگیرهٔ در را گرفته، خشکش می‌زند. اول نمی‌فهمد چه چیزی او را نگران کرده، بعد متوجه می‌شود که در قفل نشده است. این به خودی خود غیر عادی نیست، چون همیشه وقتی تام از سر کار می‌آید، در را باز می‌کند و داخل خانه می‌شود، چرا که بیشتر شب‌ها «کارِن»، همسرش در خانه منتظر اوست. اما الان او با ماشینش خانه را ترک کرده و در را هم قفل نکرده است. این از کارن بعید است، چون او نسبت به قفل کردن درها حسّاس است. تام آهسته نفسش را آزاد می‌کند. شاید کارن عجله داشته و یادش رفته.

نگاهش سریع متوجه اتاق نشیمن می‌شود. اتاقی آرام و مستطیل شکل با رنگ خاکستری کمرنگ و سفید. کاملا ساکت است، واضح است که کسی خانه نیست. کارن چراغ‌ها را روشن گذاشته، بنابراین زود برمی‌گردد. شاید رفته کمی شیر بخرد. شاید یادداشتی برای تام گذاشته باشد. کلیدها را روی میز کوچک کنار در می‌اندازد و مستقیم به سمت آشپزخانه می‌رود که پشت خانه واقع شده است. به شدت گرسنه است. نمی‌داند همسرش شام خورده یا منتظر او بوده است...

نظرات کاربران

farzaneh_paris
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

عالی بود داستان عالی اجرا عالی تر

گیتالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

فقط برای سرگرمی خوب است و کتاب پرکششی‌ست، اما فقط همین، حرف دیگری برای گفتن ندارد. گوینده هرچند حرفه‌ایست، اما بعضی صداهایی که تغییر می‌دهد آزاردهنده است، مثل صدای وکیل در این کتاب و حتی یکی دیگر شخصیت داستان را لو

- بیشتر
🌙sima🌙
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

داستان روانی بود بدون پیچیدگی. پایان داستان رو دوست داشتم و گویندگی خانم بیرانوند هم مثل همیشه عالی و دلنشین❤🌹 همه ی آثار شاری لاپنا رو خوندم و لذت بردم ❤

zahra asiabanpoor
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

از اولش کاملا معلومه چه خبره اصلا توصیه نمیشه

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

رمانی عالی ، با روایت روان و خوب خانم بیرانوند👌

Morteza Mortezaie
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

کتاب خوبی بود داستانش جذاب بود گویندگیش هم که عالی بود

کاربر ۴۷۱۶۸۹۸
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

اصلا جالب نبود یه تقلید از کتاب دختری در قطار ......کتاب های معمایی زیادی خوندم اما کلا شاری لاپنا این کتاب رو افتضاح نوشته بود

soli
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

داستان جالب و پایان غیر منتظره

amin khobkar
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

روان و جذاب و هیجان انگیز و گویندگی در حد خوب یه داستان جنایی عالی

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۷۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۷۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان