دانلود کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان اثر استفن جیمز

دانلود و خرید کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان

معرفی کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان

کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان نوشتهٔ استفن جیمز و دیوید توماس و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. کامبیز خلیلی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی (با همکاری نشر جیحون) آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، راهکارهایی را که با استفاده از آنها می‌توانید ارتباطی سالم و عمیق با مردهای زندگی خود داشته باشید و شخصیت آنها را بهتر بشناسید، به شما معرفی می‌کند.

درباره کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان

کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان به شنوندگان خود کمک می‌کند راز درونی مردان را دریابند.

این اثر صوتی برخی از مهم‌ترین دلایل رفتار مردان را توضیح می‌دهد. نویسندگان با روایت تجربه‌های واقعی خودشان، ویژگی‌های شخصیتی مردان را به شنوندهٔ کتاب خود می‌شناسانند. هدف اصلی کتاب صوتی حاضر، درک تفاوت‌های مردان است و با این هدف به مردان نیز پیشنهاد می‌کند تا دربارهٔ خود کنجکاوی نشان بدهند تا بتوانند به علت واقعی اعمال خود پی ببرند و خودشان را بهتر به شریک زندگی‌شان بشناسانند. همچنین می‌خواهد مردان را ترغیب کند تا آنها هم به‌اندازه، دربارهٔ زنان کنجکاو باشند و به علت واقعی اعمال زنان پی ببرند.

شنیدن کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که به کسب اطلاعات دربارهٔ روان‌شناسی مردان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان

«لذت‌جویی در مرکز وجود انسان قرار دارد. زن و مرد برای لذت‌جویی و اجتناب از درد و رنج برنامه‌ریزی شده‌اند. بسیاری از مردان در مورد لذت دیدگاهی تک‌بعدی دارند. آن‌ها آن‌قدر روی نتیجه تمرکز می‌کنند که کل فرایند را نادیده می‌گیرند. به قول فیلسوف دانمارکی، سورن کی‌یر کگار، اکثر مردان چنان شتاب‌زده به دنبال لذت بردن از چیزی هستند که عجله دارند زودتر آن را پشت سر بگذارند.

این اغلب درمورد روابط جنسی صدق می‌کند. مردان به تمایلشان به لذت‌جویی و تماس‌های جسمانی، اغلب فقط بر نتیجه تمرکز می‌کنند. حرف‌زدن به نظرشان بی‌مورد است و حرف‌های احمقانه‌ای مانند این می‌زنند: «می‌خواهی یا نه؟» که این از نظر یک زن چیزی نیست جز اینکه «بیا برویم سر اصل مطلب». درحالی‌که برای زنان روند کار مهم‌تر از نتیجه است.

لذت زن باکیفیت رابطه شروع می‌شود. او تشنهٔ ارتباط صمیمانه و نزدیک است. ولی مرد به دنبال لذت و تماس جسمانی است. همان‌طور که بازیگر کمدی، بیلی کریستال گفته: «زن برای ایجاد یک رابطهٔ جنسی به دلیل نیاز دارد. درحالی که یک مرد برای این کار به یک جا نیاز دارد!»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان