دانلود کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن با صدای نوید پدرام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن

کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن نوشتهٔ جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن و ترجمهٔ فرزاد مرتضایی است. نوید پدرام و ویکتوریا براری و سحر حمیدی و رضا بصیری و معین وصال گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات خانه رود آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن

کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن حاوی راهکارهایی هفت‌روزه برای رسیدن به صمیمیت، همدلی و شادی بیشتر است. این اثر صوتی درمورد عشق سخن گفته است. پرسش از یکدیگر، قدردانی کلامی، قرارهای عاشقانه، تداوم در برقراری ارتباط فیزیکی و... نمونه‌هایی از راهکارهای سادهٔ این کتاب برای عشق‌ورزیدن هستند. مهم نیست در چه مرحله‌ای از زندگی زناشویی خود هستید؛ تنها هفت روز، با دقت به توصیه‌های جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن عمل کنید تا معجزهٔ بزرگ رفتارهای کوچک را ببینید. نسخه‌ای که این نویسندگان در اختیار ما قرار داده‌اند، راه‌حل‌هایی را معرفی کرده است که در هفت روز زندگی شما و شریک عاطفیتان را دگرگون خواهند کرد. در این راه، از چکیدهٔ تجربیات چندین‌سالهٔ این زوج، در حوزهٔ مشاورهٔ ازدواج و زوج‌درمانی استفاده خواهید کرد.

شنیدن کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نسخه ای برای عشق ورزیدن

«ما می‌خواستیم برای پرسش‌هایی که در ادامه مطرح می‌شود، پاسخ بهتری بیابیم. چه کسانی برای زوج‌درمانی به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند؟ چه چیزی آن‌ها را به اینجا می‌کشاند؟ ما بیش از چهل هزار زوج با گرایش‌های جنسی مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. هشتاد درصد از آن‌ها گفتند که در رابطه‌ی آن‌ها، خوش‌گذرانی و سرگرمی دیگر جایی ندارد و رنگ باخته است. آن‌ها دیگر نمی‌توانند از یکدیگر لذت ببرند.

میشل وینر دیویس، مددکار اجتماعی و نویسنده درمورد ازدواجی که از فقر جنسی رنج می‌برد، می‌نویسد: «این ازدواج در واقع رابطه‌ای است که در آن، زندگی جنسی از بین رفته است.» طبق تجربه‌ی او وقتی زوج‌ها برای مشاوره مراجعه می‌کنند، اغلب زندگی جنسی خود را به‌عنوان شکایت شماره‌ی یک خود مطرح نمی‌کنند. اغلب مشکلات دیگری وجود دارد که آن‌ها به‌عنوان موضوع اصلی مطرح می‌کنند. مانند تقسیم کار خانگی، مالی یا تفاوت‌ها در سبک‌های فرزندپروری.»

معرفی نویسنده
جان گاتمن

جان گاتمن با نام کامل جان شوارتز گاتمن، نویسنده و روانشناس آمریکایی و همچنین استاد بازنشسته‌ی روانشناسی در دانشگاه واشنگتن است. او ۲۶ آپریل سال ۱۹۴۲ در جمهوری دومنیکن متولد شد. او ابتدا در رشته‌ی فیزیک و ریاضیات دانشگاه دیکنسون تحصیل کرد و موفق به اخذ مردک لیسانس خود در سال ۱۹۶۴ شد. مقطع فوق لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی ریاضیاتی در مرکز فنی ماساچوست (MIT) گذراند و در نهایت موفق به اخذ مدرک دکترای روانشناسی خود از دانشگاه ویسکانسین مدیسون شد. حوزه‌ی تخصصی کار او روابط زوجین، ازدواج و طلاق است و سال‌هاست در زمینه‌ی زوج‌درمانی فعالیت می‌کند. او با بینش ریاضیاتی وارد حیطه‌ی مطالعات روانشناسی شد. همین بینش باعث شد که او در طی فعالیت طولانی‌مدت خود به بررسی الگوها و مدل‌های تعامل زوج‌ها بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۸۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان